Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Theran toivottavasti plussa pamahtaa!! Mikä dpo suunnilleen on menos? :) mä tääl yritän pysyy nahoissani etten testaile ennen tiistaita.. Halpis testit lähti jo eteenpäin mulla ni en viitti lähtee ostaa ku tilaus on tulossa cb.n testeistä.
Plussa tuulia joka ikiselle!! :love:
 
Digin ois pitäny olla jo 3+ tai ees 2-3 mutta oli tippunut takas 1-2.. en usko että noin heittelee muuten vaan. Lisäks koko vkonlopun ollu paineen tunne alakerrassa vissiin virtsarakon tietämillä ja ihan ku ilmakupla ois sisällä.. alaselkää vihloo..
 
Theran Hui kun on jännää...täällä peukut pystyssä sulle et alkais vahvistumaan mut nyt on kyllä hyvän näköinen viiva sulla :)

Pisamapeikko Minä en digeihin kauheena luota itse niin en heittäis kirvestä kaivoon. CB digi tosiaan aikoinaan näytti negaa vaikka olin vahvasti raskaana.

ON Reilu viikko tuli sitä vuotoa muutama päivä oviksen jälkeen alkaneena ja tänä aamuna tein PC:n puikon.
Vähän meinasin järkyttyä, mutta ihan selkee viiva siinä on.
Loppuviikosta pitänee testata uudelleen.
En jaksa uskoa raskauteen...kesken menossa tai kemiallinen tms. koska ei ole oikeen mitään oireitakaan.
 
Onnea plussanneille! <3

Pisamapeikko: Voi kökkö :/ Toiv. vaan oli turhan laimea pissa tai jotain muuta selitystä.. Monenko tunnin pidätyksellä teit? Aamupissasta?

ON: Täälläkin paskat fiilikset.. :( Vaikka tiesin, että tuskin tästä kierrosta nappaa, niin en nyt kuvitellut että kierto näin lyhyeksi jäisi. Alkaa samalla tavalla kun edellisenkin kanssa.. huoh.. Nyt kp 22 ja menkat alko, selkeesti alko.. Ei epäilystäkään.
Ennen esikoista kuukautiskierto vaihteli kans just jtn 22-26.. Ja kun ovulaatiota seurasin, niin luteaalivaihe jäi tod. lyhyeksi. Pahimmillaan päästiin dpo 7 paikkeille ja parhaimmillaan jotain dpo12 kun menkat alko.. Että todella kiva fiilis nyt. Jos tää menee samalla tavalla ku esikoisenkin alulle saamisessa, niin voinpa sanoa, että tää akka plussaa sitten ens vuonna heinäkuussa. V*ttu! :cry: En päässy edes alottaan testauksia.. :(
 

Yhteistyössä