Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Wanti: Jotain siellä näkyy kyllä... Viivanpaikka, vai ihan kunnon plussa, en osaa sanoa... :) Mutta testaappa huomena tai ylihuomenna uusiksi :)
 
  • Tykkää
Reactions: Wanti
Mä nään myös Melindalla haamulaisen :) Käytännössä siis se, et positiivinen on, mut vielä niin hailakka, et haamuksi sanotaan. Vahvistuu varmasti parin päivän sisällä hurjasti <3 Varovaiset onnittelut kuitenkin :)
 
:) Ilmottelehan Melinda miten menee sit, kun saat testattua uudemman kerran. Jos vaan maltat niin odota vaikka ylihuomiseen, tai tee suoraan digitesti.
Mikä kiertopäivä sulla nyt on? Dpo? :)
 
Tanja12 negalta näyttäis minun silmiin.

Theran Olikohan toissa kierrossa vai sitä edellisessä kun tein ton rfsu:n digin. Negaa näytti niin kuin pitikin, eikä vaikka purin niin ollut siinä paprussa sisälläkään mitään hailuroita.
Kiitos vastauksesta. :) en oo vielä päässyt kokeilee testiä. Jospa sitä jossain vaiheessa sitäkin pääsis kokeilee..:rolleyes:
 
:) Ilmottelehan Melinda miten menee sit, kun saat testattua uudemman kerran. Jos vaan maltat niin odota vaikka ylihuomiseen, tai tee suoraan digitesti.
Mikä kiertopäivä sulla nyt on? Dpo? :)
ku en tiedä koska tää on saanu "alkunsa" 10.6 mulla oli menkat... joten ei tietoo ja mulla on kierto sen 35-36 päivää joten ei hajuu kun ovis "piti" olla 4-5.7 ja mua jäi häritsee ku on 4.7 asti näyttäny positiivist ovis testii niin tein ton. Että mikäs Dpo mulla olis kun testin tein ennen lintsille menoo sillon 2.7 ja negaa näytti. :D jos tää on sillo ollu kyydis niin aika moisen höykytyksen ja pyörityksen saanu kyl. :D

Tässä siis viel ovis jonka tein ennen raskaustestii:



Teen testin ensiviikolla, kun menkkojen pitäis alkaa 16 päivä
 
Melinda: Jos sulla on säännöllinen kierto, eli tuon 35-36, niin ovis on abouttiarallaa 14päivää ennen menkkoja. Sun tapauksessa siis jos oikein lasken niin ovispäivä ois ollu 30.6 tai 1.7 "noin"....
14-15.7 menkat sit.. Testasitko ovista siis vaan tollon 2.7 vai aiemminkin? Sitähän sanotaan, et jos ovistesti plussaa oviksen jäläkeen, siis reilusti plussalla niin vois kertoa raskaudesta.. :) Mutta tosiaan, sun r-testissä näkyy selvä viiva, että sen perusteella onnittelen kyllä. ^^

muoks. niin ja sun dpo ois nyt 6-7, jos laskis ton 30.6 tai 1.7 perusteella.. ? Eli ihan hyvin vois olla, ko noin haalee tuo r-testi kuitenni :)
 
Melinda: Jos sulla on säännöllinen kierto, eli tuon 35-36, niin ovis on abouttiarallaa 14päivää ennen menkkoja. Sun tapauksessa siis jos oikein lasken niin ovispäivä ois ollu 30.6 tai 1.7 "noin"....
14-15.7 menkat sit.. Testasitko ovista siis vaan tollon 2.7 vai aiemminkin? Sitähän sanotaan, et jos ovistesti plussaa oviksen jäläkeen, siis reilusti plussalla niin vois kertoa raskaudesta.. :) Mutta tosiaan, sun r-testissä näkyy selvä viiva, että sen perusteella onnittelen kyllä. ^^
on se nyt muutaman kierron ollu sen 35-36. Aloin testailun 28.6 tähän paivään asti tein niit. Ja viimeinen liuska oli niinku raskaustestit loppus :F Joten siinä mieles helppo ootella sinne ens viikkoon.
 
Melinda, nonih :) Jos vaan maltat oottaa ens viikkoon niin sit ainakin käy selväksi miten on.. ^^ Ite varmaan testailisin jo ylihuomenna, mutta vaan siksi, ko olen niin malttamaton :D
Mulla piinapäivät menossa ja testaus aikasintaan järkevintä vasta ensi viikolla... Nyt ehkä dpo 2 tai jotain.... Ovista en testannu, joten en tod. oo varma mikä ois ajankohta.. Mut kp16/24-28.
 
Oho onpas viestejä taas tullut paljon! On ollut niin kiire etten ole ehtinyt täällä pyöriä niin paljon. Onnea plussanneille ja tsempit vielä piinaileville! :)

Melinda toivotaan että vahvistuisi <3 varsinkin todella herkät r-testit saattavat reagoida ovikseen mutta toivotaan ettei olis sitä ;)

Pisamapeikko pidän kovasti peukkuja <3


Mä testailen kun mennään täältä anoppilasta kotiin päin. Nyt kai dpo10 menossa. Oireita ei oikein oo mihinkään suuntaan. Ovismaista limaa tulee kyllä paljon enkä oikein tajua miksi, toivotaan et olis hyvä merkki.
 
  • Tykkää
Reactions: Cristal3

Yhteistyössä