Hakutulokset

  1. H

    Kuinka monta lasta, kuinka monta keskenmenoa?

    4 elävää lasta :) ja 8 menetettyä rakasta :(
  2. H

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    minutkin voi poistaa listoilta. Minun pieni aarteeni todettiin eilisessä nt-ultrassa kuolleen viimeisen viikon sisään :'( Viikkoja jo senverran että joudun sairaalaan käynnistykseen maanantaina. pelottaa, ahdistaa ja suru on valtava. Onnellista ja turvallista odotusta teille kaikille...
  3. H

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    rooibos on siellä kiellettyjen listalla, kuten kaikki muutkin yrttiteet ja syy siihen liittyy jotenkin verenkiertoon istukassa, en kyllä muista että hidastiko se sitä vai liittyikö jotenkin veren hyytymiseen, mutta oli kuitenkin haitallista siis istukkaverenkierrolle.
  4. H

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    verikokeista kävin eilen neuvolassa ja juuri tuota mietin, en kuitenkaan halua sitä niskaturvotukseen liittyvää verikoetta, jolla etsitään kehitysvammaa, joten käyn vaan siellä ultrassa sairaalalla ja hivit sunmuut verikokeet otetaan sitten tuon oman terkan luona.
  5. H

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Yhdeksäs viikko pyörähtänyt käyntiin, eli viikon kahden sisällä minun tulisi kuulla äänet doplerilla, jotenkin on niin epäileväinen olo vieläkin. Kamalaa piinaa tämä aika ennen ensimmäistä ultraa!! Jos tämä raskaus etenee vauvan syntymään asti, niin vuodenaikana elokuu on aika mukavan...
  6. H

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    emmi4 minä sain viimeeks äänet 9+4
  7. H

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Mulla oli kanssa tuota neljättä odottaessa alkuraskauden aikana järkyttävän kovia kipuja, ne ajottuivat myös pääsääntöisesti yöaikaan ja kestivät kerralla n. 10-15min. Kyllä ne oli tosi pelottavia ja olin aivan varma aina sen kivun aikana, että pihalle se alkio holahtaa. Se kipu ei ole aivan...
  8. H

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Hei mammat! täällä on edelleen suunnaton epäusko, joka arvatenkin kestää ultraan asti, pelkään kantavani tuulimunaa mukanani kun mitään varsinaisia oireita ei ole ilmaantunut. tuosta tupakoinnista on näköjään ollut aika kiivasta keskustelua, itseni kohdalla olen aivan ehdoton ollut sen...
  9. H

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Hei mammat! Täällä ei ole oireen oiretta, muutakun palelee kokoajan ja olen aivan kauhuissani, pelkään tuulimunaa tällähetkellä, on tää vaan aina yhtä hirveetä henkisesti! Itse olen kyllä kokenut kaikki odotukset yhtä huimina uudesta vauvata ja jokakerralla tuntenut samoin kuin...
  10. H

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Hei Naiset :) Täällä on ollut niin epäuskoiset fiilikset raskaudesta jotta! Testejä on tosiaankin tullut tehtyä, yli kymmenen :ashamed: viimeisin oli tiistainen digi 2-3. Jotenkin tää vaan tuntuu niin kamalan uskomattomalta, kun minullakin on takana vuosien tuloksettomat icsi hoidot ja nyt...
  11. H

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Huomenta naiset! Noista mammahousuista en ollut edes ehtinyt päästä eroon tuon edellisen jäljiltä :whistle:, että mennään niillä nyt vielä pari seuraavaakin vuotta.. Kiinalaisen kalenterin mukaan tulisi poika ja se olisikin aika mahtavaa kun edellinen poika täyttää jo 13v :), itselläni ei...
  12. H

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    mitä pitäisi ajatella kun mun tilanne on tämä: hedelmöittyminen 18.11 plussa 29.11 digi 1-2 vko 30.11 mutta tuo testin viiva ei ole edelleenkään vahvistunut hitustakaan, on siis selkeä plussa, viiva ei ole yhtä vahva kontrolliviivan kanssa kuitenkaan. eikö sen olisi pitänyt jo vahvistua...
  13. H

    ELOKUISET onko teitä jo muitakin?:)

    avaruuskissa ja epa, en ole kertonut ryhmässä, kun on niin kamalan alussa ja mitävain voi vielä käydä : /. taidan tunnistaa siut avaruuskissa ja uskon et työkii tunnistatte miut tuon iän ja lapsiluvun perusteella ;). mut jokainen toki saa kertoa ajallaan ja tuo oliskin niiiin hauskaa kertoa...
  14. H

    ELOKUISET onko teitä jo muitakin?:)

    astrolabe icsi:ssähän lasketaan suoraan siitä punktio päivästä, eli sinulla olisi nyt 4+2 ja la 7.8 :)
  15. H

    ELOKUISET onko teitä jo muitakin?:)

    avaruuskissa kyllä olen siinä fb ryhmässä, entä sinä?
  16. H

    ELOKUISET onko teitä jo muitakin?:)

    avaruuskissa maaliskuun 2012 :heart: missä sinä olit? surtiK menkkojen eka pvä on 0+0, raskauden ensimmäinen viikko on silloin alkanut ja viikko menkkojen alkamisesta, alkaa rv 2, viikot siis ilmoitetaan täydet+päivät.
  17. H

    ELOKUISET onko teitä jo muitakin?:)

    pikkusukka miulla alkoi 4.11 ja hedelmöittyminen on tapahtunut 18.11, eli sen mukaan oisit päivän edellä :). miun la on 11.8 ja nyt on niinkun 3+5, siulla todennäkösesti la 10.8 ja nyt 3+6
  18. H

    ELOKUISET onko teitä jo muitakin?:)

    epa 88 saitko ultran neuvolan yhteyteen? oltii muuten murusissa samalla lasketulla ;) oon vaan nii lahopää, et salasanat unohtunu, niimpä kirjauduin uudella nicillä.
  19. H

    ELOKUISET onko teitä jo muitakin?:)

    menkkojen alkamis päivästä lasketaan alkaneeksi rv1 ja viikon kuluttua menkkojen alkamisesta on jo rv2.
  20. H

    ELOKUISET onko teitä jo muitakin?:)

    kiitos :) 12, 11, 8 ja 8kk, ensimmäinen on poika, loput tyttöjä. vielä on pää niin pyörällä tästä jotta!! Ihanaahan se on saada vielä tuhisija, mutta kyllä hirvittää edessä oleva raskaus ja synnytys, hyh hyh!! kumpaakaan ei ole ikävä yhtään!!

Yhteistyössä