ELOKUISET onko teitä jo muitakin?:)

Täällä on ollut aika omituinen päivä kun ilmeisesti sairastin jonkin sortin vatsataudin tai ruokamyrkytyksen. Koko aamun ja päivän ällötti ja vatsa oli välillä sekaisin. Illalla nousi kuume ja vatsa oli ihan sekaisin ja oksetti (en oksentanut kuitenkaan). Nyt vatsassa enää vähän möyrii mutta muuten olo on jo parempi ja kuume laskee. Pelottaa, että tämä tekee jotain alkiolle :( Kun ei yhtään tiedä mistä on tullut niin vaikea sanoa onko tehnyt jotain haittaa. Toivon vain todella kovasti, että kaikki olisi pikkukaverilla hyvin..
 
Tylsää huiskishaiskis ja avaruuskissa että teillä uudet nikit!! :kieh:

TYHMÄ neuvolakäynti, emmä mitään ultraa saanu...No tilasin sit yksityiseltä. Pitää olla kuulemma niin painavat syyt kuten kauheat kivut, vuodot yms...
 
Päivitystä taas tehty :) huudelkaa jos joku on mennyt ohi! Päivittelen seuraavan kerran sunnuntai-iltana,ennen sitä en koneelle ehdi :)

Meillä tärppäsi ensimmäisestä kierrosta.

Mä sain ultran varattua 18.1. Siihen tuntuu olevan ikuisuus:O Kuten onkin! Samoin ekaan neuvolaan vielä kuukausi...miten sitä jaksaa odottaa!

Mulla on myös ihan kamala väsymys. Tuntuu ettei silmät pysy auki mitenkään. Ja väsymyshän iskee säännöllisesti iltapäivällä,huonon olon kanssa käsi kädessä tulee :) Jippii.

Mukavaa viikonloppua kaikille :heart:

AINIIN! Miten sinnamon voi?

Niinuliini ja tiitiäinen 5+0
 
En ainakaan heti löytäny omaa nimeä listasta. Eli ohi on tainnu mennä. :)

3.8 Zanizipp, 22vuotta, ensimmäinen ja KAKS

Toi päivittäjän homma on varmaan hankalaa, kun koko ajan tulee uusia tyyppejä ja pitäis osata bongata kaikkien tiedot. :)

Oireista: Löysin hyvän ratkasun tohon turvotukseen! Tai hyvä ja hyvä, mutta kuitenkin. Oon juonu ihan älyttömästi vettä joka päivä niin on helpottanu. Tosin painokin on lähteny sen myötä alaspäin. Vielä kun tuohon näläntunteeseen löytys joku muu ratkasu kuin syöminen.. eilenkin piti iltamyöhällä syödä jääkaappi tyhjäksi kun tuli pikkunälkä. :x

Ultrasta: Varasin yksityiselle alkuraskauden ultran, kun jotenkin on semmonen tunne ettei Iisalmessa semmmosia harrasteta. Noh, onneksi ei montaa kuukautta että pääsee muuttamaan takasin Kainuuseen. Toisaalta ultraa odottaa innoissaan, mutta toisaalta miettii jos kaikki ei olekkaan kunnossa. :(

Meillä ei heinäkuisen keskenmenon jälkeen oo ollu mitään varsinaista yritystä raskautua. Kuitenkin päätettiin että se tulee sitten kun tulee. Toisin sanoen tais olla neljäs kierto mistä tärppäs. Toivotaan että pikkunen nyt pysyy mukana. :heart:

Zanizipp ja masuasukki 5+0 *POKS*
 
Huiskishaiskis oon mäki siinä =) Ootko sä kertonu ryhmäläisille raskaudestas?Mä en ja pyydänki huiskishaiskis ja Epa 88 jos tunnistatte mut ni älkää paljastako.Haluan salailla asiaa ainaki jonkun aikaa vielä,jos en sit loppuun asti saakka.
 
  • Tykkää
Reactions: Epa_88
Huomenta vaan kaikille |O :eek:
Avaruuskissa En tietenkään paljasta, se on jokaisen oma asia. :) Onko sulla jokin syy siihen että haluat ehkä salailla jopa loppuun asti? Ei tietenkään kuulu mulle mut...en ole utelias vaan tiedonhaluinen :rolleyes:

PAKKO VALITTAA...Mä nukuin viime yönä niin huonosti, mies tuli pikkujouluista semmosella ryminällä kotiin että koko talo heräsi ja sit se kaatuu sänkyyn ja 2 sekuntia niin ALKAA KUORSAUS :kieh: Eikä auttanut mitkään tönimiset...Sitten kun joskus herää niin minä menen päikkäreille, oli krapuloissaan tai ei.


