Nonih, jos jottain kiinnostaa niin mun suora oviksen bongaamiseen on täsä :
http://aijaa.com/EBy5Md
Rupesin testaan heti ko menkat loppu, ihan siksi ko kierrot niin lyhyet, et pakkohan sen ois oviksenki olla heti alkukierrosta. Vaan mitenpäs kävikään, ei oo alkukierrosta ei. Oviksen bongasin kp18-19, kp 19 testasin aamulla ja se oli vahva plussa. Päivällä rupes jo haaleneen ja sit kp20 oliki jo seeelvä nega.
Talletteluja tehtiin hyvin mielestäni, ovis oli su-ma välisenä ajalla, ja talletuksia tehtiin ed. ke, pe ja ma.. Ennen ovista ja oviksen jäläkeen..
Nyt luultavimmin menosa sit dpo1.. Eikös se lasketa jos plussaa parissakin testissä niin katotaan sen jälkimmäisen mukaan? Eli koska maanantaina oli vielä testissä vahva plussa, niin se ois dpo-1, ti dpo0 ja nyt ke dpo1.
Menkkoja odotan alkavaksi jo nyt tulevana viikonloppuna, eli kovin hääviltä tää tilanne ei näytä. Testaan heti maanantaina JOS hanat ei oo auennu viikonloppuna. Maanantaina ois dpo6.. Aikasta, mut siltikiin.
Pahoittelut pelkästä omanapailusta, mutta mua ressaa tää asia ihan valtavasti.. Tuntuu, että on niin turhaa testata ja odottaa edes raskautta, koska luteaalivaihe jää niin lyhyeksi. Kaipasin tsemppejä ja kokemuksia asiasta muiltakiin. Ukolle tästä on ihan turha puhua, ko se vaan sannoo et kyllä se vielä tullee. Kyllä me vielä toinen lapsi saadaan.. Yhelle ainualle kaverille oon kertonu, et yritettään toista. Se on kyllä tsempparina, mut ei se sekkää jaksa koko ajan kuunnella tätä..
Olis vaan niin mahtava synttärilahja nyt itelle, ko on syyskuusa synttärit jos nyt tulis plussa testiin <3
Mä tsemppaan täällä teitä muita!!! Odotan malttamattomana että pääsen itsekin raskaustestejä tekemään ja viivoja tihrustammaan...