Hakutulokset

  1. A

    Pääseekö lähäri kouluun jos on..

    Varmaan pääsee jos läpäisee soveltuvuuskokeet. Mun luokalla on paniikkihäiriöisiä, sellaisia jolla on huono matikkapää, lukihäiriöinen ja useampikin astmaatikko/pölyallergikko,
  2. A

    Saako luomusektion jos oikein vääntää asiasta?

    Todellakin. Eikä millään lannoitetun pihapuun oksalla vaan ehdalla metsässä kasvaneen kelopuun karahkalla!
  3. A

    Esikoiseni isä entinen rokkarihulttio, nykyään "kunnon isä", julkisuudessa siis yhä..

    Jäkä jäkä. Lapsella on oikeus tietää biologinen isänsä aikuisten "mokailuista" huolimatta.
  4. A

    Saako luomusektion jos oikein vääntää asiasta?

    Luomusektiot on nössöille! Jos mä vielä lisäännyn niin päädyn kotisektioon. :)
  5. A

    Saisikohan mun mies omaishoidontukea tms?

    Tulikin niin kotoisa olo. Ihan kun "ÄiTyLeIsSä" olisi. :D
  6. A

    Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

    Jep, mä oon täsmälleen samaa mieltä. :) Oli tarkoitus lisätäkin ne kirjoitukseeni vaan tuli aivojumi ja unohdin.
  7. A

    Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

    Mä myös näen tauon ihan varteenotettavana vaihtoehtona esin siinä tilanteessa kun suhde on solmussa ja välit niin tulehtuneet että toisen naama ärsyttää niin ettei enää kyetä normaaliin, rakentavaan keskusteluun. Breikki voi jopa pelastaa suhteen. Joskus hetki erillään saa tilanteen...
  8. A

    The ketju

    Kiitos. :) Melkoinen taival ollut mutta nyt, jaksaa jaksaa... Mä tuun taas visiitille. :wave:
  9. A

    The ketju

    Valmistuminen siintää elokuussa, jospa mää sitten taas ehdin keskittyä oleelliseen. ;)
  10. A

    Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

    :wave: Kah kävin. :) Btw, kävin tässä muinoin entisessä kotipitäjässä eräässä tapahtumassa. Näin vilaukselta serkkusi vaimon mutta harmikseni niin kaukaa etten päässyt juttusille. :/
  11. A

    The ketju

    Upeakroppainen ja minä todellakin mahdutaan samaan lauseeseen. :saint: Eli moi vaan, taas käväisemässä palstalla. (Kohta ehkä taas asumassa...) :xmas:
  12. A

    Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

    Hemmetti, pakko tulla taas tsekkaan tilanne huomennakin. ;) Ja mun piti olla jo vierottunut tästä saitista. :D
  13. A

    Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

    Tulin tsekkaan oisko jotain lennokkaita juonenkäänteitä, vaan ei. Pöh.:snotty:
  14. A

    Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

    Nimenomaan. ;) Mitähän Maijalle kuluu?? Melkeen pitäis heittää häntä kortilla. :saint:
  15. A

    Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

    Plussanpalstalla kaikki on mahdollista. :p
  16. A

    Lastensuojelulaki uusiksi

    Jep. :D
  17. A

    Lastensuojelulaki uusiksi

    V***U mitä paskaa. Ja jotkut pellet jakaa tuota facessa tyyliin "mieluummin ennaltaehkäisyä kuin huostaanottoa" tms. No joo, varmaan keltään ei OIKEASTI heti ensimmäisenä olla ottamassa lapsia huostaan siksi että joku sijaisperhe pääsee rikastumaan. :xmas: Itselleni olisi ainakin...
  18. A

    2 laskun takia katkaistiin sähköT!

    Harmihan tuo on, mutta varmaan ollut tiedossa kuinka käy jos laskut jättää maksamatta.
  19. A

    Monella palstalaisella on asiat huonommin kuin minulla.

    Ai, ap:llä on pula kengistäkin. :'(

Yhteistyössä