Plussasin perjantaina eli 23.11. Oireita on ollut kaikenlaisia, varsinkin paleltamista ja välillä tulee hirveä hiki. Väsyttää kauheasti. Nakit on ollut hyvää ravintoa tässä muutaman päivän ajan....
Laskettu aika vissiin 2.8 ja nyt siis ilmeisesti viikolla 5+.
En oo nukkunu perjantain jälkeen oikeastaan yhtään, kun koko ajan aivot prosessoivat asiaa ja niin moni asia mietityttää. Mulla on ollut sellainen jännitysmomentti tässä, että mulla oli Marevan-lääkitys käytössä niin se vaihdettiin Klexaneen joka pistetään maharasvaan. Kaks kertaa ite oon pistäny, enkä olis ikinä uskonu että pystyn siihen kun ahdistun neuloista ja veren näkemisestä mutta tässä sitä mennään! :O
Siksi on ollut Marevan (verenohennuslääke) käytössä, kun viime helmikuussa minulle tuli keuhkoveritulppa molempiin keuhkoihin ja pieni kuolioalue sekä nestettä keuhkoon + vielä keuhkokuume... Oli lähtö lähellä. Silloisen avomiehen, nykyisen kihlatun mummo kuoli samaan aikaan sairaalassa yhden huoneen päässä minun huoneestani.. Huh huh. Minulla lääkitys oli tosi kova mutta onneksi selvittiin.
Tämän verenohennuslääkkeen takia tämä raskaus nyt hoidetaan ilmeisesti riskiraskautena. Neuvolaan sain ajan vasta 10.12 joka on mielestäni todella tyhmää, koska pää on täynnä kysymyksiä sekä tarvitsisin tietoa esim. allergialääkityksestä ym. Tänäänkin kauhea kutina ollut ihossa ja soitin ensineuvoon kysyäkseni voinko ottaa jotain lääkettä, niin sanoi että ota yhteyttä neuvolaan. HUOH.
Ultraankin haluaisin, mutta toivottavasti pääsisin ainakin ennen joulua. Olisi aivan mahtava joululahja porukoille sekä miehen porukoille
Blogia ajattelin alkaa jossain vaiheessa kirjoittaa asiasta, joten jos muutkin innostuu niin olis tosi kiva! Ai niin, olen siis 21 -vuotias ja Savosta