Hakutulokset

1. R

Toukokuun toukat 2013 *syksy*

May13 voimia! :hug: Ja Ellialle sormet ristissä, että tuhru ei ollut mitään vakavaa! Mä haluan äitiyspakkauksen, jos kaikki nyt sujuu hyvin. Kävin jo netistä katselemassa, minkä näköisiä juttuja siellä on ja ainakin se makuupussi oli ihan söpö :) Mulla olis kampaaja-aika lokakuun...
  2. R

Tupasvilla ja Nöhvi: Mulla on kanssa nyt parin viimepäivän aikana ollut turvonnut olo mahassa. Farkut tuntuvat inhottavalta ja nappi auki olen niitä pitänyt. Olen netistä tutkinut noita masutuubeja. Onko teillä niistä kokemusta? Mikä olisi hyvä? Jos saisi omien housujen käyttöikää vähän...
  3. R

Mamuska7:n juttu on kyllä hurja, Voimia ja tsemppiä jatkoon! Keijukanelille lämpimiä ajatuksia. Toivottavasti maanantaina syke löytyy ja kaikki on hyvin! Meidän kunnassa eka ultra, joka tarjotaan on käsittääkseni juuri tuo np-ultra. Me siis mennään sinne. Ei olla nyt jossiteltu, mmitä...
  4. R

Mamsen kirjoitteli tuolla ylempänä, että on levoton olo ja raskaus pyörii koko ajan mielessä. Mullakin pyörii. Tää on jotenkin niin epätodellinen tunne vielä. Varsinkin, kun kyseessä on eka kerta eikä oikein tiedä, mitä tuleman pitää. Mä en ole tehnyt kuin yhden apteekin raskaustestin ja...
  5. R

Hei kaikki! Kirjoittelin äsken pitkän jutun ja kone päätti yllättäen alkaa päivittämään itseään, joten meni uusiksi : / Kertomisestä: Me ensin ajateltiin, että odotetaan kertomisen kanssa ihan rauhassa, mutta toisin kävi. Mies kertoi isälleen, joka kovasti toivoo lapsenlapsia ja joka on...
  6. R

Hei kaikille! Ehkäpä minäkin uskallan tänne kirjoittaa. Ekaa lasta odotellaan, raskaustesti näytti eilen plussaa. Mahaa on kivistänyt ja pissalla on pitänyt ravata yhtenään. Vähän on ollut myös etova olo tänään, mutta se voi toki olla pelkästään psykologistakin :) Viikkoja tänään siis vasta...

Yhteistyössä