Hakutulokset

  1. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Theran: en ole mihinkään kadonnut, hieman vain hukkunut kaikkeen kiireeseen... aloitin työt elokuussa ja esikoinen päiväkodin ja sitten vielä kaiken kukkuraksi sairasteltu vuoron perään ja mies asuu vielä ulkomailla! Eli kaikki vapaahetki on mennyt puhtaasti lepäämiseen tai sitten leikkimiseen...
  2. M

    ¤ ¤ Tammikuun tuikkeet 2016 ¤ ¤ elo-syyskuu

    Kuulumisia täältäkin pitkästä aikaa! Taukoa tosiaan tullut, kun kiirettä pitänyt Suomeen muuton, töihin paluun, päiväkodin alkamisen ja tietenkin sairastelun tiimoilta! Viikkoja kasassa 20+5 ja liikkeitä tunnen jo kovasti. Viime viikolla oli rakenneultra ja siellä kaikki hyvin. Lupaili meille...
  3. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Theran <3 voi miten onnellinen olen puolestasi! Nyt paljon tarrasukkia ja onnea odotukseen :love: Täälläkin voidaan ihan hyvin, mitä nyt flunssa riesana ja silmätulehdus (ihanaa kun päiväkodit ovat alkaneet...). Potkitaan menemään jo 20+4! Muillekin paljon plussatuulia!
  4. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tammityttö: tsemppiä hoitoihin (y) Theran: lupaavalta kuulostaa, - pidän sinulle peukkuja :love: Muillekin plussatuulia!
  5. M

    ¤ ¤ Tammikuun tuikkeet 2016 ¤ ¤ HEINÄKUU

    Voi ei Peikko :cry: paljon voimia ja jaksamista surun keskelle.
  6. M

    ¤ ¤ Tammikuun tuikkeet 2016 ¤ ¤ HEINÄKUU

    Yztlas: mahtavaa, kun päätit pitää lapsen ja tulit takaisin seuraamme! Anniina: minä olen käynyt lukemassa tuota ketjua, kävin jo esikoisenkin aikaan. Kaipa sitä jotenkin haluaa olla ajan tasalla asioista, jos jotain sattuu... Itse kävin siis lääkärillä kuulemassa niskaturvotusultran ja...
  7. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Pisamapeikko: onnittelut plussasta! Samhe: minulla myöskin vuoti/tiputteli tämän raskauden alussa ja kohdusta löytyi hematooma, joka sen vuodon aiheutti. Jouduin ottamaan muutaman viikon rauhallisesti ja kun tarkistettiin tilanne niin hematooma oli poissa. Tsemppiä, on varmastikin harmitonta...
  8. M

    ¤ ¤ Tammikuun tuikkeet 2016 ¤ ¤ HEINÄKUU

    Peikko: nuo on aina kurjia asioita pienelle työnantajalle. Mutta älä sinä kanna huolta siitä, - sinulla on oikeus samoihin vapaisiin kuin muillakin ilman pahaa mieltä :) Itse ilmoitin pomoleni, että tulen syksyllä takaisin töihin, mutta vain hetkekesi... Onnitteli kyllä, mutta ei myöskään...
  9. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Theran: ihan hyvää kuuluu, - pahoinvointi tosin jatkuu, mutta päivä kerrallaan mennään ja toivotaan sen loopumista! Haleja takaisin ja toivotaan teille tärppiä pian :love: Plussaista loppuviikkoa kaikille!
  10. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Onnea plussanneille! Theran: ihan hyvinhän noita simppoja voi vielä perjantaina olla siellä "jonottamassa". ainakin meitä naaraspuolisia ;) Onnea yritykseen. Ja sori, kun täältä aina aika ajoin jotain kommentoin, mutta tämä ketju oli minulle niin "läheinen", että on kiva seurata mitä täällä...
  11. M

    ¤ ¤ Tammikuun tuikkeet 2016 ¤ ¤ HEINÄKUU

    Kuulumisia myös täältä suunnalta; pahoinvointi tai oikeastaan kuvotus yhä jatkuu... esikoisen osalla tosiaan helpotti vasta viikolla 21, joten toivoa vielä on. Tosin tämä olotila vaikuttaa suuresti minun mielialaan. Yhtään en ole kerinnyt/jaksanut intoilla uudesta tulokkaasta vaikka masukin...
  12. M

