Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tän aamun first signal täysin nega ja dpo12 tänään. Noh, arvattavissa oli tulos. Seuraavassa kierrossa toivottavasti olis parempi tuuri :)

Toisaalta ihan hyvä ettei nyt tärpännyt tässä kuussa, kun jos muutetaan 1.8 niin ei pystyis varmaan samalla tavalla tekemään remontti- ja muuttohommia :)

Wanti kyllä sä niin selkeästi raskaana oot! Digiä vaan tekemään :)
 
http://aijaa.com/sZx8to

Pahoittelut vuodosta mimmi ja miss_piggy:(

Täällä ollaan oltu aika pelokkain mielin plussan jälkeen. Ruskea tuhru joka alkoi jo ennen plussaa on jatkunut nyt 12pv. Sitä tulee siis vain joskus pyyhkiessä, jos käy lenkillä niin ehkä yksi pieni tippa pikkuhousunsuojaan. Pelottaa siis todella paljon. Viiva on kyllä vahvistunut päivä päivältä ja neuvolasta sanoivat ettei pienestä vuodosta kannata olla huolissaan jos ei muutu punaiseksi ja viiva vahvistuu. Sanoivat myös että voi kuulua ihan asiaan senkin vuoksi että tavallisissa kuukautiskiettoissakin oon kova tuhruttelemaan ennen ja jälkeen menkkojen. Hormonit vaan totuttelee uuteen tilanteeseen.

Ehkä nyt hengähdän pieneksi hetkeksi kun tuli jo melkeinpä tasavahvat viivat testiin.

(En saa suoraa linkkiä liitettyä tekstin loppuun vaan aina hyppää tuonne ylös)
 
Onnea Plussanneille! !!

Samhe mullakik vuoti yhdessä kolmessa raskaudessa , elävästä esikoisesta eniten. Halaus ja jaksuja! Yleensä se todella om vaaratonta vaikkakin piinaavaa!

Omnahka. Joudun sittenkin vielä kaavintaan :( oma olo piti paikkansa. Vuoto jatkuu on off ja hcg laski mun mielestä hitaasti verrattuna aikaisempiim. Ja niinhän siellä on jotain :(. Ja yleensä mulla on ollu jäkitarkastuskin 2-3vk keskeytyksestä ja nyt se olis ollu yli 2kk!!!! Soitin sairaalaan ja pääsin onneks eilen vaikka ajat oli täyttä. Ens vk toimenpide. Harmittaa että tää venyi, nyt on jo 7vk mennyt. P*****!!!
muok. Ketuttaa sekim että keväällä meidän matkat jäi joska piti olla niissä punktiossa. Nyt olis ollu ainoa mahdollisuus pieneen kesälomamatkaan ja sekin valui tähän ens vk juttuun. Seuraavan kerran miehellä on vapaata syksyllä. Miks mulla pitää olla aina tällanen tuuri. Harmittaa tää matka lähinnä lasten puolesta ja itseäni ketuttaa se että kierrot ei pääse käyntiin ja maha on kipee ja vuotaa ja arggg!!!!:mad:
 
Pisamapeikko: onnittelut plussasta!

Samhe: minulla myöskin vuoti/tiputteli tämän raskauden alussa ja kohdusta löytyi hematooma, joka sen vuodon aiheutti. Jouduin ottamaan muutaman viikon rauhallisesti ja kun tarkistettiin tilanne niin hematooma oli poissa. Tsemppiä, on varmastikin harmitonta!

Tammityttö: voi ei, - sinulla on kyllä ollut niin huonoa tuuria. Pistää ihan vihaksi sinun puolesta :mad: Toivotaan, että tästä eteenpäin ei tule mitään vastoinkäymisiä! Minäkin täällä joudun muutaman viikon jännittämään, kun lääkäri passitti nipt-testiin suuren ikäriskin vuoksi...

Onnea muillekin plussanneille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille.

Pitäkäähän oikein kunnon plussabileet nyt loppukesästä!
 
