Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Pisamapeikko ja muut vastaajat kiitos <3 Oon täällä maalla anoppilassa joten en oo testaillut :) Ei mitään oireita oikein suuntaan tai toiseen. On nyt paljon mietittävää ja jännät paikat kun tehtiin tänään tarjous ensi omistusasunnostamme. Se on sellainen ihana iso maatila tosi idyllisellä isolla tontilla <3 Toivotaan kovasti et tärppää myös asunnon kohdalla ja vauvajutussa myös ;)
 
syystyttö onnea plussasta. :)

Nyytikkii sulla on vielä aikaa se plussa saada tähän kiertoon. Pidetään peukkuja että molemmat tärppää. :love: ASunto sekä vauva siis. ;)
Meillä on kanssa maatila missä peltoa ja metsää ja kyllä se vaan lapsille on unelmapaikka. :)

Hyvin on täällä viivat vahvistuneet kaikilla. :)

).( dpo 3 mitä ilmeisemmin koska karmeat krampit tuli perjantai iltana. Ja taidettiin ajoitukset vetää mönkään koska tuskin tiistai illasta on simppoja elossa enää perjantaina.. No tietääpä että ei odota juuri mitään tältä kierrolta.. :confused:
 
[url=http://aijaa.com/3DpTf2][/URL]

äääh, ukon puhelimen salama pilas kuvan samoin laatu on shittii noh lumia :/ omalla puhelimel olis tullu parempi noh se kuoli tänään jäi auton alle!! ei muistanu kattoo oikealle ja vasemmalle :LOL: ennen ku hyppäs auton alle... vittu ku ketuttaa vielki sinne meni 600€ puhelin... (anteeksi avautuminen ja kiroilu) :mad:

Mutta viel näyttää melko vahvaa ja suht tummahkoa jos tää ei ois näin shitti kuva niin ... no mitäs sitä enää sen enempää PASKA PÄIVÄ :cautious::censored:
 
Hienosti vahvistuu Pisamapeikko :)

ON: Eilen tein pc:n liuskan ja hailura viiva siihen tuli...näkee tihrustamattakin, mutta nyt on aamun aikana vuotokin lisääntynyt.
Eli kyl nää on nyt sit menkat ja super lyhyt kierto TAI sitten sen viime kierron oudon vuodon jäljiltä olinkin raskaana ja tulee nyt kesken. En nimittäin tehnyt sitten kun sen yhden testin silloin jossa hailakka viiva.
Mies tuossa yhteen väliin epäili, että olenko raskaana kun mielialat vaihtelee, mutta en uskonut siihen.
Taitaa käydä nyt niin, et hommaan sittenkin ne ovistikut käyttöön taas, kun näin outoja kiertoja alkaa olla.
Aiemmin ei ole ikinä kun korkeintaan 2pv heittänyt kierto ja silloinkin yli, paitsi tietty noi km raskaudet.
 
Onnea plussanneille!

Theran: ihan hyvinhän noita simppoja voi vielä perjantaina olla siellä "jonottamassa". ainakin meitä naaraspuolisia ;) Onnea yritykseen.

Ja sori, kun täältä aina aika ajoin jotain kommentoin, mutta tämä ketju oli minulle niin "läheinen", että on kiva seurata mitä täällä tapahtuu!

Aurinkoista ja lämmintä, mutta ennen kaikkea plussaista kesää kaikille!
 
Ei näy kuvat mullakaan. Kun yritin katsoa niin ilmoitti vaan ongelma. :unsure:

mamma2012 ihana että käyt täällä moikkaamassa*hali* miten oot voinut? :)
no tilasin mä viime yönä herkkiä puikkotestejä. sekä Rfsu puikkotestejä kun ne on 10 mlU. Sekä cb plus. Ja toki digejä löytyy kaapista.

onko kukaan muuten testannut tuolla rfsu digillä? :rolleyes:
 
Tanja12 negalta näyttäis minun silmiin.

Theran Olikohan toissa kierrossa vai sitä edellisessä kun tein ton rfsu:n digin. Negaa näytti niin kuin pitikin, eikä vaikka purin niin ollut siinä paprussa sisälläkään mitään hailuroita.
 

Yhteistyössä