ELOKUISET onko teitä jo muitakin?:)

Toivotaan surtiK ettei ollut tällä kertaa mitään vakavampaa! Pelästyttää kyllä varmasti.

Oon tosi huono pitämään tällaisia isoja asioita itselläni, joten huomenna ajattelin kertoa parhaalle kaverille ja äidille. Jännittää kyllä kertominen, vaikka molemmat vauvatoiveista tietävätkin. Miehen vanhemmille ja molempien sisaruksille kerrotaan varmaan myöskin jo lähiaikoina (siis jos ja kun ja toivottavasti ylipäätään on vielä jotain kerrottavaa!). Vaikka kaikki onkin vielä tosi epävarmaa, niin läheisimmille haluaisin kuitenkin avautua mahdollisesta keskenmenostakin. En kuitenkaan haluaisi tätä vielä sen suuremmin huudella, joten jännittää, miten saan pidettyä itseni hiljaa perjantaina kaverin synttärijuhlissa. Pitää ainakin käydä tutustumassa Alkon alkoholittomaan valikoimaan, ettei ihan heti paljastuisi...
 
surtiKille peukkuja, toivottavasti ei mitään vakavaa!!!

Me ei olla kerrottu vielä kenellekkään.. Aluksi tuntui siltä että vois huutaa kaikille mutta pikkuhiljaa se tunne on mennyt ohi ja nyt tuntuu vain hyvältä että meillä on miehen kanssa "oma pikku salaisuus" :heart: :D

Voi kauheeta.. Kaikki on jo varailleet ultria ja neuvoloita jajajaja.. Mä en oo tehny mitää :D Aattelin ens maanantaina soitella.

Ensimmänen+Tyyppi 3+6 tai 4+0 tai 4+1 (Riippuu miltä laskurilta kysyy :D)


 
Me ei olla kerrottu kellekkään, ja varmaan pidetään salaisuus vielä aika kauan :)
Ja Ensimmänen, ei mullakaan kyllä edes vielä ennättäny juolahtaa päähän että neuvola pitää varata :D Mutta ennättäähän tässä kai (hyvä sanoa kun kakkosesta ajattelin samoin ja melkein unohdin työkiireissä koko homman ja sain ekan ajan vasta melko myöhään):whistle:
surtik, toivotaan ettei ole mitään vakavaa!
 
Kai sitä pitää uskaltaa luottaa pinoutua... en ole ihan varma lasketusta ajasta, eri laskurit antavat hieman eri päiviä?! 7.-9.8.2013 kuitenkin. ICSI-vauva tulossa, toivottavasti pysyy matkassa kesän lopulle asti. Minulle kolmas biologinen lapsi ja meidän perheen kuudes.
 
surtiK, tykkäsin siis kommentista, että kysissä on ruuhkaa elokuussa :LOL:

ja ymmärrän huolesi, ja varmasti ymmärtää muutkin. olit kai yhteydessä neuvolaan? onneks alkuraskauden verenvuoto voi johtua niin monesta asiasta, ei läheskään aina keskenmenosta =) tsemppiä ja voimahaleja!!
 
SurtiK, uskoisin myös, että oli ihan vaaratonta tuo pieni vuoto :)

Mä ajattelin poksahtaa ekan kerran :D Tänään 5+0 ja digi näytti "Raskaana 2-3". Mulla oli ovulaatio kp 20 paikkeilla, joten uskon lasketun ajan siirtyvän pikkaisen eteenpäin. Digin tuloksen kunniaksi uskallan ehkä soittaa neuvolaan tänään. Jännää!!
 
cockerspaniel 1.8.2013 ensimmäinen lapsi 20vee VKS

Ensimmäinen vauva siis tulossa toivon mukaan, pelottaa hirveästi, että menee kesken :(
Ruvettiin yrittämään vasta lokakuun lopulla, eli ensimmäisestä kierrosta nappasi ja kyllä siinä oltiin ihmeissään kun ajateltiin, että yritetään kumminkin sen vuoden varmaan..

