Hakutulokset

  1. K

    Mitä kaikkea tarvitsee mukaan kylpyläreissulle?! ekakertalainen kysyy

    Niin siinähän se tulikin. Jos perheessä on koululaisia ja vauva, niin mitä kannattaa ottaa mukaan kylpyläreissulle? Mitä asioita kannattaisi huomioida? Ekaa kertaa ollaan perheen kanssa lähdössä. Nyt kaikki hyvät kylpylävinkit jakoon.
  2. K

    Lapsi ei halua juoda, vedenjuomisesta tulee vatsakipeäksi? Mikä voisi olla nyt kyseessä?

    Heips. Lapselle on kärsinyt vatsa kivuista jo jonkun aikaa. Ummetuksena olemme hoitaneet, kunnes sai nyt sanottua, ettei juo päivän aikana juuri ollenkaan vettä, koska veden juomisesta vatsa kipeytyy. Jos juo vähän vettä niin ummetushan siitä seuraa. Mutta mikä ihme voi olla, jos...
  3. K

    Laihtua pitäisi, mutta vauva vie voimat! Mitä tekisin?

    No niin ylipainoa noin 20 kiloa ja olo on tukala ja uupunut. Vauvakin tuntuu vievän ihan kaikki voimat. Ennen raskautta ylipainoa oli jo yli 10 kiloa ja ja nyt toinen kymppi lisää. Miten ihmeessä painon saisi kääntymään lasku suhdanteeseen? Vaikka kilo kuussa kunhan lähtisi. Enkä kaipaa...
  4. K

    Mitä teillä tulee joulupöytään?

    Heiips. Mitäs teillä syödään jouluna? Laitatteko myös jotain eriruokaa muksuille?
  5. K

    Koululaisen refluksitauti oireet ja hoito???!!!

    Huomenta. Oisko kellään kokemusta tällaisesta koululaisen refluksitaudista? Meillä on 9-vuotias lapsi jolla nyt on viimeaikoina ollut syömisen kanssa ongelmia. Välttelee syömistä koska siitä aiheutuu hänelle huonoaoloa. Iltaisin sänkyyn mennessä olo pahenee niin että, lapsi yökkii...
  6. K

    Paljonko teillä menee rahaa lasten joululahjoihin?

    Heips. Niin meillä ipanat toivoo 3D ds ja olenkin sanonut, ettei tipu. Nehän maksaa melkein 200 e per masiina. Paljonko teillä siis menee lasten joululahjoihin? Onko teillä joka ipanalle kiinteä summa? Saavatko kaiken minkä toivovat vai sovitteko lahjat lasten kanssa etukäteen...
  7. K

    4,5 kk vauva huitoo ja viuhtoo unissaan kuin mielipuoli, miten rauhoittaa?

    No siinähän se tulikin. Nukahtaa yleensä ihan ok, mutta jossain vaiheessa yötä alkaa hilluminen. Kääntyily, venkoilu, pään kääntäminen sinne sun tänne, jalkojen ja käsien työntely pinnojen välistä vaikka on pehmusteet ja sitten alkaa jossain vaiheessa ääntely ja joskus jopa pienet ilon...
  8. K

    Kipeää vatsatautia, onko liikkeellä?

    Niin onkohan nyt liikkeellä jotain ihan killeriä vatsatautia. Välillä sattuu ihan törkeenä niinku joku puukottais vatsalaukkuun, maha mörisee, ja sattuu ihan tosissaan. Ensin tää alko mulla ja pari tuntia sen jälkeen miehellä.
  9. K

    iherb.com Kokemuksia, mitä kandee tilaa?

    Moikka. Elikkäs tuoltahan saa vaikka ja mitä ja 50-90% halvemmalla kun Suomesta. Ne jotka ovat sieltä tilanneet, niin mitä tilasitte ja mitä tykkäsitte tuotteista? Tähän saa laittaa listaa kempparituotteista joita sieltä kandee tilaa. Ja muistakin hyväksi havaituista.
  10. K

    Parhautta: herbina marjaspa kosteuttava hoitosuihke, ihan sairaan hyvää kamaa!!!!

    Moikka. Tuossa muutama päivä sitten intoudun etsimään tota herbinan kosteuttavaa hoitosuihketta hiuksiin. Luin erästä foorumia jossa eräs naishenkilö tuota kehui. Mullahan on luonnonkiharainen kuivatukka ja mulla on tuolla veskissä kaikenlaista kosteuttavaa ja hoitavaa suihketta. On...
  11. K

    Mistä tätä voi ostaa(vantaa/hki): herbina marjaspa kosteuttava hoitosuihke hiuksiin

    Moikka. Eli tämmöstä metsästän on kuulemma hyvä kuiviin luonnonkihariin hiuksiin. Tänään etsiskelin kaupoista eikä mistään löytynyt. Onko olemassa nettipuotia mistä sais? Kiittäen Käkkäräpää karnis
  12. K

    Millaista on nutraus? Onko tehokasta?

