ONNEA hyvistä ultrakuulumisista
Jonna ja
Amon ja
Lakka :flower: Ja oliko muitakin, en muista nimiä? Mutta onnea! :heart:
Janlind, toivotaan että viikko menee pikapikaa että pääset tarkistamaan, ja että sillon nähdään että kaikki hyvin!! Ja jos vuotoa tms tulee vielä niin voithan vain mennä sinne päivystykseen, ei ne sieltä pois aja...:hug:
Rupeltajalle paljon haleja ja voimia!! Todella kurjaa
LillaVe<3 itse mietin just samaa että millon laitan lapsille ulos toppavaatteet, kun on jo pakkasta mutta sitten päivällä saattaa olla vielä plussaa ja jos sataa vettä niin sitten on ihan kurasta....Villa/fleecehaalarilla + välikausiasulla vielä täälläkin toistaiseksi menty.
Mammavaatteet, tai ekat mammahousut otin tänään käyttöön :ashamed: Periaatteessa normifarkutkin vielä menee, ainakin yhdet..Masu on kyllä tosi iso jo, vaikkei painoa ole tullut yhtään. Ei varmaan mene kauaa kun pitää ottaa lisää vaatteita käyttöön.
Masutuubia en oo ikinä käyttänyt.
( . ) Mua on viime pvät supistellut, todella ilkee tunne...viimeksi alkoi viikola 22, ja nyt jo nyt. Varsinkin jos rakko täynnä tai jos just käyny pissalla. Vähän pelottavaakin, jatkuvasti mielessä ettei vaan ala vuotamaan....:'(
Tänään alkaa sarja jota oon oottanu pitkään, Rizzoli&Isles, perustuu todella hyviin Tess Gerritsenin kirjoihin....Eikun oottamaan sen alkua
opcorn:
Kristiin 14+