tai jos ovis on ollukki vähän myöhemmin ja oli kiinnittymisvuotoa? =)Mää en tajua, ei oo sen aamusen punertavan valkkarin jälkeen tullu mitään menkkoihin viittaavaakaan. Vois vissiin olla vielä toivoa että plussa tuliski
tai jos ovis on ollukki vähän myöhemmin ja oli kiinnittymisvuotoa? =)Mää en tajua, ei oo sen aamusen punertavan valkkarin jälkeen tullu mitään menkkoihin viittaavaakaan. Vois vissiin olla vielä toivoa että plussa tuliski
Nyytikki eikä.. tosi epäreilua *halaus*Ei tullut plussaa tässäkään kierrossa.. Dpo11 ja nega siis testattu. Primolutit alotan varmaan kohta.
Mulla loppu kanssa testit joten tilausta menemään en jaksa koko aika olla kaupassa ostamassa. Ehkä pitäis ostaa joskus hylly tyhjäksi.Dpo 11, nega testattu täälläkin. Ongelmana on myös että mulla loppuu kohta testit Pakko varmaan jostain raskauskeijusta tilata muutama lisää ku ebaysta kestää tulla monta viikkoa. Taitaa olla enää joku 4 jäljellä ja eihän ne riitä mihinkään. Niin kauan testailen ku menkkoja ei näy.
toivottavasti... koitappa ottaa rennosti. Ja onnea <3Mulla ois vielä 1 digi, 3 puikkoa ja 9 liuskaa.. sekä ovistestejäkin jäi.
Toivottavasti ei tarvii kun ton yhen digin enää.
Voithan välittää testit eteenpäin jos ei tule enää tarpeeseen.Minä ehin ebayn kautta tilata 30 raskaustestiä ja 60 ovulaatiotetsiä.. eivät oo vielä tulleet.. aattelin että tässä menee kuitenkin vielä tovi.. kauhee hinku ois mennä testaamaan uudestaan tälle päivälle mutta eipä siinä oo järkeä.. aamulla sitten apteekin oma ja ehkä pregcheck.
37.2 mutta tuolla toisaalla sain englanninkielisen sivun ja sen mukaan arvo on viitteissä.. ja se oviksen jälkeinen oli 11.8 eli en ois ovuloinutkaan ees..Pisamapeikko. Paljon sulla btw se arvo nyt oli? Täällä olikin hyvät taulukot ellet löytänytkin jo http://vita.fi/laboratoriokasikirja/tutkimus/551
Onnea!!!!