Huomenta!
Ja tervehdys uusille :wave: Kivaa, että meitä on näin iso porukka!
Muutama päivä meni kuumetta sairastaen, ensin hoivailin kuopusta ja sitten juutuin itse sängyn pohjalle. Inhoan kipeänä olemista silloin, kun pitää pyörittää arkea yksin! Hatunnosto kaikille yksinhuoltajille... Ärsyttää, että mies raivostuu aina, kun ilmaisen, että tämä järjestely on melko kuluttava mulle : /
Neuvola-ajan sain lokakuun puoleen väliin. Täällä ollaan jostain syystä kauhean nihkeitä, jos ei kelpaa ensimmäinen aika, mitä tarjotaan. En ymmärrä mikä kiire sillä ajalla on... Halusin sen viikkoa myöhemmäksi, mitä tarjottiin, ja vastasi: "no ehkä sen vielä silloin maanantaina ehtii", viikkoja on silloin 7+4. Yritän siis aikoja sovitella niille päiville, kun mies on kotona. Tuolloin ei ole vielä kotiutunut, mutta vanhin lapsi on koulussa ja keskimmäinen kerhossa. Toivottavasti oma terkkari on ymmärtäväisempi, kun tuo ajanvaraus-täti...!
Toivottavasti keijukaneli saa huomenna hyviä uutisia! :hug:
Ja toivottavasti Miranna-llakin on kaikki hyvin.
Mulla ei ole turvotusta, ellen sitten syö liikaa leipää, vatsa ei kestä kuin yhden tai kaksi palaa päivässä. Katselin edellisen raskauden aikaan otettuja masukuvia, viikolla 15 oli vielä tavalliset housut jalassa, eikä juuri huomannut, että oisin raskaana. Kuukautta myöhemmin oli söpö pikku kumpare :heart: Mulla on taaksepäin kallistunut kohtu, "piileksii" hyvin ensimmäiset viikot. Tosin nyt en ole ihan yhtä hoikassa kunnossa, saa nähdä milloin alkaa erottua.
Muutenkin oireet on aika niukat, rinnat vaan on alkaneet kipeytyä.
May13, pahoittelut ja jaksamisia! :hug:
Cherrie_ 5+3