G: Mitä näistä kauneuskeinoista käytät

  • Viestiketjun aloittaja a.p.
  • Ensimmäinen viesti
a.p.
Mitä sinulla näistä on / mitä näistä käytät? :)

- Hiustenpidennykset
- Hiusväri / -raidat
- Ripsienpidennykset / tekoripset
- Värilliset piilolinssit
- Meikkiä
- Teko-/rakennekynnet
- Itseruskettava / suihkurusketus
- Silikonit
- Kestopigmentointi esim. silmien rajaukset, huulten rajaukset
- Botox
- Huulientäytteet

Muutakin saa laittaa jos tulee mieleen.

Mielenkiinnosta kysyn :)
 
"Miu"
- Hiukset värjätty. Tosin viimeksi kesällä, ajattelin olla nyt mahd. pitkään värjäämättä, ehkä jopa kasvattaa oman värin takaisin kun juurikasvuakaan ei erota.
- Meikit. Meikkaan aina kun lähden kouluun/töihin/kaupungille tms.
- Silikonit. Silikonit hankin alle vuosi sitten, ei mitään meloneita, näytän sopusuhtaisemmalta nyt mielestäni.
 
"..."
Mulla on hiusväriä, meikkiä ja värilliset piilolinssit (koska toisessa silmässä on enemmän ruskeaa kuin toisessa :D)
Nuorempana oli myös hiuspidennykset, rakennekynnet, purkkirusketus ja tekoripset. Enää en huolisi.
 
"Vieras"
Hiusväri ja leikkaus, meikki, pyrin nukkumaan tarpeeksi yöllä/ säännöllinen elämän rytmi, syön 4-5 krt/pv pieniä annoksia kerrallaan (monipuolisesti yritän), kasvojen ihon säännöllinen hoito aamuin illoin, päivittäinen mielenterveyden hoito (omaa aikaa edes 1h/päivä, ystävät, kivat sukulaiset, harrastukset, liikunta, huumoria päiviin, keskustelut miehen kans, itsensä arvostaminen/ muistaminen) .. tässä näitä :)
 
Normaalisti käytän meikkiä ja hiuksia värjään/raidotan.

Erikoistapauksissa laitan kynnet, hiustenpidennykset ja kerran oli väripiilaritkin.
 
[QUOTE="...";29202321]Mulla on hiusväriä, meikkiä ja värilliset piilolinssit (koska toisessa silmässä on enemmän ruskeaa kuin toisessa :D)
Nuorempana oli myös hiuspidennykset, rakennekynnet, purkkirusketus ja tekoripset. Enää en huolisi.[/QUOTE]


Mutta tuohan on upeeta! Minä en peittelis tollasta ominaisuutta, ever!
 
  • Tykkää
Reactions: Punapeppupaviaani
"vieras"
Omaa hiusväriä olen kasvatellut pois puolitoista vuotta. Meikkiä käytän aina, kun täytyy mennä ihmisten ilmoille. Juhlatilanteissa liimailen joskus muutamat ripsitupsut silmäkulmiin. Kerran pari vuodessa värjään kotipaketilla kulmakarvat ja ripset, tosin mun mielestä se muutos on niin pieni että en oikein jaksa nähdä vaivaa.
 
jeppp
Meikkaan päivittäin luomumeikeillä jos ihmisten ilmoilla olen. Hiusten värjäysestä luovuin kaksi vuotta sitten. Raidat harkinnassa, mutta toistaiseksi jättänyt nekin väliin.
 

Yhteistyössä