Oireina äklötystä, väsymystä, itkuherkkyyttä.
Nyt pitää vaan toivoa että pikkukaveri pysyy matkassa mukana.
 
Viimeksi muokattu:
Onnea teille plussanneille!:flower:

Kävin vaan kurkkimassa ja tietysti vähän vetistelemässä ja muistelemassa omia toukokuisia onnenfiiliksiä. Tarrasukkia pikkuisille ja onnellista odotusta teille!

Terkuin Heidikaroliina ja villisti riehuva "Aatu" tammikuun 2013 pinosta.
(Vielä 6 lyhyttä viikkoa "reppua" kannettavana.)
 
  • Tykkää
Reactions: Taru81
Piti heti töihin päästyäni tulla kattomaan mitä täällä on tapahtunu!

Astrolabe ja cockerspaniel onnea ja tervetuloa!

surtiK tuo pelästyttää ja huolestuttaa varmasti! Oletko neuvolaan ollu yhteydessä?

Niinu88 ilmoittelethan täällä miten tuo varhaisultra menee?

ON eilen turhauduin tähän oireettomuuteen ja tein viimisen kaappiin jääneen r-testin ja toinen viiva alko hahmottumaan jo toisella minuutilla, joten toivottavasti kaikki on edelleen hyvin. Aamulla huomasin rinnoissa arkuutta ja etova olo alkaa nostaa päätään, eli oon tainnu odotella "oireita" hieman liian aikasin.

Mun tekis mieli kailottaa tästä raskautumisesta kaikille, mutta järki haraa vastaan, kun ollaan näin alussa vielä. Töissä en ole kertonu, vaikka työn luonteen takia vois olla ihan hyvä esimiehelle kertoo jo aika aikasessa vaiheessa. Eilen olin vähällä lipsauttaa vuorosuunnittelijalle, kun vapaatoivetta esitin tuolle lääkäripäivälle. Oon yhtä aikaa innoissani, huolissani ja peloissani...

Taru 4+4
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: cockerspaniel
hellokitty- en mä minnekään neuvolaan viittinyt soitella, kun eihän ne siellä mitään asialle voi. En mä siitä heinäkuisesta km:stäkään soittanut minnekään, kun tuli niin selkeästi ulos ihan itsekseen. Mie varmaan tänään soitan neuvolaan ja varaan aikaa joulukuulle, muistaakseni se aika tulee jollekin viikolle 10, niin ennen joulua siis.
Mutta ei ole vuodellut nyt tosiaan sen eilisen jälkeen, ja mulla oli tosta esikoisesta ihan sama homma, vähän ehkä vähempi oli se vuoto ja tuli 5+0 päivänä. Hassusti tässäkin raskaudessa taitaa olla lauantai viikon vaihtumispäivä.
Jostain ihme syystä katsoin, että mikä horoskooppi tulokkaalle tulee ja samalla, että mikä esikoisen horoskkooppi on (eli siis näin paljon nämä asiat kiinnostaa :D ), niin tulokas ois leijona (niinkuin teillä muillakin :D ). Jotenkin pienessä hihhulimielessäni tuo tuntui ihan enteeltä, että kyllä tämä kyydissä pysyy. Vahva kuin leijona.

Kitrus (surtiK) ja Pikku-Leijona 4+5
 
Äh, nyt hulahti mullakin oikein kunnolla verta. Todella paljon siis. Ja repivää tunnetta alavatsalla. Oliskohan se sitten ollut siinä :( Tänään se menkkojen oletettu alkamispäivä olikin. Raskaustesti oli kylläkin taas vahvistunut reilusti, mutta ei se tietty vielä varmaan olisi ehtinytkään haalistua/näyttää negaa.
 
Sinnamonille tsemppiä! Toivottavasti ei mitään vakavaa..

