Voiko synnytys alkaa näin?

Jostain luin että synnytys voi alkaa jollain ihmisellä ripulilla. Voiko muka alkaa? Itselläni on tänään ollut kauhee ripuli ja vähän kuvottava olo. Illalla alkoi supistuksia tulemaan ei tiuhaan mutta kummiskin. Aloin vaan miettimään et onko jollain ollut ens näitä oireita ja sit toisaan on alkanut synnytys. Ihan kiva jos joku osais vastata. Itselläni ekasta meni lapsivedet ja oireita ei ollut yhtään.

Puolukka rv35
 
Mieheni siskolla alkoi kaksi neljästä synnytyksestä sillä, että istui koko yön pöntöllä ja sitten tuli supistukset.. Että toivotaan nyt sitten että sulla alkaisi myös! :hug:

Jonna 37+6 (Reilu puoli tuntia ja 38+0, jee!!)
 
Siis nyt kyllä korjaan huomatessani raskausviikkosi, että toivottavasti nyt ei ihan vielä kuitenkaan alkaisi, odottelisi nyt edes vkon kaksi..Mutta mulla oli kyllä noilla vkoilla myös tosi huonoa oloa ja ripulia... En sitten tiedä miksi, ja onko kuinka yleistä.

Jonna
 
Mulla on molempien synnytysten lähdettyä käyntiin ollut ihan kiitettävä tarve käydä vessassa. maha on toiminut =) jossain määrin ripulilla oon ollu. Supistuksethan tuon tekee eli supistavat suoltakin...
 

Yhteistyössä