Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hei osaakos joku täällä neuvoa että jos varaa ajan yksityiselle labraan verestä otettavaan r-testiin niinpaljonko se suunnilleen maksaisi? Ja jos varaa sinne ajan niin voiko sielä paikanpäällä vaan ilmottaa että tätät testiä tulin otattamaan vai miten :D
Netin kautta ajattelin tommosta näet varata... saisi pois alta vihdoin eikä tarvis enää ihmetellä onko viivanpaikka vai haamu ja miksei vahvistu jos on haamu ja hmh.
 
Hei osaakos joku täällä neuvoa että jos varaa ajan yksityiselle labraan verestä otettavaan r-testiin niinpaljonko se suunnilleen maksaisi? Ja jos varaa sinne ajan niin voiko sielä paikanpäällä vaan ilmottaa että tätät testiä tulin otattamaan vai miten :D
Netin kautta ajattelin tommosta näet varata... saisi pois alta vihdoin eikä tarvis enää ihmetellä onko viivanpaikka vai haamu ja miksei vahvistu jos on haamu ja hmh.
Mulla tais olla joku 60e paikkeilla se pikatesti. Eli ei määritetty hcg arvoa. Sellainen pikku vinkki, että se toimii samalla tavalla kuin virtsasta otettu. Siinä tehdään verestä ja jostain toisesta litkusta seerumi, joka laitetaan raskaustestiin ja siihen tulee kaksi viivaa jos on raskaana.. se labratyöntekijä sanoi, että on apteekintesteihin verrattava ja ettei anna tarkempaa tulosta. Tuosta hcg mittauksesta en tiedä yksityisellä.

Niin ja jos on pelkkä labra niin sinne vaan soitetaan, että tulis käymään.
 
Cristal3 okei kiitos.... eikö tuohon hcg-mittaukseen sitten pääse noin vaan? Hassua, olin luulu että toi veritesti ois heti se hcg-mittaus ja saisi varmuuden missä menee. Että ono siellä kehossa vaikka raskaushormonia mutta niin vähän ettei näy kunnolla liuskatesteissä.
 
Labroissa on kahta testiä. Kvantitatiivinen ka kvalitatiivinen. Toisessa katsotaan vain on/off onko raskaana vai nou. Hcg raja on 25. Toisessa taas saa sen tarkan numeerisen arvon kuten vaikka 6 tai 61. Eli kyllä siellä labrassa löytyy myös ihan "oikea" hcg koe jolla selviää asian laita :)
eli jos menet niin pyydä kvantitatiivinen koe niin silloin saa sen numeerisen arvon verestä.
Täällä se maksoi joskus jotain 25-50e. En muista tarkkaa hintaa. Vaihtelee paljon.

Ja kyllä, jos sä pyydät ja maksat kokeen itse yksityisellä sen saa kyllä. Täällä sen tosin saa vaikka soittaa omalle terkalle tai terv.kesk.omalle hoitajalle :)
 
  • Tykkää
Reactions: zuhina ja Cristal3
Hei!
Nyt ihmetyttää... Sain pari viikkoa sitten liuskatestillä ovusplussan, mutta siitä muutaman päivän päästä lääkäri arvioi ultran perusteella että kierto on ovuloimaton (ei ilmeisesti viitteitä tapahtuneesta/tuloillaan olevasta ovulaatiota). Huomenna pitäisi vuodon alkaa keltarauhashormonikuurin seurauksena mikäli toimii kuten ennenkin. Tein kuitenkin äsken huvikseni sofin raskaustestiliuskan ja siihen piirtyi mielestäni ehkä viivanen, jossa aavistus väriäkin... Osaatteko sanoa, onko tuo tyypillinen viivan paikka noissa testeissä? No, pianhan tämä selviää...

http://aijaa.com/1J0DKN
 
Niin tai sitten lääkäri ei osannut katsoa. Mutta jos tuo tuosta vahvistuu.. Ei kyllä ole kuin muiden kokemuksia kyseisestä testistä. Ja muiden kokemukset ei kauhean hyviä. Ei sitä silti tiedä.. Elämä voi yllättää. :)
 
Hei!
Nyt ihmetyttää... Sain pari viikkoa sitten liuskatestillä ovusplussan, mutta siitä muutaman päivän päästä lääkäri arvioi ultran perusteella että kierto on ovuloimaton (ei ilmeisesti viitteitä tapahtuneesta/tuloillaan olevasta ovulaatiota). Huomenna pitäisi vuodon alkaa keltarauhashormonikuurin seurauksena mikäli toimii kuten ennenkin. Tein kuitenkin äsken huvikseni sofin raskaustestiliuskan ja siihen piirtyi mielestäni ehkä viivanen, jossa aavistus väriäkin... Osaatteko sanoa, onko tuo tyypillinen viivan paikka noissa testeissä? No, pianhan tämä selviää...

http://aijaa.com/1J0DKN
Mun mielestä on jo haamu tämä viiva. on kuitenkin ihan haalean vaalean punainen ja selkeä. viivanpaikka yleensä sellainen valkoinen/harmaa ja näyttää syvältä. Toivotaan, että vahvistuu! =)
 
Kiitos kaikille kommenteista! Pessimistisesti ajattelen että pitäisikö jo olla ihan selkeä viiva jos huomenna odotetusti ois kp 1 (ja dpo n. 14). Ehkäpä tämä on luokkaa "toiveet herättävä viivanpaikka". Ja huomenna tosiaan varmaan jo selviää. Taustalla kun on (nykyisin sekundäärinen) lapsettomuus ja keskenmeno kesäkuussa on toisaalta kiva hetkisen huomata olevansa toiveikas kaiken kyynisyyden, pelon ja epätoivonkin keskellä.
 
Cristal3 Hyvältä näyttää sinullakin, onnittelut :)
Itse tein myös eilen huvikseen myös ovistestiin kun tein päivälirusta sen liuskan ja paukahti melkein kontrolliviivan vahvuinen viiva ovistestiinkin :)

Theran En mä vielä uskalla toukokuisiin :D
Pitää se digi tehdä täs ehkä keskiviikkona ja odotella vaikka vielä viikonlopun yli ja ja ja ja ja ja .... :D

ON: Meistä on tullut miehen kanssa nyt vielä pahempia tikun tuijottaja ja mies sanoo melkein joka pissalla käynnin yhteydessä et teehän testi samalla :D :D :D
Hienosti on vahvistuneet viivat...epäilin jo hetken et mahtaako olla tuplat tulossa kun näin vahvaa näyttää jo näillä päivillä :)
Eipä se haittais ja mulla on kaksoisvirhe geeni eli mahdollista se on sekin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Maicy ja Cristal3

Yhteistyössä