Kyllähän sitä pelkää keskenmenoa yli kaiken, lisäksi vielä viime yönä näin unta että
sellaisen sain.. Ei oo kyllä tapana ollu nähdä enneunia, toivottavasti ei tuokaan ollut! Koitan
kuitenkin ajatella positiivisesti että jos pikkuisen on tarkoitus pysyä kyydissä niin se pysyy,
ja jos ei pysy niin joku tarkoitus silläkin. Muuten tulee hulluksi..
 
sinnamon, kaikki peukut ja varpaat pystyyn, että siellä olisi kaikki kuitenkin hyvin!! :hug:

Uskalsin soittaa neuvolaan :D Oli tosi mukava nainen toisessa päässä ja kysyi vointeja ja kertoi vähän mistä nuo kohdun seudun kouristelut johtuu. Antoi myös vinkkejä syömiseen kun mulla esiintyy iltaällötystä. Ensimmäinen neuvolakäynti olisi 19.12. (päivää ennen yksityiseltä varattua varhaisultraa). Kotiin tulee kysymyslappuja ja infoja, joita saa sitten miehen kanssa täytellä. Ultra täytyy varata erikseen sairaalaan, sen varaan varmaan 11-12 viikoille kun siellä yksityisellä on kuitenkin ehditty jo kurkkaamaan viikolla 8 :)

Tämän asian alkaa melkein jo käsittämään, kun näitä konkreettisia päivämääriä sun muita on tullut varattua ja suunniteltua. On koko ajan vähän sellainen olo, että tekisi mieli puhjeta lauluun silkasta riemusta! :D
 
Jotain pienen pieniä hyytymiä olin kyllä bongaavinani, mutten ihan varma ole. Tuon enempää nyt ei sitten (näin tunnin sisällä, heh) ole vuotanutkaan. Pelkästä verihulahduksesta en niinkään olisi näin paniikissa, sehän voi johtua mistä vaan, mutta tämä repivä alavatsakipu samalla huolestuttaa. Maanantaina vuosin muuten aivan samalla tavalla näin aamulla, tosin vähemmän ja ilman kipuja, joten pitää toivoa, että se olisi vain jotain muuta...
 
Sinnamon täällä kans toivotaan että pikkuinen olisi vielä matkassa :hug:

hellokitty- en kyllä tiedä mistä se unettomuus johtuu mut on aika epämukavaa kun tuntuu et aamu menee tosiaan ihan miten sattuu :D !

Täälläpä alkoi ihana pahoinvointi aamulla :heart: Yökkäilyä ollut paljon mut tänään se ei jäänyt pelkästään siihen :D ! Tästä eteenpäin, wc pönttö on paras ystäväni :) !
Aurinkoista päivää kaikille, täällä ainakin on niiiin ihana ilma pitkään aikaan et energiaa varmasti riittää vaikka väsynyt onkin :) !

Niinu ja nokare 5+0 <3
 
Nyt on varhaisultra varattu, eli 11.12. neuvolan jälkeen :) tuolloin mun laskujen mukaan viikot 6+1, joten toivottavasti siellä näkyy mitä pitääkin...

Vähän kyllä mietityttää, kun netin kautta tuon varauksen tein eikä varatessa voinut kirjoittaa mitään lisätietoa varauksen syyksi tai muutakaan. Kai sitä luulisi, että yksityisellä lääkäriasemalla gynellä olisi ultra käytettävissään omassa huoneessaan? Ainakin aiemmilla gyne-käynneillä gyne on tarvittaessa ultrannut saman tien...
 
Kiitos kista :) onnitteluja myös muille plussanneille!

23.11 siis positiivinen testi ja sillon oli 4+1 edellisistä kuukautisista laskettuna.. Olen sekaisin viikoissa ja en tiedä mitä nyt sitten on. :) eipä tätä oikeen meinaa tajuta vaikka suunniteltu vauva ja paljon toivottu. Ehkä sitten kun pienempi keskenmenon riski uskaltaa alata luottamaan, sen takia meillä ei olla kerrottu vauvauutisista vielä läheisille.. Kuinka muilla? Kerroitteko ennenkö oli 12 viikkoa takana?
 

Yhteistyössä