Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Laitahhan Theran sinervästäkin kuvaa ihan vaan illan ilokS :D
Hei anteeksi kun kertaan mutta mikäs teidän tarina olikaan. Siullakin oli se enkeli mutta mikä teidän muu historia on? En halua tietenkään olla tökerö ja hehkuttaa täällä dorkan kuulosena jos sulla on ties mitä taustalla :oops:
 
Se on kyllä niin himmeä että ei ihme etten perjantaina sitä noteerannut. Kuivuttuaan tullut sit vähän esiin. Olen siis noilla testeillä saanut ihan vaan blankoa ei mitään siniväriä ole tullut edes kuivuessaan. http://aijaa.com/sbNfqv

Hope pahoittelut.. :(

Ei meillä oikeastaan mitään.. yritys aloitettiin tammikuun alusta -13. Keväällä huomasin olevani raskaana.. Heinäkuussa tosiaan ultrassa todettiin vauvan kuolleen. 15+5. Keväällä -14 huomasin että olen raskaana.. kesäkuussa todettiin että kaksosraskaus (löytyi kaksi ruskuaispussia) mennyt aika aikaisin kesken mut löydettiin vasta rv 10. Ei olla hoidoissa oltu koskaan kun olen aina ajatellut että on muita jotka tarvii sitä enemmän koska mä nyt olen onnellisesti saanut jo 3 tervettä lasta. Sillain lyhyesti.. :rolleyes:
 
Theran siis teil on 3 muksua :)? No sittenhän ne olot on varmaan aika tuttuja , sullakin jo useampi raskaus takana. Saitko sä muuten viivaa aikaisin niistä kaksosista? Ties vaik nytkin, aikaistahan toi on jos olisit jo perjantaina saanu viivaa tikkuun :D! No mutta anyway toivotaan parasta kaikinpuolin!

Mä yritän täällä pohtia miten järkätä rahaa. Kummasti sitä vaan ei pierrä mistään. Lainallahan nää mutta kun nyt ei olis siihen oikein kuulemma saumaa. Kyllähän mä toki senki ymmärrän mutta ku..!
 
Juu 3. Vanhin asuu opiskelujen takia muualla. Täyttää 18v. Ens vuoden alussa. Keskimmäinen täyttää nyt syksyllä 15v. Ja mun ja nykyisen miehen yhteinen lapsi on nyt 6v.

Mä en oikeastaan älynnyt testaa kuin kerran kaksosista.. 3-4rv tais tulla digiin 2-3 raskaana ja rv 10 hcg huiteli vissiin 27000
 
Theran okei.. mulla noi elävät on 5 ja 2v :)! Ja juu eipä se hcg aina kaikkee kerro. Mullakin oli yhdessä luomussa rv .4+1 tai 4+3 (en enää muista kumpi mut oviksen tikutin) hcg 500. Lääkäri sanoi että se on yli kaksosten viitearvon. Siitä muutama päivä ja se oli jo yli 5000 joka oli hyvin "epänormaalin" iso nousu. Mut ihan yksi elävä sikiö siellä huitoi vielä silloin ultrassa .
 
  • Tykkää
Reactions: Theran
Theran ja Hope_ ihan hirveästi onnea :love: toivon mukaan theranilla vahvistuu entisestään ja Hope_lla jo hyvä rivi :)

Tammityttö:
toivon sullekkin hirveästi tsemppiä (y):love:

Täällä muutama päivä nyt oviksen jälkeen.. En oikein tiedä fiiliksiä.. Jotenkin uskoa ei jaksa olla raskautumiseen ja pelkääkin hiukan asiaa.. Voisko olla jonkinlaista itsesuojelua.. (n) Miten te muut km-kokeneet suhtaudutte uudelleen raskautumiseen?
 
Tammityttö, olotila on oudon rauhallinen, jotenkin hyvä olo tästä :) en oo vielä ultraa kerenny miettiä :D pitäs neuvolaan soitella tällä vkolla, et mitä ne sieltä sanoo, jos hyvällä tuurilla kunnalliselle pääsis ultrattavaks :)
 
Cristal aluksi pelotti ihan hirveästi.. ja toinen raskaus ekan km jälkeen oli täynnä pelkoa tosin mun aavistus siitä raskaudesta osui ihan oikeaan.. Nyt olen miettinyt kun kuitenkin yli vuosi edellisestä raskaudesta et ei se pelko mitään hyödytä..tulee vaan itselle hirveän raskas odottaa. Toki varmasti ultrat on paniikin aika kun niissä km on todettu. Mutta en osaa oikein sanoa lääkettä tuohon.. tsemppiä, sulla kuitenkin niin lyhyt aika km että ei ihme että pelko päällimäisenä. *halaus*

Kävin ostaa sen digin ja sitten vitamiinit tai ainakin luulin ostaneeni vitamiinit.. :rolleyes: Mä olen siis antanut sen toimivan aivosoluni sille meidän mahdolliselle riiviölle koska kotona huomasin että olin ostanut omega 3.. enkä kehtaa meidän mini apteekkiin uudestaan mennä..:oops:

Ja nyt siis oireita enemmän kuin km raskauksissa.. varovaisen toiveikas mutta epäluuloinen.. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Mandala ja Wolt
Cristal. No..niin..kyllä sitä menetysten jälkeen tulee hyvin skeptiseksi. Mihinkään en ole osannu luottaa. Testejä palanut kymmeniä ja ultrassa käyny usein. Plussatessa olo ei oo mikään jippii ihanaa vaan lähinnä kääk apua. Mulla kun esim oireet ei oo korreloineet mitenkään lopputulosta. Kuopuksesta olin niin oireeton etten ikinä. Kliseisesti jokainen raskaus on ollu kyllä hyvin omanlainen.
Mutta niin..eipä siinä muuta. Lähinnä ne pinkit lasit on haalistuneet aika harmaiksi.

Tsemppiä ny Hope ja Theran. Josko nyt :)
 
Hope Valtavasti onnea :)
Theran Kyllähän tossa ihan selkeesti on viivaa sulla kuvissa eikä mitään viivanpaikkoja joten varovaiset onnittelut :)

ON Perjantaina oli niin maan tautiset tuskat, että luottaisin silloin oviksen olleen. Testithän antoi to ja pe yhtä vahvat viivat, lauantaina oli jo haaleempi selkeesti.
Joko saa testata raskaustestillä? :ROFLMAO:
 

Yhteistyössä