Elämä lapselle...

  • Viestiketjun aloittaja "sasu"
  • Ensimmäinen viesti
voi kamala
Tää on aina niin koskettava. Kovia kohtaloita pienillä. Tuokin epilepsiatapaus. Niin raskasta vanhemmillekin ja lapsen elämä polalla tai ainakin sidottua, ahdistavaa.
 
Katsotaan aina ja osallistutaan keräykseen! Osallistuttiin jo ennen pojan sairastumista, mutta sen jälkeen tuo kaikki on saanut vielä aivan toisen merkityksen. Ilman itkua ei kyllä pysty katsomaan koskaan... Niin urheita pieniä potilaita! :heart:
 
"Jaahas"
Mä aloin parkumaan, ennenkuin ohjelma edes kunnolla alkoi... :) Voimia mielettömästi pienten potilaiden vanhemmille ja pienille potilaille itselleen.

Kahden lapsen äitinä, tämä ohjelma on saanut aivan toisenlaisen syvyyden, vaikka onkin aina koskettanut.
 
"kiira"
Katsotaan aina ja osallistutaan keräykseen! Osallistuttiin jo ennen pojan sairastumista, mutta sen jälkeen tuo kaikki on saanut vielä aivan toisen merkityksen. Ilman itkua ei kyllä pysty katsomaan koskaan... Niin urheita pieniä potilaita! :heart:
Mulla tuli itku kun luin sun kommentin. Vissiin oon vähän herkillä. Itsekkin aina katsonut konsertin tai ollut paikan päällä. Meillä tyttö myös sairas ja paljon lasten klinikalla/lasten linnassa joudutaan käymään.
 
"kiira"
[QUOTE="kiira";27137085]Mulla tuli itku kun luin sun kommentin. Vissiin oon vähän herkillä. Itsekkin aina katsonut konsertin tai ollut paikan päällä. Meillä tyttö myös sairas ja paljon lasten klinikalla/lasten linnassa joudutaan käymään.[/QUOTE]

Ja nyt tosiaan ohjelma saanut aivan erilaisen merkityksen kun tyttöni sairaus todettiin,tuntuu jotenkin niin kamalalta noiden pienten tarinat :(
 
voi kamala
[QUOTE="kiira";27137085]Mulla tuli itku kun luin sun kommentin. Vissiin oon vähän herkillä. Itsekkin aina katsonut konsertin tai ollut paikan päällä. Meillä tyttö myös sairas ja paljon lasten klinikalla/lasten linnassa joudutaan käymään.[/QUOTE]


Itselläni ei yhtään sairasta lasta tai erityislasta, vaikka kaikki erityisiä itselleni ovatkin. Niin koskettaa katsoa aina noita kohtaloita ja vanhempiaan. Herkkis oon, sen myönnän.
 
[QUOTE="kiira";27137085]Mulla tuli itku kun luin sun kommentin. Vissiin oon vähän herkillä. Itsekkin aina katsonut konsertin tai ollut paikan päällä. Meillä tyttö myös sairas ja paljon lasten klinikalla/lasten linnassa joudutaan käymään.[/QUOTE]

Voimia teille! :hug: Meillä ollaan jo turvallisilla vesillä, mutta se pelko lapsen menetyksestä jää varmaan ikuisesti.
 

Yhteistyössä