Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

"Karma"
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29577719:
Jos tilanne tosiaan on tämä, niin tuo pitää lopettaa. Miten näet mahdollisena tilanteen, jossa et luovuta helpolla nykyisen miehesi kanssa, mutta samalla jatkat tapailua toisen miehen kanssa, johon olet rakastumassa? Miksi haluat edetä toisen kanssa rakastumiseen samalla kun et halua kuitenkaan luovuttaa toisen kanssa.
Sinä olet rakastumassa. ei hän. hän vaan käänyttää. et muuten tajua amerikkalaisesta kultturista yhtään mitään jos luulet että mies on sinusta kiinnostunut.
 
"Karma"
Olisin idiootti jos luovuttaisin noin helpolla kun tässäkin on kyse sattumien summasta puhtaasti. Väärä aika, väärä paikka ja väärät ihmiset ja me ollaan rakastumassa jonkun muukalaisen kanssa toisiimme. En kehtaa kertoa äidilleni, ystäville tai kellekään vielä ainakaan, koska kokoajan on huono omatunto mitä olen tekemässä. :/
Tämä on lainaus johon viittasin edellisessä viestissäni. Häppäri on rakastumassa. Mormoni ei.
 
Sen kun tietäis :D Mun naisena pitää saada ja pystyä tuntea itseni muuksikin kuin arjen pyörittäjäksi ja toinen mitä olen opettamassa miehelleni että elämä on tässä ja nyt. En jaksa enää "sitku" elämää, sitten kun tulee loma, sitten kun saadaan opinnot pulkkaan yms. Arjesta pitää tehdä mielenkiintoista ja hyvää yhdessä ja nähdä vaivaa oman kumppaninsa eteen.
Ihan tosi, älä ikinä tee lapsia jos sä oikeasti koet noin.
 
Keittiönoita
Sen kun tietäis :D Mun naisena pitää saada ja pystyä tuntea itseni muuksikin kuin arjen pyörittäjäksi ja toinen mitä olen opettamassa miehelleni että elämä on tässä ja nyt. En jaksa enää "sitku" elämää, sitten kun tulee loma, sitten kun saadaan opinnot pulkkaan yms. Arjesta pitää tehdä mielenkiintoista ja hyvää yhdessä ja nähdä vaivaa oman kumppaninsa eteen.
Ja tämä onnistuisi siellä Utahissa lapsikatraan keskellä miehen ollessa viemässä ilosanomaa taas maapallon toiselle puolelle?
 
Peyote
[QUOTE="vieras.";29577741]Ehkä et vaan osaa. Tuhmuuksista nauttiminen vaatii tietynlaisen elämänasenteen.[/QUOTE]

Lopeta jo. Ei se hauskaa tainnut sinullakaan olla vaikket osaakaan tuntea pahaa omaatuntoa.
 
Mä olen myös sitä mieltä, että sun pitää jättää se miehes tuossa tilanteessa. Se on oikein tehty sitä sun miestä kohtaan. Et vaan voi pitää miestäs varalla (eli olla "tauolla") ja samalla tapailla toista miestä, ja lopulta ottaa miehes takas jos tää toinen ei ookaan tarpeeksi ihana.

Ja puolisoiden ei mun mielestä pitäis opettaa toisiaan. Asioista voi keskustella ja jokainen voi itse yrittää muuttua jos tahtoa siihen löytyy mutta toista ei voi väkisin muuttaa. Lisäksi suhteessa pitää tehdä kompromisseja, yleensä molemmissa on jotain vikaa ja molempien pitää joustaa. Jos täytyy alkaa toista opettaa/kouluttaa niin silloin ei ole oikeassa suhteessa.

Sinäkään hg et varmasti ole täydellinen miehelles ja sussa on asioita, joiden miehes toivois olevan toisin mutta kouluttaako/opettaako hän sinua?
 
justiin
Täällä nyt kaikki esittää yhtäkkiä mormoniasiantuntijoita! Ei kaikki mormonit ole moniavioisia! Jenkeissä ym on pieniä mormoniryhmiä, jotka ovat moniavioisia. Suurin osa mormoneista ei ole. Suomessakin on mormoneja, oikeastiko luulette että hekin ovat moniavioisia? :D

Hellari etunenässä heittämässä lokaa mormonikirkon päälle. Ei yllätä.
 
Täällä nyt kaikki esittää yhtäkkiä mormoniasiantuntijoita! Ei kaikki mormonit ole moniavioisia! Jenkeissä ym on pieniä mormoniryhmiä, jotka ovat moniavioisia. Suurin osa mormoneista ei ole. Suomessakin on mormoneja, oikeastiko luulette että hekin ovat moniavioisia? :D

Hellari etunenässä heittämässä lokaa mormonikirkon päälle. Ei yllätä.
palstallahan ylipäänsä on valtavasti asiantuntijoita.


:D
 
  • Tykkää
Reactions: rops
Peyote
Täällä nyt kaikki esittää yhtäkkiä mormoniasiantuntijoita! Ei kaikki mormonit ole moniavioisia! Jenkeissä ym on pieniä mormoniryhmiä, jotka ovat moniavioisia. Suurin osa mormoneista ei ole. Suomessakin on mormoneja, oikeastiko luulette että hekin ovat moniavioisia? :D

Hellari etunenässä heittämässä lokaa mormonikirkon päälle. Ei yllätä.
Ota nyt vielä tosissaan kaikki.
 