    ¤ ¤ Tammikuun tuikkeet 2016 ¤ ¤ HEINÄKUU

    Bons: kiva, kun viitsit päivitellä listaa tämän kuun! Eilen oli nt-ultra ja kaikki oli mallillaan. Vauva vastasi viikkoja täydellisesti, ainoastaan reisluun mitta oli 3 päivää jäljessä. Kaikki kriittiset ruumiinosat/elimet löytyi ja kovasti siellä meille vilkutteli. Saatiin myös 4D-kuva...
  13. M

    ¤ ¤ Tammikuun tuikkeet 2016 ¤ ¤ KESÄKUU

    Tervetuloa uudet mukaan ryhmään! Mymmeliini: ehdottomasti negatiivisistakin tunteista saa/pitää puhua ja raskaus ei todellakaan oli kaikille ihanaa aikaa. Itsekin kärsinyt koko alkuraskauden pahoinvoinnista, väsymyksestä ja valtavasta alakulosta. Eli minullekin pikemmin ollut hirveää aikaa kuin...
  14. M

    ¤ ¤ Tammikuun tuikkeet 2016 ¤ ¤ KESÄKUU

    Kurjaa, jos kaikki karkaa facen puolelle :( Itse niin tykkään näin anonyymisti keskustella asioista. Mutta ymmärrän hyvin, kun keskustelu täällä on ihan tyrehtynyt. Minullakin nt-ultra vasta ensi viikolla ja haluaisin ainakin sen käydä ensin ennen kuin "julkisesti" tätä kuulutan.
  15. M

    ¤ ¤ Tammikuun tuikkeet 2016 ¤ ¤ KESÄKUU

    Pitkästä aikaa kuulumisia myös täältä; huono olo vaivaa yhä, mutta ei niin paljoa enää kuin muutama viikko takaperin (huoh, toivottavasti jo helpottaisi). Tänään maistui jo kahvikin aamulla! Muita oireita on väsymys, ummetus, paha maku suussa ja unettomuus (eli jos yöllä herään niin en saa enää...
  16. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Plussarikasta juhannusta kaikille :love: Miss Piggy: ihania tuttinauhoja! Saako kysyä mistä olet noita tuttipidike-päitä löytänyt? Esikoisen ihanasta tuttinauhasta meni se muovinen pidike rikki ja haluaisin sen korjata ja ottaa sitten mahdollisesti kakkoselle käyttöön.
  17. M

    ¤ ¤ Tammikuun tuikkeet 2016 ¤ ¤ KESÄKUU

    Tervetuloa uusille! Me tuskin otetaan äitiyspakkausta, kun siitä ensimmäisestä on jäljellä ne kaikki tavarat joita käytettiin (peitto, makuupussi, toppahaalari, villa-asu). Otetaan se mitätön rahasumma ja ostan sillä kivoja pikkuvaatteita! Muutoinkin on paljon tavraa ja vaatteita säilössä...
  18. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tammityttö: olet kyllä hurjan vahva nainen, - toivon sinulle sen neljännen vauvan mentävän kolon täyttymistä :love: Theran: minustakin on niin kiva käydä täällä kuulumisisa välillä kurkkimassa, - olet kovasti mielessä ja toivonkin sinulle plussarikasta kesää! Sniff: onnea ja toivotaan pienen...
  19. M

    ¤ ¤ Tammikuun tuikkeet 2016 ¤ ¤ KESÄKUU

    Heinis: kiitos tsempeistä, - tänään hieman jo parempi mieli! Käytiin esikoisen kanssa puistossa ja jaksoin vähän siivoillakin :) Eiköhän tämä tästä piakkoin helpota viikkojen edetessä!
  20. M

    ¤ ¤ Tammikuun tuikkeet 2016 ¤ ¤ KESÄKUU

    Yztlas: tsemppiä tilanteeseen! Varmasti vaikea miettiä mitä tehdä. Älä anna muiden vaikuttaa vaan teen niinkuin sydän sanoo. Minulla tuli eilen hieman veristä vuotoa ja kävin tänään gynellä sen vuoksi tarkistuttamassa tilanteen. Vuodon on aiheuttanut todennäköisesti kohdussa oleva hematooma...

Yhteistyössä