Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mä en yhtää osaa sanoo dposta, kun en ovista oikee tunnista, mutta kp25/27..., eli ylihuomenna pitäis hanat aukee jos aukee... Oon kumminki ihmeissäni kuinka selviä viivoja nuo kumminkin on, viimekierrossakin tein kymmeniä pceitä enkä niihin saanut edes viivanpaikkaa. Sunnuntaista lähtien oon tehny nyt 5 pctä ja kaikissa vahvat viivat... :( ei ymmärrä.
 
Kyllä mäkin näen ne viivojen paikat mutta tällä näytöllä ainakaan ei valitettavasti väriä osu silmään. Mä en henkilökohtaisesti tiedä onko PC:t mitenkään herkkiä antamaan viivanpaikkoja. Ehkä joku muu osaa sanoa? Kyllä sitä voisi kuvitella, että jos ero viime kiertoon on tikkujen käyttäytymisessä niin jotainhan siellä saattaisi olla tapahtumassa. Valitettavasti täytyy vain odotella ja mahdolliseti testailla uudestaan. Kyllä se aamun odottaminen tuntuu aina niiiiiiiiiin pitkältä ugh :sick:
 
Ei pysty. Kaukana on tk. Ja toisaalta en halua vielä oman terkan tietää että haaveissa lisää lapsia. Normi raskauteen en usko, koska yksikään onnistunut raskaus en ole vuotanut mitään. Ja viime kierrossa meni juuri samalla kaavalla. Typerää mut kai vaan kestettävä. Onnea muuten plussan saaneille!!! Ja tarrasukkia mukaan!!
 
Josko sitä tulis sitten tänne kun lueskellut oon jo jonkun aikaa taustalla. Sopisinko mukaan joukon jatkoksi?

Ikää ois mulla 36 ja miehellä vähän enempi. Kummallakin lapsi/a aiemmasta suhteesta. Muutama vuosi jahkailtu, tai siis niinkuin yleensä, mies on jahkaillut, että vieläkö meille koitettas yhtä yhteistä, ja nyt sitten ihmetellään, suodaanko sitä :)

Kierukka läks yhteisellä päätöksellä juhannusviikolla, ja eka vuoto antoi odottaa itseään heinäkuun lopulle. Tätä ennen ei siis mitään tyhjennysvuotoakaan. Kierrosta ei siis mitään hajua. Nyt olis menossa kp 30/?, ovista olen koittanut tikutella kp 11 lähtien ilman paljaalla silmällä havaittavaa tulosta. Eilen oli väriä alkanut tulla ihan ilman kameraa nähtäväksi, mutta jos nyt ois ovis tuloillaan, niin ei tarttis ennen loppuviikkoa tulla, aikaisintaan keskiviikkona onnistuis talletus... Kauanko teillä on noissa PC ovistesteissä tummuminen kestänyt? Eri paikkakunnilla siis ollaan työn vuoksi paljon ja viikonloput yhdessä, joskus pe-su, joskus onnistuu onneksi enemmänkin.

Mutmut, malttamaton olo on, en oo kovin hyvä odottelemaan, joten taidan kyllä tunnustautua himotestaajaksi ennenkuin olen edes päässyt alkuun... :D
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Ei pysty. Kaukana on tk. Ja toisaalta en halua vielä oman terkan tietää että haaveissa lisää lapsia. Normi raskauteen en usko, koska yksikään onnistunut raskaus en ole vuotanut mitään. Ja viime kierrossa meni juuri samalla kaavalla. Typerää mut kai vaan kestettävä. Onnea muuten plussan saaneille!!! Ja tarrasukkia mukaan!!
täällä viides odotus menossa. kaikki tiputtelut ja vuotokin alkoi ajallaan kunnes alettuaan loppui kuin seinään kaksi päivää niiden alettua. Koskaan ei ole ollut odotuksissa vuotoa, vaan normaalit menkkoja edeltävät tiputtelut on hävinneet. Mutta tämä viides muutenkin yllätys raskaus näyttikin, jotta vuodosta huolimatta kaikki voi olla hyvin. Onko sun vuoto ihan normaalia? Mulla oli viikon tauko tuossa vuodossa ja sitten taas pientä tiputtelua mutta sieltä vain parinviikon odottelun jälkeen sykekin saatiin bongattua.

Matu rv 19+4
 
Jotain on.. Unettomuutta, pissalla ravaamista, lihassärkyjä, menkkajomotuksia, maha sekasin, aamusin tekee mieli oksentaa jos ei oo kerenny syödä.. Ja tissit ja maha on turvonnu, miten ihmeessä mä peitän ton mahan vielä montamonta viikkoa! Et onhan näitä :LOL: Ja sit toki limakalvojen kuivuutta, jotka välillä tiputtaa verta ja säikyttelee :/ löytyykös sulta vielä mitään oireita?
 

Yhteistyössä