ELOKUISET onko teitä jo muitakin?:)

Astrolabe: Mulle sanoivat varhaisultraa varatessa, että viikolla 6+ pitäis jo syke näkyä. Ja vissiin noi viikot menee niin, että menkkojen alusta viikko on 0 ja siitä sitten viikon päästä 1.

Täällä 5+0 POKS! Sinnittelen aamuvuorossa vielä vajaan tunnin ja sit kiireesti kotiin nukkumaan ja iltavuoroon takaisin. Zzzz... |O
 
Täällä on ihan virtsatientulehdukseen viittaavat olotilat meneillään. Varasin työterveyteen ajan, jotta saadaan se hoidettua. Täällä on ihan hirvee myrsky meneillään, kiva lähtee uhmaamaan luonnonvoimia (ja luultavasti omiakin voimia) tuonne tuiverrukseen. Saa varmaan samalla ilmaisen naaman kuorinnan Pohjoismaiseen tyyliin..
 
Niiu juu niin on :) Tuntuu kerrankin niin ihanalta lukee muutakin digistä kuin inte gravid :D

Mulla on ollu selvät ovisoireet 31.10, joten hedelmöittyminen on tapahtunut silloin.. Eli LA oliskin JO 24.7 :O Odotetaan ultraan saakka, joten varmistuu LA...

Pamsku ja Eino 6+2
 
Mui!

Voisinpa liittyä joukkoon, raskaustesti eilen tehty ja vahva plussahan sieltä yllättäen tupsahti. Soitin aamulla neuvolaan ja ajan sain alle 2 vk päähän. Sieltä myöskin sanovat että rv 6 ois menossa ja nettilaskurilla itte laskeskelin notta 6+2 ois menossa. Laskettu aika netin mukaan 1.8, eli tukala kesä näillä näkymin tulossa :D
Synnytän sitten varmaan kätilöopistolla jahka sen aika tulee..

Meillä on siinä mielessä vähän erikoinen tämä tilanne, että oltiin jo ns. Ajateltu että eipä meille taida ilman hoitoja tulla ja sitten ainoosta kerrasta koko kierron aikana PAM!
Joten on vähän ns.sekavat tunteet. Miehellä varsinkin :/Eli jännitys on kova! Jouluaatona ajateltiin kertoa läheisille sitten, mutta vaan läheisille.. Jos tyyppi nyt jaksaa matkustaa loppuun saakka.. :) Niin! Ikää mulla on tosiaan 23 ja miehellä 25.
 
Kiitos kaikille vastauksista! Hieman antoi tuo Emma4:n vastaus toivoa :) Huomenna ajattelin testata samalla testillä uudestaan ja jos ei luvut ole suurentuneet, mennä käymään verikokeissa.

Ihanaa odotusta kaikille elokuisille! :heart:
 
Tulen pikkuhiljaa tälle puolelle kurkkimaan :wave: Elin tiistaina ekan kerran testasin haalean haamun, joka on vahvistunut pikkuhiljaa. Kaksi edellistä lasta on jo isoja koululaisia, joten olen hiukan pihalla tästä päivien laskemisesta... Siis osaiskos joku viisaampi mulle sanoa missä olen menossa :D Edelliset menkat alkoi 3.11. ovulaatio tod. näk. 17.11 ja kiero pääpiirteittäin 27. Joskus harvoin ollut 25 tai 28.

Paljon onnea ja tarrasukkia koko porukalle =)
 
Kiitos kovasti vastauksista! Olenhan minä sitten osannut laskea "päivät" oikein :) Eli huomenna sitten 4+0!!
Uskaltaisikohan tässä edes vähän iloita plussasta, pessimisti nostaa päätään :(
Täytyy ajatella positiivisesti...
 
Mie en osaa laskea viikkojani tai laskettua aikaa. Hedelmöittyminen tapahtui varmuudella 14.11., koska kyseessä icsi. Kierto noin 25-27 pv ja edelliset menkat alkoivat 2.11. Kävin just suihkussa ja oksensin sielläkin moneen otteeseen. Mietin, että voisko olla identtiset kaksoset tulossa tai jotain, koska plussa tuli jo kp 25 ja yrjöän jo nyt koko ajan.
 
astrobale mäkään en oo ollenkaa varma mun LA:sta, tein sen laskurilla: Laskettu aika -raskauslaskuri
Ja samaa aloin miettii, ku sinäki, että mitäpä jos onkin tulossa kaksoset.. Tiistaina silmin nähtävä punainen viiva, mutta nyt perjantaina kontrolliviivaa vahvempi viiva ja digi näytti 3+ :O

Siis mua väsyttää niiiiin kovin. Kotona en jaksa tehdä mitään!! Kävin tänään tutustumiskäynnillä päiväkodissa, jonne menen tammikuussa. Alle kolme -vuotiaita lapsia hoitamaan viideksi viikoksi. :)
Soittelin tänään neuvolaan ja käskivät olla ihan relax ja olla onnellinen tästä vauvasta :) Soittoa uudestaan sitten, kun oon käyny ultrassa ens viikolla siellä polilla. Ei tarvi sitä ennen sinnä varailla aikaa. Antoi puhelimessa nopsasti vinkkejä syömisten ja juomisten suhteen, lääkkeitäkin kehoitti olla ottamatta..
Ihan normia elämää jatkaa vaan :)
 
Täällä ilmottautuu yksi uusi mukaan :) Tätä raskautta ennen yksi keskenmeno takana. Plussa testiin tuli 22.11. Ensimmäinen lapsi olis meille tulossa. Laskettuaika laskureiden mukaan 1.8.2013.

Rv5+1 (Jos osasin laskea oikein menkat oli 25.10.2012 ja kierto on 28pvä)

ikää minulla 21 ja miehellä 24. Synnytys sairaala OYS
 
astrolabe eiks noissa hoidoissa voi olla "sivuvaikutuksena" kaksoset, mut aika hurjaa noin paha oksentelu... :hug:

JeNsKi91 Onnea ja tervetuloa mukaan :)

3 viikon pääst olis pojan 1v neuvola niin aattelin siinä samalla kysästä itelleni sen neuvola ajan :D ei tarvi sitten soitella.

 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä