Josko sitä tulis sitten tänne kun lueskellut oon jo jonkun aikaa taustalla. Sopisinko mukaan joukon jatkoksi?
Ikää ois mulla 36 ja miehellä vähän enempi. Kummallakin lapsi/a aiemmasta suhteesta. Muutama vuosi jahkailtu, tai siis niinkuin yleensä, mies on jahkaillut, että vieläkö meille koitettas yhtä yhteistä, ja nyt sitten ihmetellään, suodaanko sitä
Kierukka läks yhteisellä päätöksellä juhannusviikolla, ja eka vuoto antoi odottaa itseään heinäkuun lopulle. Tätä ennen ei siis mitään tyhjennysvuotoakaan. Kierrosta ei siis mitään hajua. Nyt olis menossa kp 30/?, ovista olen koittanut tikutella kp 11 lähtien ilman paljaalla silmällä havaittavaa tulosta. Eilen oli väriä alkanut tulla ihan ilman kameraa nähtäväksi, mutta jos nyt ois ovis tuloillaan, niin ei tarttis ennen loppuviikkoa tulla, aikaisintaan keskiviikkona onnistuis talletus... Kauanko teillä on noissa PC ovistesteissä tummuminen kestänyt? Eri paikkakunnilla siis ollaan työn vuoksi paljon ja viikonloput yhdessä, joskus pe-su, joskus onnistuu onneksi enemmänkin.
Mutmut, malttamaton olo on, en oo kovin hyvä odottelemaan, joten taidan kyllä tunnustautua himotestaajaksi ennenkuin olen edes päässyt alkuun...