Epa
 
  • Tykkää
Reactions: Avaruuskissa
avaruuskissa ja epa, en ole kertonut ryhmässä, kun on niin kamalan alussa ja mitävain voi vielä käydä : /.
taidan tunnistaa siut avaruuskissa ja uskon et työkii tunnistatte miut tuon iän ja lapsiluvun perusteella ;). mut jokainen toki saa kertoa ajallaan ja tuo oliskin niiiin hauskaa kertoa vasta sitten kun nyytti on sylissä :LOL:

mutta mutta, täytyy muistaa ettei tää ole suljettu ryhmä ja muutkin muruset saattaapi käydä täällä kurkkimassa, että se siitä salaisuudesta.
 
Viimeksi muokattu:
Milloin teillä on ekat ultrat? :) Sain ajan 17.12 eka ultraan Oyssiin, vähän jänskättää onko siellä ketään ja onko kaikki hyvin jne ku tosiaan viime raskaus meni kesken. Onko teillä ollu minkäänlaisia raskausoireita? Mulla on tälleen 12 aikaan aina pahoinvointia ja samoin sitte illalla 19 eteenpäin :D muita oireita ei oo.
 
Heissan kaikille! :)

Täällä yksi elokuun esikoista odottava, tänään näytti digi Raskaana 3+ :heart: Mulla on ollut ovis 1-2 viikkoa myöhässä joten tarkoista viikoista ei ole tietoa eikä siis myöskään lasketusta ajasta. Oon varannut ajan yksityiselle ultraan 21.12., halusin sen noin myöhään jotta varmasti näkyy syke... Mullakin takana yksi keskenmeno, vauva olisi todella toivottu.

Oireina mulla on kipeät rinnat, väsymys ja palelu. Parina aamuna ollut pientä heikotusta ennen aamupalaa, mutta varsinaista pahoinvointia ei ainakaan vielä.
 
Viimeksi muokattu:
Lämpimästi tervetuloa tuoreen plussan saaneille! :wave:

Oma stressi alkaa pikkuhiljaa vähenemään, huh. Olen googlettanut eilen ja tänään mitä tuo ruokamyrkytys voi aiheuttaa alkiolle. Ilmeisesti ei ole niin vaarallinen kuitenkaan, pitää vain pitää itsensä nesteytettynä. Yritän nyt ottaa rauhallisesti ja olla panikoimatta vaikka yökin meni vähän niin ja näin kun murehditutti niin kovasti.

Jenski91, mulla LA 1.8. ja varhaisultraan olen menossa yksityiselle 20.12. Voi sitten jouluna kertoa vanhemmille, jos alakerrassa on kaikki hyvin :)
 
Mä en tajua olnko urpo vai mitä mutta yritin laittaa punasella noi tietoni mutta ei tullu....outsh!!!!:p

Täällä edelleen masuvaivoja; ilmapallo tuntuu välillä olevan puhkeamaisillaan ja kovaa pulputusta (aivan kuin olis ripuli), teräsiä vihlasuja ja kiskomista. Ja kun käy pissillä niin saa oikeen ponnistaa että saa pissan ulos, kuin kivi painaisi siellä...
Valvouoto lisääntynt muttei häiritsevästi. Ihmettelen ettei mulla ole sitä paljon muita vaivaavaa väsymystä; mä oon pirtee kuin peipponen, energiaa täynnä ja herään kamalan aikasin täynnä ideoita ja jaksamista... koskahan se uni tulee???? |O
Täällä voidaan siis periaatteessa varsin hyvin!!!!
 
Niinuliini_ ehtikin jo vointeja kysellä. Ikävä kyllä ei itsellänikään ole vielä sen enempää tietoa :/ Torstaina en enää aamuisen verihulahduksen jälkeen vuotanut, tosin alavatsaa juili välillä aika kivuliaastikin. Yths:lle soitin ja terkka puhelimessa diagnosoi keskenmenon/kemiallisen. Ärsyttää, kun ei näin alkuvaiheessa tietty voida mitenkään varmistaa mitään(?) No kunnon vuoto/menkat eivät ole kuitenkaan vieläkään alkaneet ja testissä näkyi eilen taas vahvempi plussa. Juilintaa on kyllä kaikkina näinä päivinä ollut, samoin pientä ruskeaa tuhrua (mikä ei tietty sekään kovin lupaavalta yhdistelmältä kuulosta). Kai se todennäköisempää on, että meni kesken, mutta roikun täällä nyt vielä maanantaihin asti, kun uuden testin teen:p Luulisi, että maanantaina nyt viimeistään olisi plussa haalistunut, jos torstaina on kesken mennyt? Huoh, piinaavaa.
 
