Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mua vähän harmittaa että en tehnyt pc testiä viime viikon tiistaina kun sain sen raskaana 1-2. Mutta aikasta himmeä oli cb plus testi sinä aamuna. Loppuviikosta alkoi viivat tummuu.

Mut meriemilia kokeile parin päivän päästä uudestaan digillä. Kyllä tuo sun viiva haamulta näyttää.
 
Oli pakko vähän googlailla, päädyin jonkun naisen blogiin, missä oli kans että pc näyttäny samanlaista haamua kun mulla, seuraavana aamuna digi nega, mutta taas seuraavana aamuna digi oli positiivinen. Noh, vielä on toivoa mullakin sitten! :D
 
Meriemilia. Mullakin PC oli aikas haamu kun digi näytti 1-2 :eek:. Tuolla yhdessä blogissa joku oli saanu tosiaan sen raskaana 1-2 kun hcg oli veressä samana pv 6 tai 9 o_O Mutta sulla on vielä aikaiset päivät. ..ovisko ei voi olla kyseessä?

Theran, miten sun tilanne??!
 
Meriemilia : Älä tosiaan vielä heitä kirvestä kaivoon. :) Jos et ole varma edes dpo:sta, niin aivan hyvin voit vielä vahvan plussan saada ja digiin tekstin "raskaana". ^^ Jossain olikin, et digi ei välttis näytä jos hcg arvo ei ylitä jotain tiettyä lukemaan.. Kokeile parin päivän päästä uudelleen :)

Maisakaarina : Pahoittelut tädistä :(

Sweeny: Oikein ihana viiva <3

Cristal3: Ihanaa ihanaa <3

ON: Nyt jo selkee plussa ovistestiin!!! Aamulla tehtiin talletukset ja perjantaina myös.. Menkkojen odotan kuitenkin alkavan jo viikon lopusta.. :/ Nyt kp19/22-26... Tärppiä ei varmasti tuu, mutta JOS ei menkat ala sunnuntaina niin sit testaan... Ärsyttää jo valamiiksi, ko tavallaan tietää et ei onnaa tästä kierrosta kuitenkaan.
 
Onnea Theran aivan mahtavaa <3 <3 onnea muillekin plussanneille hirmusti! kyllä niitä haamusia on vaan kiva kattella :D

Ja tosiaan tuo digi on kyllä kanssa yks sydänkohtauksen aiheuttaja. Kun nyt viimeksi sen tein, vessassa puuhastelin kädet täristen ja huomasin että oli vain yksi rivi tekstiä testissä. Olin silleen ett joo se siitä sitten ennen kuin tajusin että siinä luki Raskaana ja se arpoi vielä sitä viikkoa siihen. Huh.

Täällä on letrot syöty ja ekaan tämän PAS:n ultraan menossa iltapäivällä. En malttais odottaaaaaaaaa uutta piinailua mutta kyllä aivan kauhulla toisaalta taas odotan sitä aikaa kun toiveet kohonnu vähän liiankin korkealle mahdollisesta uudesta onnistumisesta :( että voi elämän kevät vaan :censored::ROFLMAO:
 
Meriemilia pakkohan sinun on olla raskaana ko nuin selevä viiva pc:ssä! Mullon ollu niitä viivanpaikkoja eikä ykskään niistä oo ollu nuin hieno!

Mitä tämä meinaa? Ylin on siis torstailta, ei ehitty tallettelleen ko olosuhteet oli varsin epäsuotuisat loppuviikosta. Eilen sitte haalistu viiva ja aattelin että se meni ohi sitte jos ylipäätään jotaki oli. Alin on tältä aamulta ja ihan selevästi lähti vahavistuun taas. Joko tuo nyt olis plussa?, minun silimään näyttää yhtä tummalta ko kontrolli.. ? Vaan ei mulla oo kyllä ovisoloja koko aikana ollu. Ei liman limmaa tuu.
 
Pupelaattori, no niimpä... Ja toi viivakin tuli melkein samantien kun tikun oli kastellu, eikä se oo hävinny siitä vieläkään mihinkään. Toi digi kyllä sai olon matalaks, huomenna en testaa digillä vaan pcllä..

Ja noista ovistesteistä en osaa sanoo, noi on kyllä aika arpomista aina :D ite en tikuta ovista ollenkaan, niin jää ainakin osa stressistä pois :D
 
Täällä ihmettelyt ja arvoitukset jatkuu aina vaan...
Yläpuolella toissapäivänen testi ja alla tän päivänen, johon tuli siis jo testiajalla tollanen haamujen esihaamu edelleen. Tai viivanpaikka :D mähän en enää osaa sanoa näissä että mikä on mikäkin, heh. Mutta samalla linjalla jatkuu kuin koko ajan että ilmestyy tommonenälytön haalea hailura.
Jos sitä nyt kuvasta erottaa edes. http://aijaa.com/Vw8bhU
 
Mä en luota noihin digeihin kun kerran olen sen kanssa negan aikoinaan saanut vaikka liuskat näytti vahvasti raskaana ja kun sen digin aukaisi niin siel oli kaikki kolme viivaa olemassa.
Niimpä en kauheena odota et se tulis näyttään nytkään yhtään mitään vaikka noi liuskat kirkuu viivoineen kaupalta kotiin asti :)
Mulle riittää noi liuskojen tulokset ja jos siihen digiin nyt sit saa sen muunkin kun negan ni olishan se suuri yllätys :)
 
Zuhina aika kirkkaat nuo liuskat niin ei oikein erota. Saisikko valotusta vähennettyä? Mie niin ymmärrän sinua, sain pc:n liuskaan testiajalla jotaki ja kuivuttua tietty näkkyy vielä paremmin. Mutta enpä mie ennään näistä niin jaksa riemastua. Ainut vaan että mulla on huomenna tutkimus jota ei tehä raskaana oleville........ Pitäis olla satavarma. Perskeles.

Tässäpä märkä ja kuiva jos niistä jotaki ylipäätään näkkyy:

 
Mä näin sun ekassa postauksessakin ne kuvat jo, ja näkyy nytkin. Olen huomannut kyllä, että täällä palstalla juuri tuolla tavalla linkatut kuvat voi näkyä joillekin vaikka mulle ei. Joku kummallinen juttu.

Valitettavasti osaa tuohon digiin sanoa kun olen vain yhden positiivisen tehnyt ja vain sen avannut. Ei ne munkaan kolme viivaa mitenkään kovin tummat olleet kyllä kun 1-2 tulos tuli. Voisin kuvitella, että sulla joko on viallinen testi kuten Sweenyllä ollut joskus tai sitten hormonia on vain niin vähän vielä? vaikea sanoa.
 

Yhteistyössä