Hakutulokset

1. R

Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

Lämmin osanotto Blommorin perheelle ja voimia surun keskelle!
  2. R

Toukokuun toukat 2013 *toukokuussa* MEIDÄN KUU!

Mä en ole täällä käynyt aikoihin. Meille syntyi yllärinä poika 19.4. viikoilla 34+1. Lapsivedet menivät jo 16.4. aamuyöllä. Kätilöopistolla ehdin saada vauvan keuhkoja kypsyttävät pistokset ja antibioottia. Lopulta perjantaina 19.4. synnytys käynnistettiin ja sitten se menikin vauhdikkaasti...
  3. R

Toukokuun toukat 2013 *JOULUKUU*

Ihana talvi, ihana joulukuu! Sain meillä kodin laitettua joulukuntoon ja heti tuli lämpöinen olo. Mä vietin viime viikon sairaslomalla. Viikonloppuna alkoi taas migreeni ja järkyttävä oksentaminen, joka ei sitten itsestään loppunutkaan. Tiistain vietin kättärillä tiputuksessa. Onneksi...
  4. R

Toukokuun toukat 2013 *MARRASKUU*

Pilvilinnalle lämpimät rutistukset! Onpa surullinen juttu. Voimia raskaan päätöksen edessä! Tervetuloa mukaan uudet odottelijat! Ja onnittelut iloisia uutisia saaneille. Meille tuli postissa veriseulan tulokset ja kaikki oli kunnossa, eli kohonnutta riskiä downiin ei ole. Tuntuuko...
  5. R

Jee, mullakin tänään vihdoin 12 viikkoa täynnä! Mulla tuo np-ultra tehtiin ensin massun päältä, mutta ilmeisesti ei saanut tarpeeksi tarkkaa kuvaa, niin sisäkautta sitten lopulta. Rakenneultra-aika meilläkin on tammikuun alkupuolella. Mennään erikoislääkärille, koska miehellä on leikattu...
  6. R

En ole jaksanut käydä täällä lueskelemassa nyt ollenkaan. Täytyy ajan kanssa kahlata viestit läpi. Tulin kertomaan, että meillä oli tänään np-ultra ja pienellä oli kaikki hyvin. La siirtyi nyt sen varhaisraskauden ultran mukaisesti, eli on 30.5. Viikkoja on nyt siis kasassa 11+1. Pieni oli...
  7. R

Toukokuun toukat 2013 *LOKAKUU*

Voi kurjuus noita huonoja uutisia! Kovasti voimia pikkuisen menettäneille! Mulla oli niin hoppu loppuviikko ja viikonloppu meni maalla, etten ole ehtinyt täällä käydä lueskelemassa ollenkaan. Nyt pikaselasin viestit läpi. Meille tuli np-ultraan kutsu. Aika olisi 8.11. eli ensi viikon...
  8. R

Kukkaselle ja rupeltajalle voimia! :| Keijukanelille lämpimiä ajatuksia yksin odottamiseen! Mulla on opiskelut onneksi jo opiskeltu, mutta pari ystävääni viimeistelivät yo-opintonsa ja tekivät gradunsa lasta odottaessaan. Joten mahdollista se kyllä on, mutta ei varmasti ihan helppoa...
  9. R

Täällä odotellaan kuumeisesti kutsua np-ultraan. Toivottavasti jo tällä viikolla tulisi postissa aika! Mulla on masutuubi käytössä. Tällä hetkellä se toimittaa vyön tehtävää, kun kaikki housut eivät enää mahdu kiinni. Sillä olen saanut siis pidennettyä normihousujen käyttöikää jonkin verran...
  10. R

Veluwelle iso halaus! Voimia kovasti ja onnea tulevaan! :hug: Tipe : Toivottavasti pikkuisella massussa kaikki on hyvin. Varmasti raskasta odottaa seuraavaan ultraan! Finneistä täällä on ollut puhetta. Mulla on ollut nyt raskausaikana ihan ennätyksellinen määrä finnejä normaaliin...
  11. R

