Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mandala joo se on hullun noloa jatkuvasti käyä ostelemassa testejä... Mulla on tapana mennä semmoselle kassalle missä on miesmyyjä, jotenki tuntuu ettei ne tajua :D Jos ei oo miehiä, niin sitte vanhempi naismyyjä, mutta sillonki nolottaa jo enemmän..
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala
Juu kyllä noi munki viivanpaikat PCssä tuli vaikutusaja jälkeen. Tai siis kun se väri valuu pitkin tikkua näyttää ensim että viivaa alkaa tulla mut sit se häviää ja parin tunnin päästä näkyy se harmaa.
Silloin kevällä dpo10 se haalea harmaa viiva tuli haaluna heti ja selkeämmin alle 2min ja jäi siihen ja näkyi ilman kääntelyä. Seuraavana päivänä viiva oli jo selkeä punainen.

Saakait niitä PC liuskoja netistä mut muistaakseni ne on kalliimpia ku kaupoilla vai muistelenko väärin. ..

Mullakin tökki aamupala jo toista päivää ja miehen peruspartavesi haisi oksettavalle.. mutta mä lopetan nyt oireiden miettimisen. :ninja:
 
Mimmi sama! En edes samasta apteekista hae samassa kierrossa. :D

Tammityttö jep pc on kalliimpi raskauskeijulla.

Mun mies väitti että tämän päivän tikku olis selkeämpi kuin eilen.. Mä en nyt vaan luota testeihin kun sain sen oviksen aikaan myös viivaa.. Niin ja miehen mielipide.. Mä luulen että mun mies toivoo että olen raskaana että vois jotenkin selittää sen mun verisen liman.. Raasu varmaan pelkää että kuolen syöpään.
 
Nooo plusatkee työ! Jään tänne kyttäämään ja palaan toivottavasti alkionsiirron jälkeen :whistle:

Nyt harmittaa lähinnä se että olot oli niiii tutun tuntuiset. Siis se että haksahdin kuulostelemaan. Edelleenkin kuvottaa ja palelee aivan törkeänä. Maha on pallukka. Ainoa mikä puuttuu on tissi/nännikivut. Millä mä nyt selviän alkionsiirron jälkeiset päivät o_O Tulee dejavu niistä negasiirroista kun mielikuvittelen oireet mutta tikku on ja pysyy negana.
 
Hah, ja mulla varmaan alakaa ne menkat sitte ko teijän tulevat vauvat lähtee kouluun.. :)

Mulla alakaa nyt ihan älytön työputki ja saapa nähä ehinkö testilöisiä uittelleen ko mukavasti yö ja päivä sekottuu. Toisaalta ihan hyvä ko saa taas ajatuksia vähän pois tästä tikkuhommelista :)
 
Tammityttö :(
Allu Jopas on ollut melkoinen tapaus :/
Theran Ehkä jotain näkyy, mut onks se sit viivanpaikka?

PC on mulle antanut viivanpaikkoja ihan hetikin, niin liuskassa kun puikossakin. Eli testiajan sisällä. Ne vaan on tummuneet sitten kuivuessaan vielä selkeemmiksi.

ON: Ovistesti paukkaa yhtä tummaa ihanaa viivaa kun eilenkin...onko se mahdollista? Luulin nimittäin että ne näyttää vaan yhtenä päivänä sen tummaakin tummemman viivan :ROFLMAO:
Ja noi on muutes just niitä ebayn pinkkejä joiden toimivuudesta täällä joku epäilystä heitti ilmaan. Ainakin mulla ne näyttää toimivan.
Alavatsa on tautisen kipee ja tissit hitokseen arkana.
Selkee ovis ajankohta kuitenkin viivoista huolimatta :)
Mitenkä tässä malttaa nyt sit odotella taas muutamat päivät et pääsee siirtyyn raskaustestien uittamiseen :whistle:
 
miss_piggy
Mulla kp 36 mutta raskaana en oo :D teroluteja syön neljättä päivää että saisin tän kierron katkeamaan, menkat alkamaan ja pääsis uuteen kiertoon. Meen ehkä pari kiertoa nyt pelillä teroilla enenn kuin clomeja otan mukaan.
 

Yhteistyössä