Voi elämä... Parisuhde ja ihastuminen. :O

"Nainen"
Harvempi ihminen kuitenkaan kahen kuukauden aikana niin muuttuu ettei muut miehet kiinnostas.tai, että sen "oman" miehen kans asiat jotenki radikaalisti välttämättä muuttuis kahessa kuukaudessa.se muutos pitää lähteä omasta itsestä.
Oikean osuessa kohalle ei kyllä muut kiinnosta siinä määrin että on heti 1.5vuoden jälkeen valmis heittämään kaiken romukoppaan jonkun casanoovan takia. :)

Tauko on tauko.ei se ole "kunnon ittensä tutkiskelu tauko",jos romanttisesti miettii toista.nyt kyllä palaa näpit joltain tai särkyy sydän.
 
"Nainen"
Oletetaan,että hg päätyy sänkyyn ulkomaalais kasanoovan kanssa.mies halusikin vaan "sitä yhtä".tai päättääki,että usko onki se oma juttu. onko se sen arvosta?on mennyt rakastava mies.mitä perheet ajattelee?ystävät?

Kaikella ystävällisyydellä,mieti ennenku pistät lusikkaa uskon soppaan.sydämessä tuossa särjet huonolla tuurilla. :(
Hyvällä tuurilla on ainekset vuossadan rakkaustarinaan,kolikon kääntöpuoli on vaa kurjan usein musta.
 
"hmh"
Mää odotan että Häppis joko a) on raskaana jollekin tai b) matkustaa sinne Utahiin ja menee naimisiin.

Jotain säpinää sais nyt tulla. Täähän alkaa olla yhtä luutunutta kuin se avoliitto sen lääkisläisen kanssa.

(Ja ite lääkärinä ja toisen sellaisen kanssa elävänä en mä jaksa näin tylsii juttuja...)
 
hormonit mormonillakin
Jos mä nyt kirjoitan mitä pohjimmiltani ajattelen asiasta, sori kun tulee uskontoakin mukana mutta kirjoitan siis mitä ajattelen.
JOS siis tämä HG ei ole trolli, niin...

Yksi lause koko HG:n tarinassa pistää miettimään, siis se mormonin sanoma "tuntuu kuin olisin tuntenut sut aina". Usein kun toinen tai molemmat ovat noin kokeneet niin siitä on seurannut jotain pysyvää, ja mä kun uskon Siihen Oikeaan niin tuommoinen on hyvä merkki siitä että nyt voi olla jokin kohtalon (toisin sanoen Jumalan;)) sormi pelissä. JOS se kaveri tarkoitti mitä sanoi, eikä tuommoisia latele joka lyylille, ja on varma siitä tunteesta.
Mulle ja muille on käynyt noin ensitreffeillä ja tässä sitä ollaan ihanassa liitossa tuon miehen kanssa.
MUTTA tuo lause ja tunne voi olla ehkä liittyä johonkin pelkkään ystävyyteenkin, eli ne 2 ihmistä on erityisellä tavalla tarkoitettu ystäviksi toisilleen.

Eli tuo mortsu ja HG voivat olla ihan toisilleen tarkoitettu pari. Se mikä ei sitten ole Jumalan tarkoittamaa on tuo mortsun uskonsuunta ja hänen kannattaisikin luopua siitä (ja tutustua parempiin uskonsuuntiin, kröhöm), mutta se taas menee enemmän teologisen väittelyn puolelle...
Joo, ihan selvästi kyseessä on joku korkeamman voiman väliintulo eikä mikään hairahdus. Aika paha moka kyllä korkeammalta voimalta, että lähetti tuollaisen vääräuskoisen? Tai ehkä tarkoituksena onkin, että HG johdattaa "mortsun" pois väärän uskon tieltä ja yhdessä he löytävät Xenun.
 
Tarkotit kai?
HG ja Mormooni lankeaa yhdessä paholaisen juoniin.
Intohimoista seksiä. Kohta pikku mormooneja ja...
(Meneeksne naimisiin? :D )
Kohta ratsastetaan vihreällä dinosauriksella auringon laskuun. :)

Toivottavasti nyt poika on kunniallinen.
 