Ikävä kuulla tammityttö että joudut vielä tuonkin käymään läpi. :unsure: *halaus*

samhe pidetään peukkuja että pienellä on kaikki hyvin. :)

nyytikkii älä nyt vieläluovuta ei sun menkat vielä ole tullut. ;) ei kaikki plussaa niin aikaisin. Pidän peukkuja että muuttuu plussaksi(y)

).( mä en nyt oikein tiedä mitä ajatella kun ne on löytäneet epäselviä muutoksia kohdunkaulalta. Ja kontrollipapassa ne on siellä vieläkin ja nyt sitten jatkotutkimuksiin. Mut mitä jos nyt sellainen ihme tapahtuisi että olisin raskaana niin voiko niitä koepaloja ottaa edes? Ja jos sieltä jotain lisää löytyy niin voiko raskaana hoitaa?
tässä noita testejä pari tehnyt ja jotain viivanpaikkoja näyttää.. en tiedäviitsiikö niitä edes tähän laittaa..:unsure: http://aijaa.com/FEgAYD
http://aijaa.com/5P9IEs
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Tammityttö, mulla ei ollut edes kkm:n jälkeen mitään jälkitarkastusta, ainoastaan verikoe, mutta ite jouduin kustantaa itteni yksityiselle gynelle kun epäilin onko kaikki tullut ulos :( Vissiin vähän käytännöt vaihtelee.
Täällä sitten hanat aukes kunnolla. No aika ihme olis ollut jos ois tärppi käynyt kun ei pahemmin oviksen aikoihin tullut edes touhuiltua. Toisaalta ei harmita mitenkään kamalasti, kun pari kiertoa mennyt vasta ehkäisyn lopetuksen jälkeen.
 
Onnittelut plussan saaneille! :)

Tammityttö voihan kurjuus... Täytyy sanoa et todellakin vaihtelee kaikki joka paikassa. Viime vuoden puolella jouduin kaavintaan eikä sen jälkeen ole ollu mitään kontrollia edes.. Ainoa et tein ite r-testin 3vko päästä ja negaa näytti.. Mun mielestä nämä kkm, keskeytykset ja kaavinnat ois syytä katsoa ettei mitään ole mihkään jääny. Halit sinne! :love:

Täällä odotellaa ens viikkoa jos pääsis testailee ennen keskiviikkoa en kyllä testaa en sitten yhtään. Ny koitan todellakin höllätä testailua ja koko hommaa. :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Ikävä kuulla tammityttö että joudut vielä tuonkin käymään läpi. :unsure: *halaus*

samhe pidetään peukkuja että pienellä on kaikki hyvin. :)

nyytikkii älä nyt vieläluovuta ei sun menkat vielä ole tullut. ;) ei kaikki plussaa niin aikaisin. Pidän peukkuja että muuttuu plussaksi(y)

).( mä en nyt oikein tiedä mitä ajatella kun ne on löytäneet epäselviä muutoksia kohdunkaulalta. Ja kontrollipapassa ne on siellä vieläkin ja nyt sitten jatkotutkimuksiin. Mut mitä jos nyt sellainen ihme tapahtuisi että olisin raskaana niin voiko niitä koepaloja ottaa edes? Ja jos sieltä jotain lisää löytyy niin voiko raskaana hoitaa?
tässä noita testejä pari tehnyt ja jotain viivanpaikkoja näyttää.. en tiedäviitsiikö niitä edes tähän laittaa..:unsure: http://aijaa.com/FEgAYD
http://aijaa.com/5P9IEs
Millä ohjelmalla käännät noi kuvat negatiiveiksi?
 
Tammityttö halauksia ja jaksamisia sinne <3

samhe toivotaan että raskaus jatkuisi ongelmitta :)

Theran jotain siinä kyllä näkyy! Hmm en osaa noista solumuunnoksista mitään sanoa, toivotaan ettei olis mitään ikävää :/

Me tultiin just pankista lainaneuvotteluista ja luultavasti saadaan laina! :) Eli kolmen viikon päästä olis muutto toivottavasti tiedossa!! :geek::p
 
  • Tykkää
Reactions: Maicy
miss_piggy
Mulla saa käännettyä suoraan negatiiviks kamerassa. Eli digikameran asetuksista voi muokata kuvaa, ja sieltä valitsee negatiivin jolloin se tekee uuden kuvan negatiivisena mutta säästää myös sen vanhan värillisen version.
 

Yhteistyössä