Mistä te köyhät tilaatte vaatteita itsellenne?

  • Viestiketjun aloittaja köyhä äippä
  • Ensimmäinen viesti
"vvieras"
Ostan kirpparilta tai kierrätyskeskuksesta, joskus olen tilannut Ellokselta. Pari kertaa olen ostanut EMP:ltä Visalla, kun siellä on niin huippuja vaatteita. Olen sitten parissa erässä maksanut pois. Minä kyllä kuljen vähän retkuissa rokkivaatteissa, niin ei pesunukka tai muu rosoisuus haitta :D
 
"vieras."
Tykkään elloksen vaatteista. Farkkuvalikoimaa löytyy tällaiselle lyhytjalkaisellekin, esprit paidat kovoja. On kaikenmoista ja kengätkin iiihaaniii! Ostan niillä alennuksilla kalliimpaa eli usein siellä on -40% kalleimmasta ja sitten jopa 70% alessa edellisen kauden vaatteita.
 
bin
kirpparilta. tää ei kyllä ole rahatilanteen sanelemaa.
h&m:mää yritän vältellä parhaani mukaan, mutta on sieltäkin tullu ostettua. jos ostan uutta niin sillon mielummin kallista ja hyvää, kerta köyhällä ei oo varaa ostaa halpaa.

aika vähän sitä tulee tilattua kuitenkin mitään. tai ainakaan vaatteita. jos tartten jotain tiettyä (kuten meko juhliin tms) niin sillon joutuu tilaamaan kun kirppiksiltä ei ikinä löydy just sitä mitä tarttis. mutta on jotain tullu tuunattua vanhasta :)
 
"..."
N. 90% mun vaatekaapin sisällöstä on kirppiksiltä. Ja loput on sieltä h&m:ltä. :D
Mutta mä en halua maksaa kauheasti omista vaatteista niin kirppikseltä kun löytää aina niin edullisesti! Ja ihan merkkivaatteita ja kenkiä. Myös muokattavia vaatteita ostan kirppiksiltä. Mä en ala maksamaan 15e paidasta kun vastaavia löytyy kirppiksiltä eurolla.
 
"pieras"
alennusmyynneistä . En ole vuosiin ostanut täyshintaista takkia tms. Samoin lasten toppavaatteet, aina vähintään -50%.

En ikäni ja kokoni puolesta käytä menkkahaukkaa, vaan koitan etsiä vähän tyylikkäämpää. Ne myös kestää kauan. Just mietin, että mulla on kahdet mustat suorat villakangashousut, jotka olen ostanut noin 7 vuotta sitten ja edelleen on hyvät. (käytän niitä käytänössä koko talven töissä)
 

Yhteistyössä