Hakutulokset

  1. B

    Hyvä Joulumieli Lahjakortti

    Mä sain vaikka asun yksin, eikä oo lapsia. Oon tosin ollu huostaanotettuna ja jälkihuollossa, niin se kai vaikuttaa.
  2. B

    Mikä teillä soi nyt päässä, jos soi?

    Miljoona miljoona miljoona ruutua |O
  3. B

    Päivän ruokaostokset sanoina tai kuvina?

    Tätä ketjua selatessa tulee nälkä :p
  4. B

    Kuinka kauan teillä e-pillereiden käyttäjillä kestää tyhjennysvuoto??

    4 päivää. Normimenkat kesti aina suunnilleen viikon. Kipuihin on auttanu aika paljon ja vähentäny vuodon määrää.
  5. B

    Syksyllä 1999 se kaikki alkoi

    Onnea =)
  6. B

    Mikä on kesälomanimesi?

    Saunakuiskaaja :D
  7. B

    Millainen kotivara teillä on tällä hetkellä?

    Ruoka kestäis varmaan pari viikkoa. Juominen, jos siis ei hanasta sais vettä, niin ehkä viikoksi olis mehua/kivennäisvettä. Siis jos säästäen joisi ja söisi. Patterit ja niillä toimiva radio löytyy, mutta tulentekovälineitä ei : / Niin ja muuten, tämän kerrostalon alakerrassa on väestönsuoja :D...
  8. B

    Montako lasta sinä kaikkiaan haluaisit?

    Ei vielä yhtään, mutta haluaisin ehkä kaksi :) sitten joskus
  9. B

    JOULUN KUNNIAKSI: ketju oudoimmista lahjoista joita sinä/lapset olette saaneet

    Mä sain joskus miesten Axe-lahjapakkauksen, jossa oli dödö ja suihkusaippua. Muuten hyvä, mutta väärälle sukupuolelle...
  10. B

    Onko näläkä?

    No ei kyllä ole :p
  11. B

    sinä vuokralla asuja!

    Menen välillä, koska on jopa sanottu, että hiljasuus ei täällä koske suihkussa käyntejä.
  12. B

    Kuinka kauan teidän menkat kestää yleensä?

    7 päivää yleensä. Kerran tosin kesti 2 viikkoa :headwall:
  13. B

    Tytön pituus ja paino, onko muka liian vähän painoa?

    Mutta älä nyt ainakaan sano sille lapselle mitään mistään "makkaroista".
  14. B

    meinasin tukehtua para-tabsiin

    Jep :/ Ne ei oo yhtään sellasia liukkaita, mitä tabletit yleensä. Paljon vaikeempi niellä, kun tarttuu kurkkuun.
  15. B

    Kerrostalossa asuvat: kuinka lämmintä teillä on sisällä?

    Tällä hetkellä on 21,5 astetta : / Palelen silti välillä, vaikka ei kai pitäis
  16. B

    Onko Melissa susta mustalaisnimi? :O

    Tosi kiva nimi :)
  17. B

    Elämä lapselle...

    Epilepsia taisi hänellä olla.
  18. B

    G: Yöpalasi?

    Yli vahvaa kahvia :x laitoin neljään kuppiin varmaan kymmenen mittaa kahvia. Voin sanoa, että on ihan jäätävän pahaa. Mut pakko on pysyä hereillä :|
  19. B

    G: syntymäkuukautesi ja lempivuodenaikasi ?

    Toukokuussa oon syntynyt ja kevät on parasta aikaa (koska silloin aurinko alkaa taas paistamaan, luonto herää talven jälkeen ja mä piristyn huomattavasti :) )
  20. B

    Mitä teillä syödään tänään?

    Makaronia, soijakastiketta ja salaattia sekä juuri uunista otettuja sämpylöitä.

Yhteistyössä