Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tuosta mitä sanoit että tuntee itsensä ihan epänormaaliksi.. Sama olo.. Ja sit ihan pienistä tyhmistä asioista elättelee toiveita.. Mä varmaan järkytyn ennemmin jos joskus plussan saan kuin ilahdun.. Vaikka siis lasta toivottu jo vuosia mut sen raskauden todennäköisyys on pienentynyt mun päässä näiden vuosien aikana.

Theran. Kylläpä kyllä. Juurikin näin. Kun sain viimein esikoisesta plussan tuijotin vaan tikkua epäuskoisena ja tyypertyneenä. Ei todellakaan mitään ilon kyyneliä. Oli niin monta vuotta yritetty. Sama oli ultrassa. Mietin vaan koko ajan että jotain menee pieleen. Kai se ihminen jotenki suojaa itseään.

No.huomiselle toinen tollanen. Jos se on on "6 päivää ennen"-testi ja jos toi suhru merkkaa jotain nii dpo8 kai pitäs sit joku oikee häive näkyä.

Tammityttö niin juuri.. Varmaan odotan koko ajan että ultrassa viimeistään tulee jotain niin kun aina ennenkin. Ehkä se enemmän pelottaa se plussa vaikka sitä toivonkin. Olispa huoleton.. :)
Odotamme innolla huomista testiäsi. :)

Joo ei näissä dpo6 jutuissa ole älyä koska periaatteessa mikään ei välttämättä ole edes kiinni. Itse tarviis tietää missä mennään etten matkaa huomenna turhaa pitkåä matkaa klinikalle suunnitelmia tekemään ja maksa isoa laskua ultrasta yms :oops:

Moonan pahoittelut (n)

No tulen heti aamutuimaan kurkkimaan mitä tapahtuu. Jos menee samaa kaavaa niin menen taas liian myöhää nukkumaan, pissin taas klo 05 enkä saa enää unta :D Ei ihme että väsyttää törkeänä. Turha syyttää mitään raskausoireita :rolleyes:

Mä kanssa valvon ihan liian myöhään ja päivällä väsyttää.. Tulen
Kanssa heti kun ehdin niin kurkkimaan ja teen testiä sit jossain vaiheessa myös :D vaikka ei siinä testissä taaskaan näy mitään.. :p mutta minkäs teet kun ei malta.. On mulla tuolla sitten cb plus testejä myöhempää ajankohtaa varten.

Monelta sulla on se aika sinne lääkäriin?

Mulla on klo 14 aika vaan ajomatkaa on vähän niinku reippaasti enemmän ku tunti :ninja: Hoohhoi. Ihan kaistapäisten touhua :ROFLMAO: Sitäpaitsi pitäs varmaan keskittyä näiden elävien lasten kanssa olemiseen eikä tuijottamaan kaksplussaa tai tikkuja :oops::unsure:

Tule sitten kertoo mitä siellä sanottiin. :)

Mä oon kanssa miettinyt näitä nykyisiä lapsia.. Tosin mulla kun on vanhin jo muuttanut kotoa pois niin puhelimella sen kanssa sitten lähes päivittäin.. Keskimmäinen tuli just puolituntia sitten kotiin nuokkarilta.. Kuopus.. No sekin touhuaa omiaan.. Sitten kun on nälkä tai joku hätänä niin tarvii mua. Mä oon pyykkihuolto. Kokki ja murheiden kuuntelija sekä siivooja. :) eli kyllä tässä olisi aikaa vielä yksi pieni hoitaa. <3

• Tykkää
Reactions: Mandala
Moi!
Paskan paska päivä. Kävi. Paskalla ja inhottavalla gynellä jolla selkeät puutteet naisten tautien tiedoissa.

No sen lisäksi että oli joku valelääkäri, sanoi ettei mulle ole yhtään johtofollikkelia kasvamassa (kp11), niin ovista ei varmaankaan tuu tässä kierrossa. Mä en ihan usko sitä koska kivut alkoi eilen! Siis ne alkuovis kivut. Ens ma-ke pitäis tulla ovis.
Limakalvo oli kuulemma paksu, mitä nyt tässä kohtaa kierrossa pitääkin olla. Oli 11mm kun pitää olla vähintään 7mm että siihen voi kiinnittyä.

Nää kivut ei valehtele joten päätin että en usko lääkäriä.
Ja HUom! Toi yllä oleva ei ollut syy miksi se oli paska lääkäri vaan yksi toinen asia.

Anyway, liitteenä kuva ovis tikuista.
Aloitin maanantaina kp 8 testaan. Ja tänään kp11. Ylin on maanantailta. Mitäs kokeneet sanoo. Onko ne teilläkin tollasia etukäteen.

Allu. Onhan ne tollaisia. Ja sit alaka tummeta.
MUTTA mä kävin plussakierrossa kp 19 gynellä (joka ihan lapsettomuusgyne ja osaava sellanen ) ja folli oli vain 13mm . Sanoi etten ovuloi varmaankaan. No ovulaatio plus tuli kuitenki kp 21 ja raskaaksi pamahdin. Eli kypsyi hirmu nopeasti .Ja r.testien ja ultran mukaan ovis oli ihan justiin tollon.
Eli luin jälkeenpäin että esim hoidoissa usein turhan aikaisin lopetetaan hoito koska luullaan ettei ovista tuu. Vaikkapa just tolleen ku sulla. Sit se ovuloiva rakkula alkaakin kasvaa tosi paljo myöhemmin.
Eli jatkaha tikutusta (y)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Allu13
Joo, yritin kysyä että eikö siellä muka mitään näy. Se sivuutti kysymyksen ja sanoi että sellaista johtofollikkelia ei ole mikä pitäis olla..
Mut jos siellä joku olisi ja tässä on 3-5pv vielä aikaa kypsytellä, niin jos sullakin kasvanut nopsaan, niin miksei muillakin. Ärsyttää tosiaan, miksei voinut vastata mun kysymykseen että eikö siellä mitään käy, että ei siis ole merkkiäkään oviksesta.

