Heipparallaa vaan kaikille :wave:
Onnea kaikille hyvistä ultra kuulumisista :flower: ja tsemppiä niille joilla vuotoja on, toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin. :hug:
En ole jaksanut pitkään aikaan mitään kirjoitella kun niin väsynyt olen jatkuvasti ja esikoinen vaatii myös oman aikansa, totta kai
:heart: Kaikkien tekstit olen lukenut ja sivusta seuraan koko ajan. Paha olo on enään ajoittaista, suurimmaksi osaksi on hyvä olo. Rinnat on niin turkasen kipeät ja ummetusta on ilmennyt.
Viime viikolla oli eka neuvola, silloin ei vielä kuultu sydän ääniä, mut ensi kerralla sitten 30.10 :heart: Nyt odotellaan että np-ultrasta tulisi aika kotiin. Se on kolmen viikon sisällä kuitenkin, mut olis kiva jo tietää milloin pääsee pikkuista katsomaan. :heart:
Nyt olen terkkarissa kärsimässä... Olen tullu tänne jo 07:40... sokerirasitus... HYI YÖK! jotain todella ällöttävää "vadelman"-makuista.. pah, se haisi esanssiselle vadelmalle ja maku oli jotain järkkyy..Melkein oksensin mutta sain kuin sainkin pidettyä sen sisälläni.. Toivottavasti tän jälkeen ei tarvii enää tulla... Vielä reilu puol tuntia niin otetaan viimeinen putki verta ja pääsee syömään
Eihän mulla nälkä olekaan ollut ku eilisestä illasta puol kahdeksasta asti... :/
Rokotteista Minä en ole ottanu mitään enkä otakaan. En ottanut esikoinen aikaakaan.
Ä-pakkaus Me aiomme ottaa pakkauksen. En malta odottaa et pääsisin sitä hypisteleen :heart:Meillä on se esikoisestakin otettu ja aion kaikista muistakin ottaa... Ihan vaan sen takiakin että
jää muisto jokaiselle lapselle. Minunkin pakkaus on vielä tallessa jonka äitini on ottanut aikoinaan
sekä pikkusisaruksieni laatikot. Kaikki minun aikaiset vaatteet ei ole säilynyt mutta paljon kuitenkin plus siihen vielä muita vaatteita mekkoja yms.. joita esikoinen käyttää nyt :heart:
Vitamiineista en syö muita kuin D-vitamiinia. Neuvolassa sanottiin että voin neidin kanssa samoja napsia
Nyt saakin taas mennä istuskeleen labran eteen ja odotteleen et kello ois kymmentä vaille...
Janlind & Tiltu-Ilmari 9+6 (huomenna poksutaan) :heart: