Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Nenä tukossa. Palelee. Kuvottaa ja väsyttää. Kuvotus tulee monasti kun vatsa on tyhjä tai just kun on syönyt. Repäisykipuja. Yliherkkä. Tissit arat ja turvonneet. Lämmöt pysyttelee 37. Ja vähän päälle mikä tekee vähän kuumeisen olon.
 
Matueve on pientä tiputtelu vuotoa mikä on välillä punaista välillä ruskeaa. Mulla yleensä alkaa kerralla kunnon vuoto siksi testasin. Ja viime kierrossa sama juttu. Kesti 5pvä jonka jälkeen hanat aukesi kunnolla. Ei vaan pysty uskoa että tästä mitään tulisi :-S
 
Nonih, jos jottain kiinnostaa niin mun suora oviksen bongaamiseen on täsä : http://aijaa.com/EBy5Md

Rupesin testaan heti ko menkat loppu, ihan siksi ko kierrot niin lyhyet, et pakkohan sen ois oviksenki olla heti alkukierrosta. Vaan mitenpäs kävikään, ei oo alkukierrosta ei. Oviksen bongasin kp18-19, kp 19 testasin aamulla ja se oli vahva plussa. Päivällä rupes jo haaleneen ja sit kp20 oliki jo seeelvä nega.

Talletteluja tehtiin hyvin mielestäni, ovis oli su-ma välisenä ajalla, ja talletuksia tehtiin ed. ke, pe ja ma.. Ennen ovista ja oviksen jäläkeen.. :)

Nyt luultavimmin menosa sit dpo1.. Eikös se lasketa jos plussaa parissakin testissä niin katotaan sen jälkimmäisen mukaan? Eli koska maanantaina oli vielä testissä vahva plussa, niin se ois dpo-1, ti dpo0 ja nyt ke dpo1.

Menkkoja odotan alkavaksi jo nyt tulevana viikonloppuna, eli kovin hääviltä tää tilanne ei näytä. Testaan heti maanantaina JOS hanat ei oo auennu viikonloppuna. Maanantaina ois dpo6.. Aikasta, mut siltikiin.

Pahoittelut pelkästä omanapailusta, mutta mua ressaa tää asia ihan valtavasti.. Tuntuu, että on niin turhaa testata ja odottaa edes raskautta, koska luteaalivaihe jää niin lyhyeksi. Kaipasin tsemppejä ja kokemuksia asiasta muiltakiin. Ukolle tästä on ihan turha puhua, ko se vaan sannoo et kyllä se vielä tullee. Kyllä me vielä toinen lapsi saadaan.. Yhelle ainualle kaverille oon kertonu, et yritettään toista. Se on kyllä tsempparina, mut ei se sekkää jaksa koko ajan kuunnella tätä..

Olis vaan niin mahtava synttärilahja nyt itelle, ko on syyskuusa synttärit jos nyt tulis plussa testiin <3


Mä tsemppaan täällä teitä muita!!! Odotan malttamattomana että pääsen itsekin raskaustestejä tekemään ja viivoja tihrustammaan...
 
Juu, ette oo Lisbon ja Kaaliperhonen ainoita, joita noi testit kiusaa... Mä kun olin innoissani, et toissapäivänä se PC ovistesti oli jo selkeän punertava, vähän niinkuin teillä nuo vahvemmat, niin kappas, eilen ei sitten taas ollutkaan :confused: Piti vielä illalla testata uudestaan ja juu, ei tuu kun sitä samaa haaleeta mitä oon koko ajan saanut. Onkohan mulla edes vielä kierto palannut, hormonikierukka oli kuitenkin melkein 9 vuotta?

Olis vissiin pitänyt olla vaan hiljaa, et ei kait se ovis nyt vielä tule, nyt se sitten meni piiloon tai jotain (n)
 
Älähän hätäile vielä Kaaliperhonen, vastahan sen tuola kierron pituudella minusta pitäis olla tuloillaan (y) Mulla on menossa jo kp 31/? saas nähdä tuleeko mulle enää edes mitään kiertoa, kun olivat pitkiä jo ennen kierukkaakin... Muksun jälkeen piti odotella kahdet menkat ennen kierukan asennusta, siinä menikin sitten 10 kk ennenkuin sen sain, vaikka ekat tuli jo kolmisen kuukautta muksun syntymästä.

Äh. Nyt mä sanoin sen ääneen ja mua kävi vähän ahistaa...
 
