Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Heippa! Huutelen täältä taustalta et digiin tulee aina ne kolme viivaa, oli raskaana tai ei. Elkää kysykö miks! :D Mutta todistetusti näin on. Meriemilia en nää sun kuvia, mutta jos kerran pc antoi viivan niin uskon et oot kummiski raskaana. Tee digi muutaman päivön päästä uudestaan! Tsemppiä!

Ja theranille iiiiiisosti onnea!!! :love: Ja muille plussanneille myös!
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Samaa olin sanomassa kuin minalo että oon avannut digin aina.. älkää kysykö miksi mutta ei raskaana testissä on kolme viivaa.
Mutta luota siihen pc tikkuun. Tee uusiksi. :)

Kiitos Minalo onnitteluista. :love:

Mun varmistustestit tuli..halusin oikeasti nähdä mitä ne herkät 10mlU testit näyttää nyt.. Niissä ei kyllä ole pahemmin sitä väriainetta... :confused:http://aijaa.com/OL2gha

Pupelaattori Olisko mitään että kävisit ihan verikokeissa? Sama zuhinalle? Et jos on jotain niin siinä näkyy kyllä. Kurja tilanne :unsure:
 
Joo se on helpompi tuijotella niitä viivan vahvistumisia sitten kun samalla testillä testailee :) ainakin mulle aiheutti vähän liikaa pään vaivaa kun vaihtelin testejä, vaihtelin toki liuskojakin kun niitä ei ollut aina samaa saatavilla mutta sitä virhettä en kyllä tee enää, saatika että ostaisin RFSU testejä ikinä enää :D

JA kumma juttu oli se myös tuon digin kanssa itselläni, että sitä digiä kun pidin sellaisena ehdottomana totuutena jotenkin niin eipä se itelle mitenkään mielenrauhaa kyllä tuonut ollenkaan. Se oli vain kirjaimia ja numeroita tikussa ja jotenkin siitä sai paremman olon kun näki sen viivan vahvistuvan.
Harmi ettei PC testejä saa tukkupakkauksia, joten joutuu tilaa varmaan niitä kotitesti.fi:n liuskoja läjän seuraavaksi, että vertailumateriaali on vähintäänkin tieteellisellä tasolla :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Ei näy vieläkään noi kuvat :(

Hmm...jännää kun joku oli miehensä virtsasta tehnyt sen cb:n digin niin ei siinä ne viivat olleet juurikaan nähtävissä paitsi tietty kontrolliviiva. Eli oli ihan sellaset langan ohuet.
Minäkin kun aikoinaan purin omani heti sen nega tuloksen jälkeen niin ihan oli hienoja viivoja joita ei tarvinnut tihrustaa tai arvailla.

Onks siin se toiminta periaate se, et siin on eri hormoonipitoisuuksille niitä testi alueita joista se haistele sitten sen tuloksen ja viikot ynnää yhteen?
Näin olen käsittänyt.
 
Mäkin kyllä ymmärsin näin kun googlettelin kuvia ja juttuja tuosta digistä, niin nega kierrossa ne viivat on ollut tosi haaleita, tai sit sellasia mitä pitää tihrustaa, ja joillakin on ollut vaan se kontrolliviiva. Ja mitä pidemmälle edettiin alkuraskaudessa niin sitä tummempia viivat olivat. Eli kai niissä viivoissa jotain perää on pakko olla.... :eek:
 
Meriemilia valitettavasti sulla tässä ei oo muuta tehtävää kuin odottaa uutta testaamista :D kyllä se PC sen verran luotettava testi kaiketi on niissä tapauksissa kun niihin värillinen viiva ilmestyy testiajalla, että uutta sellaista kehiin vain ja digit sitten kato jossain vaiheessa myöhemmin, eiks je? ;) :)
 
Muistelen et digi voi reagoida myös lh-hormooniin. Eli ne haaleet viivat tulee siitä..Mut siis kyllä, toinen liuska reagoi alhaisempii hcg määriin ja toinen korkeampiin. Eli just sillä ei niin herkällä se arvioi ne viikot. Mulla on jostain syystä negassakin ollu ne 3 viivaa, joista kaks tosi haaleita. Eli onko reagoinut lh:seen? Ja kun tuli se 1-2 raskaana niin niistä kahdesta haaleammasta viivasta ku kontrolli, toinen oli kummiski tummempi. Ja se 3+ tuli kun kaikki viivat oli vähintäänkin tasavahvat. Olipa seka,ainen sepostus, mutta näin siis mulla.
 
