Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kyllä r-testi voi näyttää haaleaa haamua ovisaikaan, mutta tuo melindan ovistesti ei oo plussa..

Näyttää aika samalta toi r--testi ku mun pc dpo6.. uutta kehiin niin huomaa vahvistuuko.
No se "ovis" oli ja meni... mut samapa tuo... ja en tiedä miten herkkiä noi pc:t on. No jos nyt laskin oikein dpo6-7 jos se menos ton mukaan mitä tuol aikasemmin laitettiin. ... olis menossa kait niin niin dpo 16 näyttävän jo ihan hyvin :D
 
Viimeksi muokattu:
Voin sen verta laittaa että jomottelee tuolla alamahalla ihan mukavasti mutta mutta.. .. näkee sitten ensi viikolla teen kun mies ja lapset on tullu reissulta kotiin uuden testin. :D Digii en osta ennenkun oon ylittäny sen ns. menkkojen alkamis päivän. :D
 
Hmm täällähän tapahtuu, taas paljon kirjotellu ihmiset kun muutaman päivän olen poissa palstalta :D
Mä oon yrittäny vähän vähentää tän päivystämistä, silleen mennä vähän rennommalla otteella nyt. Ettei yrittäis liikaa. Vaikka liikaa en mielestäni oo muutenkaan yrittänyt, mutta saada ajatuksia vähän muuallekin.
Kp10 ja menkat loppu toissa päivänä. Tai kelloo ku kattoo ni on jo kyllä kp11. Tänään tuli vaaleenpunasta vuotoo pari kertaa, mitähän ihmettä... Mietin jo että voisko nuo letrot olla onnistuneet niinkin hyvin että oisi tullut aikanen ovis :p vaan tuskin olen ihan niin onnekas, oisko vaan jotain menkkoihin liittyvää vielä... enpä tiiä.
Ovistestejäki thny niin vähän tässä kierrossa, tosin aika alussahan tää kierto on, mutta kuitenkin.
 
Jembba näkyy! :love: vahvistumisia!

cristal olet vahvasti raskaana. :love:

nyytikkii toivotaan että plussa tulee(y)

mamma2012 harmi että teidän pino on enemmän sinne faceen mennyt..:(
jospa se pahoinvointi pian alkais loppuu. *hali*
ihanaa että tulet käymään täällä. :love:
 
Pisamapeikko: voi ei :( Mä en tiedä mikä sun tausta on, kun vasta tänne taas tullu lueskelemaan juttuja.. Mutta siis, älä menetä vielä toivoas! Varmasti tuutta vielä raskaaksi ja saatte vauvan <3


On: Mä melkeinpä varmaan kohta teen tilauksen raskaustesteille.. ehtis hyvinkin tulla ensi viikon testauksia ajatellen.. Liekkö vaan oma kroppa pettää, mut hirvee väsymys ja pissalla täytyy taas juosta pikku liruja tekemässä.. :O Samanlaisia oireita mitä edellisessä raskaudessa. Ainoa ongelma vaan on se, et nää oireet on aiiiivan liian aikasessa.. :D Eli todennäköisesti tulen pettymään ensi viikolla kovaa ja korkealta... ähä :D
 
Jaahas eli posti toi testejä.. ja rfsu puikko on rfsun sivuilla väitetty 10mlU ja raskauskeijun 25mlU. Mutta nyt tuossa paketissa lukee 15 mlU.o_O Mutta niihin ei oo tullut mitään viivanpaikkoja joten parempi noi kun promatris tai david.. tai raskauskeijun one step liuskat.. :rolleyes:
 
miss_piggy
http://aijaa.com/eItSQI

Tässäpä.. vaikka aika turhaa jos pois tulee kuitenkin..
:( Eikö oo olemassa mitään lääkettä tukemaan sitä että raskaus jatkuisi?

Kertokaa joku muuten tyhmälle, että mitä nuo raskaustestien herkkyydet meinaa? Siis onko esim. mIU 10 hyvä vai huono, ja 25? Vaikka yks lapsi onki niin en oo noihin koskaan perehtyny.

Täällä on dpo 10. Aamulla tuli valkkarin mukana ihan häivähdys punertavaa, mutta sen jälkeen ei miätän. En nyt tiedä onko menkat alkamassa vai mitä tuo oli. Kumma kyllä olis jos ois tärpännyt kun ei oo touhuiltukaan oviksen aikoihin paitsi kp 27 ja kunnon ovisplussa tuli kp 28.
Testi nega. 2 oon tänään uittanu ku on noita ebayn testejä ja raskauskeijun yhden tuhlasin kanssa. Herkkyyksistä tms ei tietoa.
 
Samaa pohdin miss piggyn kanssa että joku raskautta tukeva lääke.
Eikö ole ketään muuta lekuria jolta kysyä siitä proge arvosta ja mahdollisesta lääkityksestä?

Miss piggy noi herkkyydet on vähän niin että missä vaiheessa alkaa testaa eli pienin mlU testissä lupaa plussaa aikaisemmin kuin 25mlU mut normaali tilanteessa ei Kait olisi edes syytä käyttää noita alle 25mlU testejä. Pienin mitä olen nyt nähnyt mikäli raskauskeijun infoon on luottamista on first response 6,5mlU.
Jos netti infoon on luottamista niin kyllä kannattaa luottaa noihin 25mlU että on ainakin varma ja ehkä pysyväkin tulos.
 

Yhteistyössä