Mutta veeetuttaa maksaa itsensä kipeeksi kun en saanut apua yhtään mihinkään vaivaan sieltä. Väitti sellaisia asioita esim edosta, jotka eivät todellakaan pidä paikkaansa. Tekis mieli tehdä valitus siitä.

Hui kun on jännät paikat Theran ja Tammityttö! aamun testejä odotelen :)

Mandala voi ei! Pahoittelut :(

Hope varovaiset onnittelut, plussahan tuo jo on! :)

On: Päätettiin sittenkin hakeutua hoitoihin, vaikka voihan se luomuplussa vielä uudestaan yllättää. Ti lääkäri soitelee ja laittaa lähetteen vetämään julkiselle puolelle. Saas nähä kauanko menee ennen kun pääsee ensikäynnille.. Kp 8 pitäisköhän jo alkaa ovistestejä huvikseen uittamaan, vaikka yleensä vasta kp 16-17 o+ tullut..

Mimmille peukut!

Theran Miltäs näyttää?

Täällä tikut ja jännäilyt meni kyllä hukkaan. Ihan valkoisia ne on vaikka tuijottaisin puol tuntia silmä kovana. Tavallaan olen helpottunut, mutta mua ärsyttää että annoin näiden olojen huijata. Koska ei näitä kuvotuksia tai väsymyksiä tuu ilman kunnon hcgtä joten kaikki on ihan pelkkää mielikuvitusta ja sen sellaista. Uskomatonta, että näidenkin vuosien jälkeen annoin taas itseni langeta tähän :mad: Tokikin on vasta dpo 8 aamu mutta tarkoitinkin että nää olot on oikeasti raskaana tullutkin vasta myöhemmin.
Miten mä kykenen taas hoitopiinapäiviin kun saan kehitettyä tyhjästä näitä oireita :cautious:

Todistusaineistoa http://aijaa.com/b4JRc9

Ainoa mikä mua hämää on se eträ lämmöt on tasan 37. Vielä esim toissa aamuna ne oli 36,7. Normaalilämpö aamulla on 36 pintaan ja ennen menkkoja laskee siihen lähelle nopeasti. Mitään keltarauhasvalmisteita en oo ottanu kahteen vuorokauteen joten luulisi ettei se enää ainakaan nousis o_O lugen kanssa kylläkin lämmöt pysyi negankin jälkeen pitkään koholla mutta niitä olin aina vetänyt kaks viikkoa isolla 800mg annoksella. Noissa nappuloissa oli 10mg. Äh. Mutta nällä mennään. Kai se klinikka kertoo jos käynti on turha.:cool:
Ps kahvi haisee pahalle. Mutta se onkin kai "vain" juhlamokkaa :ROFLMAO::D;)

Tammitytön lääkärikuulumisia odotellessa. :)

Allu olipa inhottava käynti. :/ Tikuttaan vaan menemään. :p

Mimmi92: Onnea hoitoihin, toivottavasti aika tulee pian. :) en nyt muista oletko sanonut mutta kauanko teillä on yritystä takana? Oon nimittäin itse miettinyt että haluaisin tietää mikä on vikana kun aina ilman hormoniehkäisyä ei tule kuukautiset niinku pitää vaan miten sattuu, yleensä kierrot venyy todella pitkiksi. Mut nyt vasta 2.5kk kierukan poistosta että tuskin julkiselle vielä saa lähetettä. :eek:

On: aamulämmöt oli enään 36.3, no joo ei ne oo ollu muutamana aamuna kun 36.4-36.6, mut tuostakin voi jo päätellä ettei tärppi oo käyny. Pc oli blanko tai näkyi se kuuluisa viivanpaikka. Puikko testin siis tein. Ovistesti antaa tasavahvaa taas niinku alkuviikosta. Nyt limojen ja aamulämpöjen perusteella dpo 11, mut voi olla et ovuloinkin myöhemmin tai menkat tulee. Nyt on ollut melko oireetonta pari päivää, ei mitään alavatsa tuntemuksia. No päänsärkyä mutta se johtui kun työpaikalla oli kloorivuoto. Toki nuo aamulämmöt kun on voinu olla puppua oletettusta oviksesta lähtien, koska sairastuin flunssaan. Mut tuo nega ei harmita, yllättävän seesteinen ja rauhallinen olo. Keskityn nyt noihin eläviin pikkusiin kun kuopuskin on vasta 1vee ja risat. Menkkoja ja kp 1 siis odotellessa. Olisinkin ollut järkyttynyt jos ois yk2 jo napannut kun Esikoista ja kuopusta ollaan kumpaakin yritetty kauemmin. Esikoista 2v ja kuopusta 1v. Yk:ta toki ei ollu niin montaa kun tuon vuoden yrityksen aikana kuukautiset tais tulla 4 kertaa. :D

Yhteistyössä