Ja jos tarina ei meinaa jatkua, äkkiäkös me sille jatkoa sepitellään. Voi vaikka tehdä tarinan, jossa on monenlaisia vaihtoehtoja.

Yhdessä niistä voisi mormooni vaikka paeta tilannetta, koska ei halua olla epäkohtelias ja torjua HG.tä ja palata kotiin vedoten vaikkapa sairastuneeseen äitiin. ...


toisessa taas voisi vaikkapa olla kiihkeä suhde,



-ja anteeksi etukäteen, ei se ketjun kaunein kommenti tämä..eikä ehkä ihan tosimielelläkään...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Anonyymi
Peyote
[QUOTE="vieras.";29578971]Ai? HG on parhaillaan tekemässä tuhmuuksia sydänmensä kyllyydestä ja sehän tylsän tunnollisia mammoja kismittääkin.[/QUOTE]

En mä ainakaan oo tylsä. Haluan vaan että mulla on asiat kunnossa.
 
Min mielestä ootte vähän pöljiä kun mässäilette tällä. Plus että mitä väliä koko jutulla sinänsä. Kukin elää tyylillään. Kun nyt ei edes tunneta koko tyyppiä.
viihteensä kullakin.:xmas: aikuisen viehtymystä satuihin, virtuaalitodellisuuden viehättävyyttä.


Koska en, en tosiaan tunne tämän tarinan osapuolia. Mutta onko sellainen leikkiin heittäytyminen sitten pahempaa, kuin vaikka oikeasti olemassa olevien julkkisten julkiruotiminen ja parjaaminen. En siis tässä viittaa siihen, että Ken guru niin tekisit. Mutta moni tekee.
 
Ken guru
viihteensä kullakin.:xmas: aikuisen viehtymystä satuihin, virtuaalitodellisuuden viehättävyyttä.


Koska en, en tosiaan tunne tämän tarinan osapuolia. Mutta onko sellainen leikkiin heittäytyminen sitten pahempaa, kuin vaikka oikeasti olemassa olevien julkkisten julkiruotiminen ja parjaaminen. En siis tässä viittaa siihen, että Ken guru niin tekisit. Mutta moni tekee.
Tuskin heitäkään näin paljon parjataan. Vaikea ainakin kuvitella. Mutta jos tämä hg oikeasti olisikin "olemassa", kyllä riipoisi hänen puolesta tällainen 70 000 lukijan haukkumaketju. Toivon siis todella että hahmo on keksitty. Mutta kun ei voi tietää. Voisko kuitenkin vähän miettiä ja hillitä niitä omia ilojaan?

Eikä tämä nyt ollut tarkotettu yhdelle tyypille, vaan noin yleisesti tehtyä mietintää.
 
Tuskin heitäkään näin paljon parjataan. Vaikea ainakin kuvitella. Mutta jos tämä hg oikeasti olisikin "olemassa", kyllä riipoisi hänen puolesta tällainen 70 000 lukijan haukkumaketju. Toivon siis todella että hahmo on keksitty. Mutta kun ei voi tietää. Voisko kuitenkin vähän miettiä ja hillitä niitä omia ilojaan?

Eikä tämä nyt ollut tarkotettu yhdelle tyypille, vaan noin yleisesti tehtyä mietintää.
olet varmaankin oikeassa.


=) mutta minä olen ainakin tässä ketjussa pääosin puhtaasti leikkimielellä, ja oletan HG:n sen tunnistavan. Oli hänen nikkinsä takana sitten kuka tahansa.



Vaikka se vaarahan netissä aina on, että ei ymmärrä toisen sanoja sellaisiksi kun ne itse omalta näppikseltään ajattelee asettelevansa. Kun puutuu äänenpainot, eleet ja oikeat kasvojenilmeet.
 
df
Mä veikkaan että hg tekee jotain mormonin kanssa, mutta palaa kuitenkin miehensä kanssa yhteen. Tämä aiheuttaisi paljon närää palstalaisissa - mies kun ei tiedä mormonista. Myöhemmin käy tietysti ilmi että hg on raskaana - eikä tiedä kumpi on isä? Täällä hän sitten miettii abortin mahdollisuutta mutta päättää pitää lapsen kertomatta mormonille mitään. Hetken kaikki on onnellisia. Kun hg on noin viikolla 20 mies saakin tietää mormonista..

to be continued
 
Ken guru
Ei kai tässä enää kukaan mitään hauku?
No mieti nyt jos tämä ketju olis susta. Varmasti tuntuis pahalta. Itse en ainakaan tykkäisi, eikä mun itsetunto varmastikaan riittäisi naureskelemaan että onpas hauskoja heittoja. Joukolla vielä hyökkäillään yhtä ihmistä kohtaan.

Mutta tämän enempää en jaksa tähän aiheeseen puuttua. Monta kertaa on vaan tehnyt mieli sanoa tuo. Paljon fiksuja palstailijoita on mennyt tuohon mukaan.
 

Yhteistyössä