....
Mä uskon, että parisuhde on jo tuhoontuomittu, jos johonki taukoon päädytään. Jotenki vaikeeta kuvitella, että sen jälkeen yhtäkkiä vielä elettäis elämä onnellisena loppuun asti yhdessä.
Etenkin kun siinä vielä on tämä vieras poitsu, josta häppärin mies ei tiedä yhtään mitään.
Tiedän taukoja joissa asiat ovat loksahtaneet paikoilleen. Mutta näissä tauoissa ei kummallakaan ole ollut mitään säätöjä.
..joten tämä tauko on hyvinkin teennäinen tauko. Häppäri tapaa jenkin keskustelee hänen kanssaan, vaihdetaan puhelinnumeroita, sovitaan treffit, ja rehvien jälkeen se tauko.
 
Vierasmies
Mä en ymmärrä tuollaasia taukoja parisuhtees. Sitä joko ollaan yhdes tai ei olla. Ei mitään pelleelyjä tauon muodos.
Jaa, no miksi ei? Miksi ei voisi olla tauolla? Onko oletus se, että sun värkki ei kelpaa jos mies haluaa olla tauolla? Pelkäisit ettet voi ite nussii muita miehiä heti?

Itse voisin hyvin kuvitella olevani tauolla suhteessa, mutta ei se tarkoita että haluaisin jyystää joitain horoja. Vois vaan ottaa omaa aikaa ja saada uuden kipinän samaa ihmistä kohtaan kun tajuaa asioita uudestaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Anonyymi
Jaa, no miksi ei? Miksi ei voisi olla tauolla? Onko oletus se, että sun värkki ei kelpaa jos mies haluaa olla tauolla? Pelkäisit ettet voi ite nussii muita miehiä heti?

Itse voisin hyvin kuvitella olevani tauolla suhteessa, mutta ei se tarkoita että haluaisin jyystää joitain horoja. Vois vaan ottaa omaa aikaa ja saada uuden kipinän samaa ihmistä kohtaan kun tajuaa asioita uudestaan.
Mä myös näen tauon ihan varteenotettavana vaihtoehtona esin siinä tilanteessa kun suhde on solmussa ja välit niin tulehtuneet että toisen naama ärsyttää niin ettei enää kyetä normaaliin, rakentavaan keskusteluun. Breikki voi jopa pelastaa suhteen. Joskus hetki erillään saa tilanteen rauhoittumaan ja näkemään sen kumppaninsa ihan toisessa valossa. Siis kun energia ei mene riitelyyn ja ehtii miettimään mitä oikeesti elämältään (ja parisuhteeltaan) tahtoo.
 
Vierasmies
Mä myös näen tauon ihan varteenotettavana vaihtoehtona esin siinä tilanteessa kun suhde on solmussa ja välit niin tulehtuneet että toisen naama ärsyttää niin ettei enää kyetä normaaliin, rakentavaan keskusteluun. Breikki voi jopa pelastaa suhteen. Joskus hetki erillään saa tilanteen rauhoittumaan ja näkemään sen kumppaninsa ihan toisessa valossa. Siis kun energia ei mene riitelyyn ja ehtii miettimään mitä oikeesti elämältään (ja parisuhteeltaan) tahtoo.
Lisään vielä, että omalla kohdallani tauko ja erillään asuminen vaatisi ehdottoman luottamuksen että asioita haluaa miettiä yksin ja itsekseen. Mitään muiden panemista ja vihreämmän ruohon katselua en hyväksy muilta sen enempää kuin itseltänikään.
 
