Kuinka paljon teillä jää rahaa kuukaudessa asumiskulujen jälkeen?

"eee"
Vaihtelee töiden/opiskelun määrästä johtuen. Normaalisti jää hiukan vajaat 500 euroa. Näin kesällä teen enemmän töitä ja käteen jää asumiskulujen jälkeen varmaan tuplat tuosta.
 
Riippuu ihan kuukaudesta. Me olemme kumpikin vielä opiskelijoita, vaikka opinnot ovatkin loppusuoralla. Käymme molemmat kyllä töissä koulun ohella. Teen keskimäärin 50% listaa ja mies tekee keskimäärin 24h/viikko. Joskus taas mies saattaa tehdä 50h/viikko ja minä 100%:sen listan. Kesällä pidetään vähintään kuukauden lomaa kumpikin.
Asumiskulut meillä ovat pienet. Meillä on velaton omistusasunto, jonka yhtiövastike on muistaakseni 220e/kk ja siihen vesi ja sähkö päälle, niin tuliskohan 300e kuukautta kohti..

Mutta varsinaiseen kysymykseen vastaus: Rahaa jää asumiskulujen jälkeen käteen alimmillaan 2500 ja ylimmillään 6000e.
 
kilkka
Asumiskulujen jälkeen jää n.700€ tilille.
Ja mä + 2 lasta.
Kelan työttömyyspäiväraha lapsikorotuksella, asumistuki,lapsilisät ja minimielarit lasten isältä, siinä siis tulonlähteet.
 
"vieras"
2850€, tällä hetkellä. Ensi kuusta lähtien n.500-600€ enemmän. Tällä hetkellä olen siis kotiäitinä, mies töissä ja viisi ihmistä elämässä noilla rahoilla. Jos lapset olisi terveitä kaikki, rahaa jäisi 1200€ vähemmän kuussa.

(jos ei olisi lapsia niin tässä samassa asunnossa käteen jäisi 3050€ molempien ollessa töissä, sitä rahaa olisi kuluttamassa vain kaksi ihmistä, ei päivähoitokuluja ym ja tilaa olisi ruhtinaallisesti)
Noin paljonko vammaisista saa tukea? :O + päälle vielä ilmaiset hoidot, tukiperheet jne jne mitä olet kehunut.
 
tuutis
Meillä jää noin 600-700 euroa. Kaksi aikuista + yksi lapsi. Raha riittäisikin mainiosti, jos tuo mies ei olisi niin tuhlaileva. Aikoo muka nyt muuttaa tapojaan - pyh. Rahaa jäisi enempi, jos olisin töissä. Se KELAsta saatava raha tässä hoitovapaalla on ihan paska.
 

Yhteistyössä