Montako lasta sinä kaikkiaan haluaisit?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"hmm"
Joskus puhuttiin neljästä mutta taitaa jäädä kahteen. Mies ei halua enempää, itse en ole varma. Pelkään että vauvakuume yllättää vielä joskus... Nyt lapset 3kk ja 3v.
 
Yksi lapsi on toistaiseksi, onneksi hedelmällisiä vuosia on päälle parikymmentä jäljellä ainakin jos on sukuni lisääntymiseen uskominen.

Olen aina halunnut suurperheen mutta mies haluaisi vain max 5 lasta.. :( Saa nähdä miten elämä tulee lopulta menemään.
 
Näin
Kolmannen jälkeen aloin puhumaan että haluaisin kuusi lasta ja sen kuudennen jälkeen perhe tuntui olevan kokonainen(sitä tunnetta ei ollu esim. Viidennen jälkeen/vauva-aikana),nyt meillä seitsämän ja ei oo kirkossa kuulutettu etteikö vielä joskus,mutta tahti ollu huima näiden saannilla joten jos vielä niin vasta muutaman vuoden päästä...ehkä ;)
 
"..."
mulla on kaksi, ja kolmesta olen haaveillut.. ehkä sitten joskus joskus joskus, jos löydän itselleni kunnollisen miehen, rakastun ja menen naimisiin. ehkä sitten.. ennemmin ei enempää ole näillä näkymin tulossa. ja onhan kahdessa jo ihan tarpeeks yksinäiselle nuorelle naiselle :D
 

Yhteistyössä