  • Tykkää
Reactions: Sweeny
Hei, miten noi ovistikut taas toimikaan? o_O Tikutin "koetikun" jo kp 9/33-35 ja se oli odotetusti täysin blankko, vain kontrolliviiva :) En odota, että plussa pärähtäisi tikkuun ennen kuin aikaisintaan loppuviikosta (tänään on kp 11/33-35), mutta tänään tuli jo toista viivaa mukaan peliin?! o_O Älkää kysykö miksi tikutin tänään :rolleyes: Eikä se ollut haaleista haalein, vaan siinä oli jopa väriä - ei vaatinut tihrustelua näkyäkseen.

Kannattaako mun nyt jatkaa tikuttamista kerta/pvä, koska en tiedä ovulaatioajankohtaa (eka kierto, jossa tikutan)?
 
Mulla ei näyttänyt koskaan aamupissasta.. Vaan toisesta. Ja silloinkaan ei ollut saanut juoda mitään. Mut eihän se päde tietenkään kaikkiin.

Ovistikuissa lienee suositus että ei ihan siitä yön yli pissasta tekis.paitsi taas digitaaliset ovistestit pitäisi ohjeen mukaan tehdä aamupissasta.
 
Theran <3 voi miten onnellinen olen puolestasi! Nyt paljon tarrasukkia ja onnea odotukseen :love:

Täälläkin voidaan ihan hyvin, mitä nyt flunssa riesana ja silmätulehdus (ihanaa kun päiväkodit ovat alkaneet...). Potkitaan menemään jo 20+4!

Muillekin paljon plussatuulia!
 
Jeps mä päädyi nyt lopettaa tän viivojen tihrustelun, käväisin siellä verikokeessa jota jo olin suunnitellut. Ilmeisesti huomenna sitten tulokset, saapa selville mikä on homman nimi.
Edelleen veikkaan sitä kemiallista/hyvin varhaista keskenmenoa, kun digiä lukuunottamatta kaikissa testeissä on ollut aina jotain, jopa apteekin omissa. Joissain testiajalla, joissain pian sen jälkeen...
Vaan nyt noi pc:n viivatki tuntus olevan viimestään jo haalenemaan päin, tän päiväsestä tikusta saa jo katsoa ajatuksella että viivan näkee - kikkailla ei tosin tarvitse käännellen tms, kun taan parin päivän takasissa näky vielä helpommin. Sekin tukis teorioitani...
Vaan kaipa siitä verikokeen tulevasta tuloksesta pystyy ees jtain päättelee kun tarkat arvot saa. Jos on selvä nolla arvo nii sitten pitää varmaan keksiä millä saan uuden kierron vihdoin päälle...
 
No soitin nyt sitten neuvolaan ja sama terkkari joka hoitanut mua noi km raskaudet. Sovittiin nyt sitten 9.9 että katsotaan ultralla onko siellä elämää. Se olis sitten 7+0 tai päivän pari vajaa. Mitä siellä pitäis näkyä kun kokemusta ei oo kuin liian pienestä alkiosta joka oli vaan musta piste. Mitkä sitten äippäpolin paremmilla laitteilla erottui paremmin.
 
Jees, asioilta palattu.

Theran mulla ei siis aiemmassa testissä näkynyt mitään oviksessa, ei edes haamujen haamua :geek: Siksipä hämmennyinkin, kun nyt jo, näin aikaisessa vaiheessa kiertoa, sitten joku viivan tapainen tuli. Toki tuo on vielä nega, eikä sen kai? vielä pitäisi + ollakaan? :rolleyes:

Kuva (ja pahoittelut sen laadusta, puhelimeni on kökkö lähikuvissa):

 

Yhteistyössä