    Siinä se tulikin. Kokemuksia kuulisin, kiitos
  13. K

    11.v lapsen unettomuus,onko kokemusta miten hoidetaan? Vinkkejä kuinka saada lapsi nukahtamaan?

    Jep eli unettomuus asiaa. Ainahan tuo on ollut hiukan heikko nukkumaan, mutta nyt alkaa mennä liian pitkälle tämäkin homma. Samat iltarutiinit on aina olleet ja kun likka pääsee sänkyyn alkaa se huhuilu, kun en mä vaan saa nukuttua. Eilen tätä jatkui 2,5 tuntia. Ilmeisesti on illanvirkku...
  14. K

    imetys ongelmia: kireä kielijänne leikattu, silti nänni huulipunan muotoinen ja nännissä valkoinen viiru.

    Elikkäs ipanalta sairaalassa leikattiin kireä kielijänne. Imetys on ollut alusta saakka tuskaa ja meikä likka on sinnitellyt. Tänään tuli mitta täytetteen sinnittelyä ja ryhdyin selvittämään asiaa. Miksi nänni on imetyksen jälkeen uuden huulipunan muotoinen ja siinä kärjessä on valkoinen viiva...
  15. K

    little baby organic äidinmaisonkorvike kokemuksia??? vauvan korvikekakka ruosteenpunaista, muista korvikkeista.

    Jep eli nyt ollaan apua vailla. Vauva viisi viikkoinen rintaa saa muttei millään riittävästi. Korviketta ollaan annettu nan1 , nan standardia ja nyt semperiä. Yhden annoksen kun noista antaa muuttuu vauvan kakka vetiseksi näköiseksi ruostevedeksi joka haisee aivan järkylle. Joten onko...
  16. K

    Isoille rinnoille (J80) kaarituettomat imetysliivit, mistä saisi netistä tilattua?tietoa kellään?

    Eli tuossahan se tulikin. Kävin tuolla jumbon change-liikkeessä ostamassa imetysliivit jotka tosisssaan on kokoa J80. Ennen imetystä koko oli H80, mutta kunhan tuo maito kunnolla nousee voi se tuosta J vielä yhdellä koolla kasvaakin. Mutta mistä saisin näille meijereille kaarituettomat...
  17. K

    rintatiehytukos, mistä tietää että sellainen on? Rinnassa kipeä kohta, mutta ei pattia.

    Joo elikkäs vauva kohta kk vanha ja tänään alkoi vasemmassa rinnassa tuntua sellainen kipeähkö kohta. Pattia tahi möykkyä siinä ei tunnu. Olen tässä koittanut lypsää rintaa tyhjäksi, josko mahdollinen tukos sieltä lähtisi. Kolmas lapsi eikä kyllä ole mitään kokemusta tälläsistä...
  18. K

    Aventin käsikäyttöinen ritapumppu, välillä toimii ja välillä taasen ei , missä vika?

    No siinähän se jo tulikin. Kerran olen saanut laitteeseen kunnon imut ja kahdella käyttökerralla en. Vauvapiste liikkeestä hain uudet silikoni osat, niin että niistä ei pitäisi olla kiinni tämä homma. Ja mielestäni vekotin on oikein koottukin, tuntuu vain ettei tehoa ole. Joskus 10 vuotta sitten...
  19. K

    Verikokeet ennen sovittua sektiota? Mitä kokeita otetaan?

    Eli mulla tulossa suunnilleen viikon päästä sovittu sektio, jos vauva nyt malttaa pysyä sisuksissa siihen saakka. Noh mietin tässä että mitä verikokeita otetaan? Kun olen tällainen raskausdiabeetikko jolta sormenpää pistossakin suihkuaa veri, niin otetaanko jotain verenhyytymiskokeita...
  20. K

    Verikokeet ennen sovittua sektiota? Mitä kokeita otetaan?

    Eli mulla tulossa suunnilleen viikon päästä sovittu sektio, jos vauva nyt malttaa pysyä sisuksissa siihen saakka. Noh mietin tässä että mitä verikokeita otetaan? Kun olen tällainen raskausdiabeetikko jolta sormenpää pistossakin suihkuaa veri, niin otetaanko jotain verenhyytymiskokeita...

Yhteistyössä