Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

mmm... :( Surussa mielin täällä. Ei taida ovista tulla, tai jos tulee niin sitä en kyllä kiinni saa. Taas yksi kierto sitten päin honkia..

Kuvassa testailut alottanu 10pv. 15pv jääny välistä. Sit 16pv eteenpäin ja oilisko 18päivästä etteenpäin sit aamua ja iltaa.. R-testit tekkiin, vaan täys blanko..
http://aijaa.com/vjdwox
 
Anteeksi omanapa..
Onko niistä pregcheckin ovistesteistä mihinkään?
Jos varuiks hakisi niitä.
Mies kun eilen kiinnitti huomiota ja sano että posket punoittaa ja ihan ku ois joku super ovis käsillä (pc ku näytti negaa aamulla ).
Ku ne ebay hot pink ovistestit on mun osalta susia ku ei meinaa edes kontrolli viivaan saada väriä.

Ja onnea plussanneille ihan hirmuisesti (y)(y)
Ehkä tää on se meidän kierto (mies kun on dösä kuski niin aika taulutus on vaikeeta oviksen kannalta ).
 
Wolt. Eiköhä ne olw ihan ok! Mulla vaan ne näyttää koko ajan sellasta tummahkoa viivaa läpi kierron kun taas vaikka rfsu on lähes blankko srn rinnalla jos ovista ei oo. Mut eiköhän siihenki lävähdä selkeä plus kun ovulaatio on. Mua vaan alkoi tympiä kun aina innostuin niistä tummista viivoista eikä ovis ollu lähelläkään :D :D
Iha hyviä ne on.

Ja peukut. Toivottavasti on teidän kierto :)

Hmm..mitäs Hopelle kuullu!?
 
Toivotaan, että haamuleita alkais tulemaan selvästi tänne ♡ Tänään aamulla testattu dpo 8 pregchek ja ei siinä kyllä ollut mitään selvää :D Oli vaan pakko koittaa.. ekat haamut olenkin saanut vasta dpo 10 eteenpäin.. dpo 9 oli jo jotain epämääräistä nähtävissä tärppi kierrossa jos oikein viivalaseilla tiirasi :geek:
 
Ei näy mullakaan. Aamusta jo pitää tulla muiden viivoja katselemaan, kun omien uitto olisi aika paljon liian aikaista (dpo2)

Tämä elokuu oli varmaan tämän ketjun tämän vuoden plussaisin? Ainakin tuntuu siltä, että enemmän on nyt tullut plussia kuin koko kesänä yhteensä.
 
Pushka kokeile jotain muuta merkkiä. Jollain tais niistä olla huonoja kokemuksia et ei näyttänyt mitään vaikka toinen testi näytti.

Tammityttö noi on just vähän noita et toimii joillain.. Mullakaan ei aina toimi.
 
Tammityttö joo noin lapset herättää :D

Ihan vaaleanruskeaa vuotoa valkkarin seassa pongattu.. tosi haaleaa.. eli liekö menkat tuloillaan tai kiinnittynisvuotoa.. :oops: No jos ne menkat tulee niin ei sillekkään voi sitten mitään.. :confused:

Theran ei näy kuva mulle taas jostain syystä o_O
 

Yhteistyössä