  • Tykkää
Reactions: Anonyymi ja Maisie
[QUOTE="piitu";29579897]Ihan tosi, te lapset tehneet naisetko ette ikinä halua tuntea/tunne itseänne muuksi kuin arjen pyörittäjäksi? Ihan oikeasti? :O[/QUOTE]

No sitä sä äitinä olet. Etkä sä siitä muuksi muutu ennenkuin lapset muuttavat omilleen. Siis varmasti sitä haluaa tuntea itsensä vaikka miksi, mutta sitähän sä pääsääntöisesti olet kun saat lapsia.
 
Ei, en unohtanut. Jos perhe on normaali ydinperhe/uusperhe niin molemmat vanhemmat luonnollisesti ovat niitä arjenpyörittäjiä. Mutta tässä ketjussa yksikään mies ei ole dramaattisesti ja kovaan ääneen julistanut "TAHDON OLLA MUUTAKIN KUIN PELKKÄ ARJENPYÖRITTÄJÄ!" :D
kas kun me vaan niska limassa painetaan eteenpäin eikä pidetä marttyyrin kehää päämme päällä
 
Ei jeesus!
"Hei nyt se sano 1,5 vuoden suhdetta pitkäksi, mikä typerys! Siis nauretaan nyt kaikki tälle, mun mielestä ainakin pitkä suhde on vasta 10 vuoden suhde, eikö niin tytöt! Hihihiii!
Edelleenkään en pidä edes nykyistä, jo 16 vuotta kestänyttä suhdettani pitkänä, kun kuuntelen ihmisiä, jotka ovat olleet puolisonsa kanssa yhdessä vaatimattomasti yli 70 vuotta...

Siinä ajassa yksi vuosi on kuin kärpäsenpaska meressä. Aloittaja tuskin tulee koskaan kykenemään samaan.
 
Lisään vielä, että omalla kohdallani tauko ja erillään asuminen vaatisi ehdottoman luottamuksen että asioita haluaa miettiä yksin ja itsekseen. Mitään muiden panemista ja vihreämmän ruohon katselua en hyväksy muilta sen enempää kuin itseltänikään.
Jep, mä oon täsmälleen samaa mieltä. :) Oli tarkoitus lisätäkin ne kirjoitukseeni vaan tuli aivojumi ja unohdin.
 
"Scarlett harmaana"
Jaa, no miksi ei? Miksi ei voisi olla tauolla? Onko oletus se, että sun värkki ei kelpaa jos mies haluaa olla tauolla? Pelkäisit ettet voi ite nussii muita miehiä heti?

Itse voisin hyvin kuvitella olevani tauolla suhteessa, mutta ei se tarkoita että haluaisin jyystää joitain horoja. Vois vaan ottaa omaa aikaa ja saada uuden kipinän samaa ihmistä kohtaan kun tajuaa asioita uudestaan.
Siis mikä ongelma sulle on mun mielipiteet? Kun toisen kerran tänään vastaat noin vittumaasesti. Mä en ymmärrä taukoja enkä itte haluaasi parisuhtees sellaasta, ei pitääsi saatana vieköön olla sun päänsärky. Ei oo kyse siitä, että haluan kunnollisen eron sen takia, että pitää päästä panemaan muita. Mistä helvetistä edes keksiit tuollaasta paskaa kuten tuon ja nuo muut.

Nämä on MUN mielipiteitä ja MUN tuntemuksia joten pidä jo pääs kii.
 
sivusta
[QUOTE="Scarlett harmaana";29582635]Siis mikä ongelma sulle on mun mielipiteet? Kun toisen kerran tänään vastaat noin vittumaasesti. Mä en ymmärrä taukoja enkä itte haluaasi parisuhtees sellaasta, ei pitääsi saatana vieköön olla sun päänsärky. Ei oo kyse siitä, että haluan kunnollisen eron sen takia, että pitää päästä panemaan muita. Mistä helvetistä edes keksiit tuollaasta paskaa kuten tuon ja nuo muut.

Nämä on MUN mielipiteitä ja MUN tuntemuksia joten pidä jo pääs kii.[/QUOTE]

seurannu :D

ai karmee ku oot vihanen palstamamma

Onk sulla lääkitys vai miks reuhaat?
 

Yhteistyössä