Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tammityttö se oli vähän pinkkiä.. Eli tuoretta verta liman seassa. Et en usko että enää ovikseen liittyy. Ja siis usko tai älä mä sain siitä epäkeskosta testistä kuvan mut onneton en osaa lisää sitä puhelimella ja ei olla kotona. Pahoittelut niagarasta. :(

Nyytti aivan ihana viiva!:)
 
Theran, mulla ainakin ne kohdunsuun solumuutokset aiheutti ylimääräistä tuhruvuotoa ja samaa olen muiltakin kuullu.
Ja ei se kolskopia sattunu, etikkaliuos voi aavistuksen kirvellä ja tietty koepalojen otto nippaa ja mulla tuli ihan hirveesti verta.
 
Jaahas aamulla taas yks tikku uiteltu. Eipä siinä oikein mitään erota, ellei sitten jotin viivanpaikka, Ei ainakaan väriä :p Kuvakin otettu testiajan jälkeen vasta, testiajalla ihan nega.
http://aijaa.com/P1hMXp
No mutta nyt vaan toivois et ne menkat sitten alkais, pääsis uuteen kiertoon. Milloin teillä muilla mahdollisen kemiallisen jälkeen on vuoto alkanut, onko kauan joutunut oottaan?
 
Tsemppiä kaikille! Olen taustalla seuraillut.
Itse yritin ovista tikuttaa, mutta en "saanut kiinni" ja testitkin loppui.. Että en sitten tiedä.

Nyt taas r-testien vuoro, aivan liian aikaisin tietysti.......
Eilen ja tänään


tän päiväinen
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Ihan vaan asiasta aidanseipääseen.
Mun limis oli siis vain 5mm ja vuoto on jälleen ihan yhtä törkeää kuin ns normaalikierroissa ku limis on ollu muhkeat yli 1cm. Kivuliaat ja runsas vuoto. Ja jotain riekaleitakin tulee. Ei todellakaan voi näemmä aina päätellä mitään vuodon määrästä.
 
Pusha: Näkyy kyllä jotain! Toivotaan että vahvistuu! ;)

OM: Heippa kaikille pitkästä aikaa! Oon viettäny tässä vähän hiljaiseloa kun oon siirtäny vauva ajatuksia vähän syrjään tässä kierrossa kun kiertäny festareita ja nautiskellu kesästä! :D Eli oon saanu mun himotestausta ja vauvasta stressaamisen pienennettyä, eli mennään tämmösellä tulee jos on tullakseen meiningillä:) Eli tällä hetkellä mennään kp16/27, ja jos ovulaatio on ollut siihen aikaan kun yleensäkkin niin dpo7? :) Ehkä saatan käydä apteekissa ihan vaan pari testiä ostamassa ;)
 
Hankatri. Aika selkeä jopa mun surkealla puhelimella!? Joten vois olla ihan oikea viiva? Huomenna/ylihuomenna varmaan selviää miten asian laita on :)! Peukut ! Mikäs kp/dpo?
Eli en ainakaan ihan näkyjä näe! Sehän tässä onkin kun on vasta kiertopäivä 24/28...mutta ovisoireet oli mielestäni aikaisessa, kp10-11. Katsotaan! Pitää raportoida miten tilanne kehittyy. Niin, ja tervehdys kaikille muille testailijoille! :)
 
Ihan hyvin voi alkaa haamuta noilla päivillä. Mä olen kans testannu selkeitä haamuja dpo 10 ja luultavasti olis näkyny jotain jo dpo9. Kerran oli ovis kp12 ja kp 24 oli tosi selkeä punainen viiva. Hcg tosin oli hyvin korkea verikokeessa. Yleensä mun kierrot on 29-31 pv :)
Jatkahan tikutusta! Noi rfsut tosin SAATTAA antaa vääriä viivoja mutta pidetään nyt peukut pystyssä! Hae vaikka PC (pregcheck ) kaupasta, siinä on mulla ainakin näkyny ajoissa ja selkeästi haamu/viiva ku olen oikeasti ollu raskaana ;). Nyt tuli testiajan jälkeen se harmaa viiva ja en todellakaan ollu raskaana.
 
Theran? Oliko noi niitä one steppejä tai vastaavia vai miten? Ihanku jotain näkys mutta mulla ei oo mitään kokemusta noista tikuista. Eikös niihin tullu niitä haaluja ? Mutta jospa noi olis sitä ihteesä? Mites sä muuten voit?
 
Tammityttö tuo aamuinen ei oo one step. 12mlU yesno testi. Ilta testi on one step.

Ja et miten voin...vähän kökkö olo ja väsyttää. Ja pieniä muitakin oireita mut oon yrittänyt pitää jäitä hatussa kun noi oireet voi huijata ketä vaan. :)
 

Yhteistyössä