Hakutulokset

  1. L

    Mikä kohtalo kissalle?

    valjaat on keksitty myös kissoja varten!
  2. L

    Mikä kohtalo kissalle?

    On olemassa jotain suihke juttua, mitä suihkutetaan huonekaluihin ja näin kissa ei tee tarpeita sinne. Ootko näyttäny kissalle, kuinka käydään hiekkalaatikolla? Hiekkalaatikko pitää olla siisti, koska kissa mielenosoittaa tekemällä tarpeet vika paikkaan ;)
  3. L

    Mitä kani/pupu tarvitsee?

    Puu kepin jota voi nakertaa, ettei hampaat kasva liia isoiks... ja kynsiä saattaa myös joutua leikkaa.. Kani tarvii myös heinää ja heinä on kania allergisoittavampaa.. ja paaaljon liikkuma tilaa:) juomapullo ja kanin ruoka on kans hyvä hommata ja kanin nukkumapesä/koti.. Kesällä aitaus ulos...
  4. L

    Mitä lapsenne ovat oppineet eskarissa?

    mä en oppinu eskaris mitään...ehkä just ja just osasin kirjoittaa oman nimen.. enne ei kyl ollu varmaa nii tarkkoi "hoitosuunnitelmia" tarhassa :)
  5. L

    Hylätyn ajatuksia

    Voimia sinne <3 Just tolta se tuntuu, ku jätetään eikä kuulu mitään enää... itelle kävi ennen noin monesti, ennen ku menin naimisiin.. Ehkä se oikea vielä saapuu elämääsi!
  6. L

    Tulot

    En mäkään hirveemmin oo tuloja ikin udellu ja myöheemmi ne yleensä saa vasta tietäää... Mul on sama, että tuun jotenki varautuneeks jos kuulen jonku olevan rikas ja ei oo ennen nähny. Joskus rikkaat voi olla ylimielisiä, mutta ei aina. Tai ne ei ymmärrä, että kaikilla ei oo varaa kaikkeen, mitä...
  7. L

    Millä kaikilla välineillä olet tyydyttänyt itseäsi?

    miehil on helppo ku käsi on aina paras hehe :)
  8. L

    Miten tällaisen vartalotyypin kannattaa pukeutua???

    Mikä ongelma? Sä pukeudut jo nyt iha ok :) Mut napaan asti menevät farkut ja leveet lahkeet vois ehkä toimia sulla?
  9. L

    Naapuri kulkee pihallaan alasti :x

    haaha oli kyl hauska lukee kommentteja :D Mä oon kans miettiny, että ois sika kivaa jos vois alasti oottaa omal pihal aurinkoo...mut just naapurien suhtautumine on mietitytäny hehe :)
  10. L

    Olisiko aika erota?

    mä yrittäisin viel käydä vaikka miehen kans parisuhdeneuvonnassa? tai sitte ettisin jotai tekemistä ittelleni, missä voi olla lapset mukana ja ois kivaa?
  11. L

    Kuinka paljon teillä jää rahaa kuukaudessa asumiskulujen jälkeen?

    sii vähä paljo joillaki jää rahaa laskujen jälkee :O
  12. L

    Seksinpuute parisuhteessa

    miks seksi ei voi aina olla hyvää parisuhtees? Miks tulee niitä ongelmia?
  13. L

    auttakaa :(

    mäkään en läheskään aina ole saanut orgasmia seksin aikana, vaikka mies olisi tullut ja ollut ihan hyväkin jne.. Masturboinnissa tulen kyllä :) Ootko ihan varma, että olet valmis seksi elämään jo 17 v ?
  14. L

    Miten voisi hypnotisoida itsensä? Tai paljonko maksaa käydä hypnotisoitavana?

    mäkään en menis ainakaan hypnotisoijalle.. ties mitä hypnotisoi mun alitajuntaan...
  15. L

    Minkälaiset vaatteet sopii isotissiselle omenavartalolle??

    mekot jotka lähtee levenee tissien alta ;) Jos et halua esitellä tissejä kaikille, hanki mekko missä on suora linja kaula-aukon kohdalla :)
  16. L

    Suomalainen mies esti mamua raiskaamasta suomalaisen naisen.

    JEE! Hyviä miehiä siis on vielä olemassa!
  17. L

    Mies lähti? Mielipiteitä kaipaan!

    hei ehkä ongelman ydin olikin juuri siinä, ettet ollut huomioinut hänen loma toiveitaan? Muuten aika outoa käytöstä...meilläkin tulee aina riitaa siitä mitä lomalla tehään ja taas jouduin antamaan periksi omista lomatoiveistani..että jes!
  18. L

    Miten sukupuolitautitesti menee?

    saat jos meet sellaseen mihi vaan mennää.. mut tervaris ei tarvii täyttää lappuja :)

Yhteistyössä