Paljon onnea poikavauvoista Nomma ja ruppu :heart:
Onnittelut pikku prinsessoista LillaVe<3 ja ReVe :heart:
Onnea myös täysiaikaisuuden saavuttaneille
Kiva lukea
Viivimamman kuulumisia pitkästä aikaa. Toivottavasti raskausmyrkytys pysyisi aisoissa!
Masun koosta on tullut aika paljon kommentteja viime aikoina. Sisko sanoi viikonloppuna, että näytän siltä, että olen ratkeamispisteessä. Sellainen on kyllä olokin, kyljissä kiristää inhottavasti. Vaikka sf-mitta ei ole iso, navanympärys paisuu viikko viikolta. Kauhea hyökkäyspuskuri. Paras kommentti tuli kuopukselta (2v.) : "Äiti on jättiläisakka!". Kyllä naurettiin, tuli vielä niin mainiolla äänensävyllä. Kaikki on huomanneet mun pudonneen masun, tytön kavereiden äiditkin sanoi, että on viime viikon maanantain jälkeen humpsahtanut. Kylkiluiden alapuolella on tyhjää tilaa, voisi melkein kuvitella, että vilkuttaa kohta jalkojen välistä
Ja tyttömasulta näyttää
Voi apua, sulla on vielä toisetkin synttärit järjestettävänä,
petronella! Mä olen ihan naatti viikonlopun juhlimisen jäljiltä, selkää särkee ja liitokset huutaa hoosiannaa. Univelasta puhumattakaan. Kiittelin onneani, ettei ollut lähempänä laskettua juhlien järjestäminen. Tsempit muillekin, kenellä on vielä juhlien järkkäämistä tulossa ennen vauvan syntymää!
Juuliksella on jännät paikat, ihanaa! Onnea matkaan
Aika täpärälle menee sulla painoarvio,
Uutukainen! :O
Kiva että sait lähetteen ja ajankin nopeasti,
KeepGoing.
Mua jäi kyllä vähän harmittamaan, etten saanutkaan painoarviota. Oli aika erilaista synnyttää 3,2kg ja reilu 4,5kg...! Lähinnä siis puudutuksen tarpeen kannalta kiinnostaisi, en haluaisi pikku jättiläistä puskea maailmaan ilman spinaalia.
Kastemekkoon mahtumisesta, meidän kuopus oli muuten kastajaisten aikaan sellainen köriläs, ettei kauluksen nappi mennyt kiinni. Sylikummi parka, oli vähän käsivarret koetuksella
Huomenna ois taas neuvolapäivä, saa nähdä mitä tulee kävelystä... Miehellä on taas reissuviikko.
Cherrie_ 36+3