Saisikohan mun mies omaishoidontukea tms?

  • Viestiketjun aloittaja ammattivalittaja
  • Ensimmäinen viesti
ammattivalittaja
[QUOTE="vieras.";29614307]mikäli hän auttaa sua monta tuntia päivästä etkä pärjäisi yksin[/QUOTE]

No ei montaa tuntia päivässä auta mutta liikkumisessa autta paljonkin. Palstallakin vittuiltiin että miten voin mennä taidenäyttelyyn ja risteilylle yms niin miehen avun vuoksi voin mennä mutta yksin en voisi mennäkkään.
 
ammattivalittaja
[QUOTE="mie";29614342]En haluu udella mut miks tarviit apua liikkumisessa?[/QUOTE]

Huimauksen takia en saa ajaa autoa ja sitten muutenkin mies aina tukee kun kävelen koska se vaikeaa.
 
ammattivalittaja
[QUOTE="mie";29614352]Onko huimaukseen löytynyt syytä?[/QUOTE]

Eipä oikeastaan, mulla on epäilty menierin tautia sitten sjögrenin syndroomasta ja rytmihäiriöistä on diagnoosit ja epäilen että ne voisi huimausta aiheuttaa.
 
ammattivalittaja
[QUOTE="Mie vaan";29614388]Eikös kehreita aina huimaa ? Ja he tarvitsevat useat paljon apuja.

Kyl nyt sun miehellesikin annetaan omaishoidon tuki ja korotettuna kun sanot olevasi kehari.[/QUOTE]

No kun en ole kehitysvammainen.
 
"vieras."
[QUOTE="Mie vaan";29614388]Eikös kehreita aina huimaa ? Ja he tarvitsevat useat paljon apuja.

Kyl nyt sun miehellesikin annetaan omaishoidon tuki ja korotettuna kun sanot olevasi kehari.[/QUOTE]

taidat olla sama idiootti joka oli vasta äityleissä aukomassa päätään samasta aiheesta
 
ammattivalittaja
[QUOTE="Mie";29614399]MIKSI sitten olet täällä valehdellut että sulla on menierin tauti?[/QUOTE]

Sitäkin lääkäri epäili mutta lääkkeitä ei siihen antanut.
 
"Mie"
No ei montaa tuntia päivässä auta mutta liikkumisessa autta paljonkin. Palstallakin vittuiltiin että miten voin mennä taidenäyttelyyn ja risteilylle yms niin miehen avun vuoksi voin mennä mutta yksin en voisi mennäkkään.
Sä kirjoitit ulkoilevasi ja liikkuvasi lapsenne kanssa iltaisin ja siihen takerruttiin, että miten se on mahdollista, kun tarvitset liikkumiseen toisen apua, etkä työksesi pystyisi omien sanojesi mukaan tekemään kuin istumatyötä.Ei sitä tarvitse ottaa heti
v--------a.
 
ammattivalittaja
[QUOTE="Mie";29614423]Sä kirjoitit ulkoilevasi ja liikkuvasi lapsenne kanssa iltaisin ja siihen takerruttiin, että miten se on mahdollista, kun tarvitset liikkumiseen toisen apua, etkä työksesi pystyisi omien sanojesi mukaan tekemään kuin istumatyötä.Ei sitä tarvitse ottaa heti
v--------a.[/QUOTE]

Joo liikun tuossa pihalla koska siihen pystyn yksinkin.
 
ammattivalittaja
[QUOTE="Mie";29614431]EPÄILY on eri asia kuin todettu sairaus, mistä diagnoosi. En minäkään sano sairastavani reumaa, vaikka mulla on todettu reumaperäistä oireilua...diagnoosia ei kuitenkaan vielä ole[/QUOTE]

Joo no menieristä mulla ei ole diagnoosia mutta sjögrenin syndroomasta,rytmihäiriöistä,välilevytyrästä,skolioosista,pcos ja keliakiasta kylläkin se löytyy.
 
"Mie"
Joo no menieristä mulla ei ole diagnoosia mutta sjögrenin syndroomasta,rytmihäiriöistä,välilevytyrästä,skolioosista,pcos ja keliakiasta kylläkin se löytyy.
No niin, eli olet valehdellut täällä sairastavasi menierin tautia.Ja nuo muut kirjoittamasi kyllä muistan.Niistäkin olet kirjoittanut välilevytyrän vaikuttavan siten ettet pysty seisomatyötä tekemään, mutta muuten eivät ole liikkumiseen vaikuttaneet.
 
ammattivalittaja
[QUOTE="Mie";29614470]No niin, eli olet valehdellut täällä sairastavasi menierin tautia.Ja nuo muut kirjoittamasi kyllä muistan.Niistäkin olet kirjoittanut välilevytyrän vaikuttavan siten ettet pysty seisomatyötä tekemään, mutta muuten eivät ole liikkumiseen vaikuttaneet.[/QUOTE]

Sitä tutkitaan voisiko huimaus johtua menierin taudista se tosin voi johtua sjögrenin syndroomasta tai noista mun pahoista rytmihäiriöistäkin mutta toivottavasti lääkärit vian pian löytävät.
 

Yhteistyössä