Mitä teillä syödään tänään?

tartsika
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26890440:
Lounaaksi syötiin kylmäsavulohisalaattia. Illalla käydään Chicosissa. Tänään ei ole kokkailupäivä.
Mitä laitat lohisalaattiin, saisiko ohjetta? Sulla kuulostaa aina olevan kovin hyviä ruokia. :)
 
Keittiönoita
Mitä laitat lohisalaattiin, saisiko ohjetta? Sulla kuulostaa aina olevan kovin hyviä ruokia. :)
Tänään tein sellaisen "mitä kaapista löytyy" -salaatin :D Jäävuorisalaattia, punainen ja keltainen paprika, cantaloupe-meloonia, herneitä, puolikas makeaa sipulia, pätkä purjoa, pari tomaattia, pätkä kurkkua, paketti kylmäsavulohta, säilöttyjä pikkusipuleita sekä muutama keitetty kananmuna lohkoina.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tänään syödään hyvin;26890327:
Alkupalaksi grillattua kampasimpukkaa, keitettyä parsaa ja sitruunakermakastiketta.
Pääruokana täplärapua, graavi- ja kylmäsavulohta, sekä lämmin kasvisgratiini.
Jälkiruokana Crème Brûlée, kahvi ja lasillinen madeiraa.
Voi luoja, ihanaa.... Missä sä asut? :p:D

Mä teen jotain naudanlihasta ja sitten lisäksi kanttarellikastiketta + jotain. Ärsyttää vaan, kun on nuha niin tuskin mä ees maistan mitään...Joten ihan sama mulle sinänsä, mitä meillä tänään syödään.
 
En tiedä vielä. Mitään ei jaksaisi kokkailla. Koko viikonloppu tehty hyytelöitä, hilloja, sieniä paisteltu ja pakastettu. Tänään kuljin metsässä pari tuntia +14kg selässä. Taapero rinkassa ja äiskä keräili sieniä. On muuten hyvää reisijumppaa.

Voi olla, että mäkkäri kutsuu! :D Taaperolla on omat pöperöt, ei tarvi mammojen kivittää. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt

Yhteistyössä