Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Wolt ja pionii ilmeisesti sai sen kuvan auki. :D
Mä en tosiaan käsitä kun aijaahan menen ja etsin sen kuvan minkä haluan ladata painan lataa.. Se ei lataa sitä kuvaa.. Ihan hanurista.
No mä pari testiä tilasin ens viikolle.. Jopa niitä one step.. Mä haluan nähdä tuleeko niihin vieläkään mitään kunnollista. :D
 
Mulla siis kaikenlaisia kokemuksia vuodoista.. kiinnittymisvuodosta/menkkoihin/keskenmenoon ja kaikki ovat tyypiltään ollut aluksi samanlaisia.. niin ja harmitonta ruskeaa raskauksien aikana ovat olleet samanlaisia kuin km-edeltävä.. eli ei tässä oikein luota mitä ne tarkoittaa o_O:oops:
 
Cristal . Np näimpä se on. Mullakin on ollu sellasta kirkasta hailua Valkkarin seassa ennen plussaa. Sit sillä samankaltaisella tai ruskealla häivähdyksellä on menkat alkanu pp7/8 jopa. Ja joskus alkoi vuotaa kunnon ruskeaa limaa pp6 alkaen ja olin raskaana. Että tiedä näistä :)
 
Viimeksi muokattu:
Theran, joo mie näin kuvan! :) Hyvältä näyttää! <3 Mie oon jo 8+1 viikoilla, mutta en osaa lähteä täältä pois, kun on niin epävarma olo tästä raskaudesta, että luulen, että joudun tänne vielä takaisin :<
 
Pionii mä käyn kun edellinen km huomattiin just noin. Mulla tuntuu jäävän noi raskaudet sisälle vaikka eloa ei enää ole. Mut ymmärrän hyvin ajatuksen. Ei se np ultra auttanut vaikka siellä kaikki oli paremmin kuin hyvin.
 
Oi,mikä plussatuuli!! Onnea kaikille!:) Ihana katella viivoja:)

Täällä menkat lusittu, mutta oudot olot jatkuvat?? Tissejä jomottaa ja "kirvelee" ja kamalat syömähimot. Menkat kesti vain kaksi päivää, mikä on outoa. Oon tehnyt varalta pari halpistestiä (sain taas jättitilauksen kotiin, vaikka paskoi ovatkin;)) ja tän aamusessa aika vahva viivanpaikka, mieskin näki. TUSKIN todellakaan tai siis en todellakaan voi olla olen raskaana, mutta pakko varmaan vielä ostaa joku kunnon testi,kun nää olot on niin oudot. Tai sitten kärsin valeraskausoireista;D Ovistestiki näytti melekin plussaa, vaikka pitäs olla viikko siihenkin. Tai sitten ovuloin ajoissa...? Tai sitten pco laittelee noita viivoja kehiin:(
 
Moonan kokeile tosiaan joku muu testi.. Jos olisin testaillut niillä halpistesteillä vaan niin en varmaan vieläkään varmaksi tietäisi.

Pipu se nyt ainakin kertoo että onko vai eikö. :) aika himmeästä viivasta se mullakin lähti.
 

Yhteistyössä