iherb.com Kokemuksia, mitä kandee tilaa?

Moikka.

Elikkäs tuoltahan saa vaikka ja mitä ja 50-90% halvemmalla kun Suomesta.

Ne jotka ovat sieltä tilanneet, niin mitä tilasitte ja mitä tykkäsitte tuotteista?

Tähän saa laittaa listaa kempparituotteista joita sieltä kandee tilaa.

Ja muistakin hyväksi havaituista.
 
Niin nyt pitää vissii tilailla useita pienempiä paketteja jos sieltä haluaa tilailla.

Itseäni kiinnostaa eri terveysvaikutteiset teet. mm kava tee joka toimii kuulemma kuin punaviini. Itse kun en alkoholia käytä. Lisäksi noi eteeriset öljyt kiinnostaa.
Ja omega-7 eli tyrninsiemenöljy se kun hoitaa limakalvoja varsinkin alapään limakalvoja. Suomessa noi omega-7 on niin kalliita. Toki myös luonnonkosmetiikka kiinnostaa.
 
Oon tilaillu lisäravinteita, superfoodeja, shampoota (Acure Organics tai Avalon organics), kosteusvoiteita (Acure organics, yks niitä harvoja joka oikeesti tuntuu toimivan mulle), käsisaippuaa (hugo naturals tai Deep Steep), huulirasvaa (Badger company), jotai kuivattuja hedelmiä (luomuja), joitaki meikkejä... Monenlaista.

Paketit on hyvin tullu perille, yleensä 2 viikon sisällä.

Koodilla HIM210 saa sitä alennusta ekasta tilauksesta.
 
Viimeksi muokattu:
"Mande"
Mäkin innostuin kokeilemaan sieltä ostamista ja hyvin on onnistunut tilaukset. Paljon halvemmalla saa kuin mistään muualta. Alekoodin voi käyttää myös aletuotteisiin. Tilasin vitamiineja , erityisesti d - vitamiinia ja magnesiumia saa paljon tehokkaammassa muodossa ja todella paljon halvemmalla.Tässä on alekoodi jolla saa myös ensitilaaja alennuksen WDT665
 
"vieras"
Siellä sivun ylälaidassa on linkin "specials", "trials" ja "freebies" tai jotan sellaista, niissä on usein hyviä tarjouksia. Ilmaisista tuotteista saa joka tilaukseen ottaa yhden, mutta ei enää myöhemmin samaa tuotetta. Mulle tuli juuri mm. ilmaisia d-vitamiineja ja tarjouksesta frenc vanilla -steviaa :) Olen tilaillut vähän kaikkea, mm. saippuaa, huulirasvoja, aurinkovoidetta, teetä...
 
"vieras"
Jos tilaatte melatoniinia, ei kannata tilata vahvempia kuin mitä Suomessa saa reseptivapaasti. Yksi kaveri sai sakot ja syytteen lääkerikoksesta sen takia, kun kävi huono tuuri ja jäi tullin haaviin. Sanon tämän siis siksi, että moni palstalainen on ainakin ennen tilaillut sieltä vahvaakin melatoniinia.
 
[QUOTE="vieras";28835935]Jos tilaatte melatoniinia, ei kannata tilata vahvempia kuin mitä Suomessa saa reseptivapaasti. Yksi kaveri sai sakot ja syytteen lääkerikoksesta sen takia, kun kävi huono tuuri ja jäi tullin haaviin. Sanon tämän siis siksi, että moni palstalainen on ainakin ennen tilaillut sieltä vahvaakin melatoniinia.[/QUOTE]

Totta! Ja muutenki tsekata muistaki tuotteista että ovat täällä laillisia.
 
[QUOTE="vieras";28835935]Jos tilaatte melatoniinia, ei kannata tilata vahvempia kuin mitä Suomessa saa reseptivapaasti. Yksi kaveri sai sakot ja syytteen lääkerikoksesta sen takia, kun kävi huono tuuri ja jäi tullin haaviin. Sanon tämän siis siksi, että moni palstalainen on ainakin ennen tilaillut sieltä vahvaakin melatoniinia.[/QUOTE]
Kaverilla jäi tullin haaviin eikä tullut mitään sakkoja.
Otettiin purkki pois, lappu että ei lääkeaineitaa plaa plaa plaa ja loppu paketista kaverille perille.
 
Joo o
i-herbistä keskustelu ei onnistu missään ilman koodien spämmääjiä. googlella löytyy vastaavia iherb kokemuksia ketjuja ihan tarpeeksi.

http://lmgtfy.com/?q=iherb+kokemuksia
 
  • Tykkää
Reactions: Owl
Almond
Kaikki aina vitamiineista ja mineraaleista pähkinöihin shampoisiin ja hammastahnoihin tulee tuolta tilailtua!

Ensikertaa tilaava saa koodilla BIM072 $10 alennusta yli $40 arvoisesta tilauksesta ja $5 alennusta alle $40 tilauksesta!
 
Almond
Owl
Oon tilaillu lisäravinteita, superfoodeja, shampoota (Acure Organics tai Avalon organics), kosteusvoiteita (Acure organics, yks niitä harvoja joka oikeesti tuntuu toimivan mulle), käsisaippuaa (hugo naturals tai Deep Steep), huulirasvaa (Badger company), jotai kuivattuja hedelmiä (luomuja), joitaki meikkejä... Monenlaista.


Paketit on hyvin tullu perille, yleensä 2 viikon sisällä.

Koodilla ****** saa sitä alennusta ekasta tilauksesta.
Oman koodin mainostamisen väärinkäyttöä?
 
mansikka93
http://www.luontaistuotteetnetista.com/ tuolta löytyy hyviä artikkeleita vitamiineista ja lisäravinteista mitä kannattaa tilata, sivusto päivityy säännöllisesti.

Esim D-vitamiinin hyödyt: http://www.luontaistuotteetnetista.com/2013/11/d-vitamiinin-hyodyt-saantisuositukset.html
 

Yhteistyössä