Täälläkin eka neuvola takana. Oli ihan mukava täti siellä ja paljon saatiin kaikenlaisia opuksia matkaan. Neuvolan täti oli sitä mieltä, että pidetään la vielä kuukautisten mukaan, eli hänen laskujensa mukaan se olisi 25.5. Eli nyt siis olisi kasassa viikkoja 8+3. Muutatko Tiivi-Taavi sen vielä...
  12. R

Voimia kaikille, joiden pienet eivät ole matkassa pysyneet ja onnea uuteen yritykseen! Joudunkohan mäkin sokerirasitukseen, kun olette puhuneet, että iän takia monet joutuu? Mikä siinä mahtaa olla se ikäraja? Vaikka tiistainahan se selviää, kun silloin on eka neuvola. (.) Mä selvisin...
  13. R

Huh huh! Koko päivä on mennyt oksennellessa. Nukkuessa ei ole paha olo, mutta heti, kun avaan silmät, palaa huono olo takaisin. Olen yrittänyt syödä ja juoda jotain pientä, mutta mikään ei ole pysynyt sisällä. Toivon, että tämä johtuu migreenistä ja menee ohi. Eihän tällaisesta tule mitään, jos...
  14. R

Kävin tänään gynellä kyselemässä vuodosta, joka on vaivannut. Tällä viikolla ei onneksi enää ole tullut mitään. Ei osannut sanoa, mistä vuoto johtui. Ultrasi ja tutki ja kaikki oli hyvin. Pieni 8 mm ihmisenalku siellä oli ja sydän pamppaili. Olipa aika liikuttava hetki! Harmi, ettei mies päässyt...
  15. R

Täällä etelässä on ollut aivan mahtavan aurinkoinen viikonloppu! Ihanaa vaihtelua pitkään jatkuneen harmauden ja sateen jälkeen. Vitamiineista: Nuo Minisunin raskausvitamiinit maksoivat muistaakseni vajaa 20 € ja siinä taisi olla 150 tai 200 tablettia. Mä ajattelin kertoa työnantajalle...
  16. R

Toivottavasti Ruby saatte miehen kanssa parisuhdeasiat selvitettyä parhain päin! Mulla on ollut oikeastaan päivittäin jotain mahatuntemuksia. Alussa oli sellaista vihlovaa kipua, nyttemmin enemmän menkkamaista kipua tai vaan painon tunnetta alamahassa. Myös noita repäisykipuja on...
  17. R

Voi Nöhvi1 :( Onpa surullista. Voimia kovasti! Kristiin tähän porukkaan sopii kyllä. Onnea mukavista ultrakuulumisista! Vitamiineista: Mä syön minisunin mamma vitamiineja sekä raskaille tarkoitettuja kalanmaksaöljykapseleita. En syö kalaa lainkaan, joten ajattelin kalanmaksaöljyn olevan...
  18. R

Mä olen kanssa kuullut, että petipuuhien jälkeen voi vuotoa tulla. Mulla tosin tämä ei johdu siitä. Petipuuhista on sen verran aikaa. Kävin kyllä eilen jumpassa taas pitkästä aikaa :D En tiedä, voiko pomppiminen aiheuttaa vuotoa. Äiti kertoi, että sillä oli joskus pikkuveljeä odottaessa ollut...
  19. R

On tämä epätietoisuus vaan tuskastuttavaa! Mä oon eiliseen asti ollut jotenkin aika levollisin mielin, koska kuten jo aiemmin kirjoittelin, en oikein osaa pelätä, kun ei ole aiempaakokemusta raskauksista. Yöllä veskireissulla tuli sitten paperiin vähän verta ja tänään on kanssa vessareissujen...
  20. R

Siirränpä vanhasta pinosta kirjoituksen tänne uuteen. Ja tuli tähän jotain lisääkin. May13 voimia! Ja Ellialle sormet ristissä, että tuhru ei ollut mitään vakavaa! Mä haluan äitiyspakkauksen. Kävin jo netistä katselemassa, minkä näköisiä juttuja siellä on ja ainakin se makuupussi oli...

Yhteistyössä