Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ääh.. Mä en saa koko aijaa sivua auki puhelimella..

Ei tasavahva mutta tummunut eillisestä.. Laitan päivällä kun pääsen kotiin niin voitte arvioida onko se tarpeeksi tumma.. Dpo 17 tai 18
Pahoinvointi kyllä on vähän lisääntynyt tänä aamuna.. Kahvi ei oikein putoo.

Oletko cristal katsonut mikä olis la..
 
Mun pitäis käydä ostaa se ensin.. En varmaan kehtaa meidän pienen kylän apteekkiin mennä taas hakee testejä.

Kiitos cristal. Lohduttaa tietää että ei oo ainoa <3 ja kyl sieltä ihan lapsi tuli viivoista huolimatta. :)

Ennen en olis edes miettinyt tuollaisia.. Nykyään murehtii kaikkea..
 
  • Tykkää
Reactions: Cristal3
06.05.2016 olis laskettuaika jos kaikki menis hyvin <3

Tammityttö sain aikaisin tässä keskenmenneessäkin viivaa.. dpo 10 alkaen mutta viiva vahvistu mun omille edellisille viivoille hitaasti ja joku sanoi ettei kaikki ole hyvin siinä raskaudessa..
 
Aivan. No näinhän se tietysti on ettei ne viivat tai edes hcg arvot kerro aina onko kaikki hyvin vai huonosti. Muistan aina sen yhden joka oli lapsettomuushoidoissa ja hcg oli todella alhainen. Mittapäivänä tyyliin 30 tjsp Ei tuplaantunutkaan mittausten välillä, ei lähellekään. Lääkäri käski lopettaa lääkkeet joskus pp14-16 jälkeen. Ja pari vk odotti vuotoa ja ultrassa näkyi ihan viikkoja vastaava sikiö. Asia jonka ei pitänyt olla mitenkään mahdollista etenkin kun ei ollu ovista pohjalla vaan koko raskaus olis ollu lääkkeiden varassa jotka siis lopetettiin. Sit taas on niitä KM on vaikka hcg ollu huikea. Kohtukuolemista puhumattakaan.
Raskaana ja kaikki hyvin koko sakilla kunnes toisin todistetaan, eikös vaan ;)!

Hur..alkaa jo pelottaa omat hoidot :censored:
 
  • Tykkää
Reactions: Theran ja Cristal3
Näin juuri Cristal. Kyllähän sitä on tullu väkisin kyyniseksi ja pessimistiksi kun niitä huonoja kokemuksia on kertynyt liikaa. Mutta aina on pakko koettaa pitää se liekki yllä vaikka kuinka tekis mieli karata peiton alle ja sulkea silmät.
Kyllähän ne tikut tietysti nykyään on tarkkoja (verrattuna vaik aikaan 70-80luku kun raskauden sai tietää aikaisintaan ku menkat oli 2vk myöhässä) ja tikuista voi päätellä aika paljon, mutta eihän ne mitään absoluuttisia hcg - mittareita ole :)
 
  • Tykkää
Reactions: Theran

Yhteistyössä