  • Tykkää
Reactions: kaaliperhonen
Tsemppiä oviksen pongailuun. Voihan olla että on mennyt ohi. Joillakin se lh huippu on aika lyhyt. Digi ovis on siitä hyvä että ei tarvii pohtia niitä viivoja. Mä aloitin kanssa aikoinaan noilla liuskoilla mutta kokeilin sitten digillä niin kyllä se vähän helpompaa oli kun sen saa tehdä heti aamupissasta. Ja cb sivuilla on laskuri millä voi laskea milloin kannattaa aloittaa ovista testaa. :)

(.) flunssainen olo vaan kiusaa edelleen.. Alkoi jo viime viikolla..
 
Täällä tulee pinkkiä limaa eli veren sekaista limaa :/
Se siitä riemusta sitten ehkä.
Soitin neuvolaan niin ensiviikolle lääkäriaika ja mietitään sitten tilanteen mukaan mitenkä edetään.
Jos raskaus yhä kantaa niin sit sen mukaan ja mikäli on kesken tulossa niin mietitään sitten taas uusia juttuja sen puolesta.
Hemmetti et romahti taas maailma.
Tiedän ettei se välttämättä meinaa mitään ja on ihan normaaliakin et vuotoja tulee, mut...
Tuntui jo niin hyvältä ja oikeelta tää raskaus nyt oireineen ja kaikkineen niin olin varma et nyt se vihdoin sitten kantaa loppuun saakka mutta eipä taida vaan kantaa :cry:
 
Tsemppiä oviksen pongailuun. Voihan olla että on mennyt ohi. Joillakin se lh huippu on aika lyhyt. Digi ovis on siitä hyvä että ei tarvii pohtia niitä viivoja. Mä aloitin kanssa aikoinaan noilla liuskoilla mutta kokeilin sitten digillä niin kyllä se vähän helpompaa oli kun sen saa tehdä heti aamupissasta. Ja cb sivuilla on laskuri millä voi laskea milloin kannattaa aloittaa ovista testaa. :)

(.) flunssainen olo vaan kiusaa edelleen.. Alkoi jo viime viikolla..
CB:n taulukon mukaan mun kannattaisi aloittaa ovisbongailu vasta kp 13-15 ja tänään on tuo 13 :) Onkohan liian myöhäistä, jos tänään haen digitestin ja huomenaamulla teen sen? Nurisin liian aikaisessa vaiheessa viivoista, sillä äsken tikku näytti taas hieman tummempaa viivaa. Voi kun se siitä vahvistuisi :love: Tänään on joka tapauksessa tarkoitus vietellä mies :sneaky:

Löysin tuon laskurinkin ja se ilmoitti, että testaus pitäisi aloittaa 29.-31.8., riippuen vähän siitä, onko kierto 33-34-35 päivää :) Terveyskartoituksen kuukautiskalenteri, jota käytän aktiivisesti kierron merkkailuun, ilmoittaa että ovulaationi olisi nykyisellä kiertopituudellaan (keskimäärin 35 päivää) todennäköisesti 4.9. :D
 
En usko että on liian myöhäistä. :) otitko muuten aamun ekan pissan ensimmäiseen testiin? Jossain lapsettomuusklinikoilla taitavat neuvoa ottaa vasta seuraavasta. Paitsi digin ohjeessa taidetaan sanoa että pitäisi tehdä ekasta.
 
En usko että on liian myöhäistä. :) otitko muuten aamun ekan pissan ensimmäiseen testiin? Jossain lapsettomuusklinikoilla taitavat neuvoa ottaa vasta seuraavasta. Paitsi digin ohjeessa taidetaan sanoa että pitäisi tehdä ekasta.
En ottanut ekaan :) Ja join kahviakin vasta sen jälkeen, kun olin testannut :D Pörräilen Raskauskeijun sivuilla :rolleyes: Jos nyt tilaan, niin se on huomenna jo minulla...

Onko kellään kokemusta CB:n kaksoishormonitestistä?

Ainoa ovulaatiotesti joka näyttää 4 hedelmällisintä päivää.
Tunnistaa LH-ovulaatiohormonin pitoisuuden nousun ja kertoo kierron NELJÄ hedelmällisintä päivää. LH-hormoonin lisäksi testi havaitsee estrogeenipitoisuuden, jonka ansiosta testi pystyy näyttämään neljä hedelmällisintä päivää kierrosta. Kun olet yhdynnässä näiden neljän päivän aikana, on parhaat mahdollisuudet tulla raskaaksi.
http://www.raskauskeiju.fi/clearblue-dual-digital-ovulaatiotesti-kaksoishormoni-10kpl

Se on vain 8€ kalliimpi kuin tavallinen CB:n digiovistesti.
 

Yhteistyössä