Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Wanti: Onnea :)

Täällä tätä tuhruilu vuotoa oviksen jälkeen edelleen käynnissä...eikös tässä jo viikko ole pyörähtänyt tämän kanssa.
Eilen tein sitten pc:n liuskan ja siihen tuli tummempi viivanpaikka joka näkyy kaupalta kotiin, kuin pari päivää sitten tehdyssä...lieneekö pissan ph ollut ätäkämpi vai mistä lienee johtuu.
Ei ole raskautunut olokaan, joten en usko että olisi mitään ns. kiinnittymisvuotoa tai muuta.
Edelleen sillä linjalla, että mini määräinen menkka vuoto heti oviksen jälkeen, tai sitten kilppari temppuilee ja tekee nyt tälläistä kivaa.
Tulipahan tälläinenkin kierto sitten koettua.
Varmuuden vuoksi kuitenkin varmaan ensi viikolla testattava vielä jossain vaiheessa, ellei ala kaato vuoto.

miss_piggy
Dpo 11, nega testattu täälläkin. Ongelmana on myös että mulla loppuu kohta testit:D Pakko varmaan jostain raskauskeijusta tilata muutama lisää ku ebaysta kestää tulla monta viikkoa. Taitaa olla enää joku 4 jäljellä ja eihän ne riitä mihinkään. Niin kauan testailen ku menkkoja ei näy.

• Tykkää
Reactions: Nyytikkii
Dpo 11, nega testattu täälläkin. Ongelmana on myös että mulla loppuu kohta testit:D Pakko varmaan jostain raskauskeijusta tilata muutama lisää ku ebaysta kestää tulla monta viikkoa. Taitaa olla enää joku 4 jäljellä ja eihän ne riitä mihinkään. Niin kauan testailen ku menkkoja ei näy.
Mulla loppu kanssa testit joten tilausta menemään en jaksa koko aika olla kaupassa ostamassa. Ehkä pitäis ostaa joskus hylly tyhjäksi.

Minä ehin ebayn kautta tilata 30 raskaustestiä ja 60 ovulaatiotetsiä.. eivät oo vielä tulleet.. :censored: aattelin että tässä menee kuitenkin vielä tovi.. kauhee hinku ois mennä testaamaan uudestaan tälle päivälle mutta eipä siinä oo järkeä.. aamulla sitten apteekin oma ja ehkä pregcheck.

Minä ehin ebayn kautta tilata 30 raskaustestiä ja 60 ovulaatiotetsiä.. eivät oo vielä tulleet.. :censored: aattelin että tässä menee kuitenkin vielä tovi.. kauhee hinku ois mennä testaamaan uudestaan tälle päivälle mutta eipä siinä oo järkeä.. aamulla sitten apteekin oma ja ehkä pregcheck.
Voithan välittää testit eteenpäin jos ei tule enää tarpeeseen.

Jos tämä nyt vihdoin suostuu kirjoittamaan: ONNEA PISAMAPEIKKO! :love: Turhan kauan olet joutunut täällä pyörimään!

ja onnea Wanti ja ketäs muita olikaan, oikea plussakuu.

itsellä kp 11, en aio ovista tikuttaa kun touhuttua tulee tarpeeksi usein.

• Tykkää
Reactions: Wanti

Yhteistyössä