Saas nähä kauan tällä palstalla ehin enään olemaan :(

Toissa päivänä tuli käytyy lääkärissä, kun sain järkyttävän kipukohtauksen alavatsaan, joka sitemmiten meni ohi aika nopeesti. Sen jälkeen ei oo muuta ollut kun tätä samaa vatsan nippailua.. Eikä ole ollut minkäänlaista vuotoa. Pikaisessa tutkimuksessa lääkäri ei huomannut mitään poikkeavaa, kaikki tutkimukset mitä hän teki oli ok, mutta laittoi silti lähetteen ultraan, jonne tulee kutsu viikon sisällä, jotta voi poissulkea kohdunulkopuolisen raskauden. S-hCG kuitenkin oli vaan 61 ja viikkoja jo sentään tänään 5+0.. R- testi on alusta asti tummunut hitaasti. : /
 
sinnamon ja jeennaa :hug: Voi tsemppiä teille!! Älkää menettäkö toivoa vielä, jospa kaikki olisi kuitenkin hyvin.
Itsellä kanssa nuo testit tummuu omasta mielestä aika hitaasti, ja mahaa kivistää välillä aika kovasti :( Mutta olen ymmärtänyt että kipuja voi ollakin. Ja itselläkin , silloin kun odotin esikoista oli niin järkyttävät vatsakivut, että jouduin olemaan kaksinkerroin ja kylmähiki otsalla pyörtymispisteessä... Äitini vinkistä otin sitten aina konjakkitujauksen pahimman kivun aikana ->laittoi veren kiertämään. Esikoisesta ravasin sairaalalla viikosta 3 viikolle 10, ja vasta viikolla 9 ultralla löysivät sydämensykkeen :heart:
Itsellänikin kokoajan pelko, että jos jotain tapahtuu (mille ei oikein itse voi mitään), toivoisin että olisin jo viikolla 8 ja voisin käydä ultrassa, mutta katsotaan kuinka käy.
 
Moi kaikille! Joskohan uskaltaisi liittyä teidän seuraan, tein plussatestin eilen :) Nelli79, 2. lapsi, LA8.8.
Meilllä taustalla myös lapsettomuutta eli toinen ICSI-lapsi täällä ja riemu on tietenkin uskomaton kun lasta on joutunut tekemällä tekemään vuosikausia... Aloitimme yrityksen 2008 ja eka plussa 2010 ja nyt sitten toisella kierroksella.

Oireita on ekan raskauden oireettomuudesta poiketen alavatsakipuja, paineentunnetta ja pientä ällötystä sekä kuvotusta. Mutta hyvä niin, tietää ainakin että ehkä kaikki hyvin kun oireet pysyy. Keskenmenopelko on kova, jotenkin toi lapsettomuustausta on jättänyt aikamoiset pelot :(
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Nelli79!!
Eilen kun ehdin käydä kirjoittamassa noista alavatsakrampeista, niin viimeyönähän ne sitten alkoi :( Viisi kertaa yön aikaan järkyttävä alavatsapolte, joka kesti n. 10min kerrallaan. Onneksi menivät ohi sängynreunalla istuen ja itseään kevyesti heijaten. Viimeyönä näin vielä unta, entä kävin lääkärissä jossa toinen hoitaja sanoi että veriarvo on 1000 ja toinen sanoi, että ei ole toivoa :ashamed:
Kyllä tämä odottaminen on mieltäsekoittavaa aikaa.
Tänään pakkaseen kävelylenkille. Huomaa että yrittää jotenkin parantaa elämäntapojaan, lisätä liikuntaa ja katsoa mitä syö. Saisi rakas kaiken hyvän mitä tarvitsee :heart:
Iloista mieltä kaikille odottajille. Ja niin minutkin voi lisätä listalle Pikkusukka 35v. 3.lapsi LA 10.8 KOKS
 

Yhteistyössä