Hakutulokset

  1. P

    Haluaisin kolmannen lapsen mutta nyt kaipaisin neuvoja.

    Hei! Me haluttais mieheni kanssa perheenlisäystä eli kolmannen lapsen mutta hiukan askarruttaa muutama asia ja toivoisin saada siihen ihmisiltä omiakokemuksista vastauksia. Olemme rakentaneet talomme niin että siihen mahtuu 2lasta. Eli jos kolmas tulisi niin miten olette sijoittaneet lapset...
  2. P

    Osaisko joku auttaa mua miten toimia!

    Kiitos.
  3. P

    S

    Täälä
  4. P

    lapsimessut

    Onko jollain ylimääräisiä lippuja messuille? Voin ostaa kohtuu hinnalla pois ;) Laita yv:tä jos sinulta niitä löytyy
  5. P

    Ennustaja

    Onko joku käynyt ennustajalla? Onko joku nettiennustus tai jotain. Onko ollut "hyvä" eli onko pitänyt paikkaansa vai onko ihan huuhaa. Joskus olisin nähnyt täälä sivustoilla sellaisen joka ennustaa ja vastaa vain sähköpostilla. Kyselen ihan mielenkiinnosta kun en nyt ite niin kovin usko...
  6. P

    Auttakaa tyhmää!

    Mä en enään tiedä miten saan laitettua yv:tä henkilölle jos niin haluan eli en löydä mistään sellasta kohtaa et voisin lähettää. Auttakaa nyt tyhmää ihmistä kun en enään osaa :ashamed:
  7. P

    Meille syntys vauva!

    Meille suntys poika vauva perjantaina 13.7.2007. 4150g ja 52cm. Meille tämäpäivä oli onnenpäivä :heart: Onko muita joilla syntys samalla päivällä vauva?
  8. P

    Kysymys yliaikaisuudesta ja kontrollikäynistä!

    Kysyn viel täältäkin kun tääl käy enemmän väkeä! Mul on tänään rv 41+0 ja olen ihan kypsä jo olotilaani. Huomenna olis yliaikaiskontrolli heti aamusta. Toivottavasti jäisin sinne sairaalaan ja syntyis tää lapsi jo. Miten teil muilla on hermot ja kroppa kestänyt kun on mennyt yli lasketunajan...
  9. P

    Kysymys yliaikaisuudesta ja kontrollikäynistä.

    Mul on tänään rv 41+0 ja olen ihan kypsä jo olotilaani. Huomenna olis yliaikaiskontrolli heti aamusta. Toivottavasti jäisin sinne sairaalaan ja syntyis tää lapsi jo. Miten teil muilla on hermot ja kroppa kestänyt kun on mennyt yli lasketunajan? Millasia kokemuksia teil on kontrollikäynistä...
  10. P

    Limatulpasta taas kysymys!

    Mulla tuli eilen tosi paljon limaa. Se oli sellasta läpikuultavaa ja paksua limaa. Olisko tämä se kuuluisa limatulppa? Sitä limaa tulee vielä tänäänkin. Vai kuuluuko limatulppa olla aina ruskeaa tai verinen? Kuinka kauan teil on mennyt limatulpan irtoamisesta kun lähtö on tullut? Itse odotan...
  11. P

    onko muilla synnytys lähtenyt näin? Pikaista tietoa tarvitaan.

    Minulla eilen alko lapsivettä tulemaan pikkasen. Tunninverran sitä tuli ja sitten lakkasi. Suppareita ei tullut yhtään. Vauva on ollut aika hiljaa vatsassa jo paripäivää. Soitin aamulla neuvolaan ja sieltä neuvoivat soittamaan äippäosastolle vasta kolmelta jos muutosta ei ole tullut. Olisinkin...
  12. P

    Voiko synnytys alkaa näin?

    Jostain luin että synnytys voi alkaa jollain ihmisellä ripulilla. Voiko muka alkaa? Itselläni on tänään ollut kauhee ripuli ja vähän kuvottava olo. Illalla alkoi supistuksia tulemaan ei tiuhaan mutta kummiskin. Aloin vaan miettimään et onko jollain ollut ens näitä oireita ja sit toisaan on...
  13. P

    Kuka osaa auttaa?

    Rv olis nyt 33+3 ja ihan paripäivää on ollut sellanen olo et ei pysty enään kävelee. Paineentuntua on alapäässä ja ihan kun jokin kiristää alavatsaa kokoajan. Välil tulee koviakin kipuja alapäähän. Onkohan lapsi jo laskeutunut vai mitä nää voi olla? rv30+5 kävin lääkäris ja silloin paikat olivat...
  14. P

    miten 1v suhtautuu uuteen vauvan?

    Meillä on poika nyt 11kk ja la 5.7.2007 joten lastenikäero olis 1v 2kk. Onko jollain kokemusta miten esikoinen suhtautuu vauvaan? Itse mietin että ei varmaan ole mustasukkasuutta mutta varmaan jotenkin ilmasee tunteensa tulevaan sisareen. Pelkään että esikoinen hylkii minua tai alottaa yö...
  15. P

    Kumisaappaat!

    Mitä kenkiä teillä käytetään sadekelillä? Meillä käydään kuumana sateisina aamuina, itkettääkin ihan, kun määrätään kumpparit jalkaan. 11-vuotiaat näyttää jo murkkuoireita, et kun ei halua, niin ei tee, niin ku vanhemmat määrää. Tänä aamuna vielä lähti kumppareissa, mut mietin mikä aamu tekee...
  16. P

    kihomatoja

    1v 3 kk ikäisellä tyttärellä huomasin kihomatoja kakan seassa. pyrvin hoito annettu ja elottomia matoja tuli pois kakan mukana.tänä aamuna yksi mato taas luikerteli. onko kellään kokemusta tästä kiusallsesta vaivasta? sairaanhoitaja tk:ssa sanoi, et vaikka matoja vielä on, uusintalääke otetaan...
  17. P

    kihomatoja

    1v 3 kk ikäisellä tyttärellä huomasin kihomatoja kakan seassa. pyrvin hoito annettu ja elottomia matoja tuli pois kakan mukana.tänä aamuna yksi mato taas luikerteli. onko kellään kokemusta tästä kiusallsesta vaivasta? sairaanhoitaja tk:ssa sanoi, et vaikka matoja vielä on, uusintalääke otetaan...
  18. P

    yöpullo

    Nyt kaivataan kokemuksia ja neuvoja! Meidän 1,2 vuotias poika vaatii edelleen yöllä sitkeästi maitopullon. Usein se juodaan vasta "aamuyöstä" eli puoli kuusi, jonka jälkeen uni jatkuu vielä seitsemään. Useinmiten ensimmäinen yritys on kuitenkin jo kahden kolmen aikoihin. Tarjoamme sitkeästi...
  19. P

    Luomuravinto

    Löytyisikö perheenäitejä, jotka ovat kiinnostuneita luonnollisesta ravinnosta eli luontoystävällisesti tuotetuista raaka-aineista, puhtaista metsän antimista ruuanlaitossa ja näin perheen hyvinvoinnin lisäämisestä? Tultaisiinko tuttaviksi ja vaihdeltaisiinko ruokaohjeita ja kokemuksia? Olen...

Yhteistyössä