Hakutulokset

  1. H

    raskausasiaa

    Te, jotka olette kokeneet keskenmenon. Kuinka pian uskalsitte yrittää uutta raskautta?? Kuinka kauan meni keskenmenon jälkeen kun raskauduit? Onnistuiko seuraava raskaus?? Pelkäsittekö uutta keskenmenoa seuraavassa raskaudessa? Itse keskenmenon kokeneena n 1 kk sitten.. pelottaa seuraava...
  2. H

    menkat km:n jälkeen

    Hei! Olen kokenut keskenmenon n. kk sitten. Kaavinta tehtiin 30.4, milloinkahan vois menkkoja alkaa odottelemaan?? Vähän on vatsasta sen verran kipristelly että ne vois vaikka kohta alkaakin. Kertokaa kokemuksianne keskenmenon kokeneet. :heart:
  3. H

    positiivinen raskaustesti

    Mulle tehtiin kaavinta 30.4. Jos raskaustestini näyttää positiivista niin tarkoittaako se että keskenemenoni johdosta on elimistössä vielä raskaushormonia vai voiko kyseessä olla uusi raskaus. Ehkäisyä ei käytetty keskenmenon jälkeen.
  4. H

    Kuinka monen perheessä biolog.isällä eri nimi kuin muilla?

    Tuli tosta toisesta ketjusta mieleen, että kuinka monessa perheessä äidillä ja lapsilla on sama sukunimi mutta isällä eri? Tarkotan siis sitä, että mies on lasten biologinen isä ja lapsille valittu äidin sukunimi. Mistä syystä ootte päätyneet tähän ratkaisuun? Onko ollut ongelmia(sukulaisten...
  5. H

    stressistä

    Mitä mieltä olette, jos on kova stressi niin voiko se edesauttaa keskenmenon tulemiseen?? Itse olen sitä mieltä että kyllä.. Mitä mieltä olette?? Itse keskenmenon kokenut.
  6. H

    Mies haluaisi vielä kolmannen?

    Hei, mies haluaisi vielä parin vuoden sisällä kolmannen lapsen, minulle riittäisi nämä kaksi (1v. ja 2 v.) Onko teillä ollut vastaavaa "ongelmaa"?
  7. H

    myllykosken mammat

    Moro! Kaikki ketä kiinnostaa liittyä mylsän mammoihin niin osote on myllykoskenaidit@groups.msn.com. Tapaillaan aina välillä jonkun kotona kahvittelun merkeissä ja lapset saavat seuraa. Jos on ongelmia sivustolle kirjautumisessa,ota yhteys henna.wahlman@saunalahti.fi
  8. H

    TYÖT ALKAA!

    Hei, Huomenna se sitten alkaa uusi jakso elämässä.Kotiäitiyden jälkeen alkaa työt vakituisesti.Tosin olen onneksi pitemmän aikaa tehnyt jo viikonloppuja silloin tällöin kun äitini kanssa pyöritetään kaksin ruokakahvilaa. Mutta silti..pelottaa,jännittää...ja kaikkea siltä väliltä miten kaikki...
  9. H

    Töissä vai ei?

    Ihan mielenkiinnolla kyselen kuinka moni teistä vielä on hoitovapaalla ja ne ketkä töissä.minkä ikäisenä lapsenne veitte hoitoon ja miten alkutaival lähti käyntiin? Ihan siksi kyselen kun tyttä on 1.7v ja parin viikon päästä pitäisi alkaa virallisesti töissä käymään.Olen äitini kahviossa...
  10. H

    2,2 veen nukkuminen

    Meillä neiti eli 2 ja risat on jo pitkään nukahtanut itse kun ensin olen iltasadun lukenut ja laulun laulanut. Jäänyt sänkyynsä ja nukahtanut tosi hyvin...mutta nyt tilanne toinen. Samat rituaalit mutta ei millään nukahda. Äsken huusi varmaan miltei tunnin..aina kun menin niin lopetti mutta kun...
  11. H

    Maaliskuu´05

    Siis onkos täällä muita viime vuoden maaliskuussa syntyneitten äitejä =) ?Varmastikin on,niin tahtoisin kuulla mitäs teille kuuluu,uudet taidot jne..?Meillä tyttö syntyi maaliskuun lopulla 12 päivää lasketun ajan yli ja on siitä asti ollut ikäistään kookkaampi(??)..Käytiin juuri eilen...
  12. H

    lasketun ajan arviointi km jälk.

    Miten se laskettu aika saadaan sit laskettua jos on ollut keskenmeno eikä oikein osata sanoo milloin on viimeiset menkat ollu tai lasketaanko se km menkoiks vai miten se menee? voisko joku viisaampi valistaa mua? kiitti :whistle:
  13. H

    pinnasänky sivuvaunuksi?

    Minkä merkkisiä pinnasänkyjä teiltä joilla sivuvaunu on löytyy? Mietin sitä tukevuutta jos sen toisen laidan kylmästi poistaa, pitääkö siihen kyhätä jotain virityksiä? Kun ei taida missään olla niin alas laskettavaa laitaa että se olisi samalla tasolla perus parisängyn kanssa. Eli kokemuksia...
  14. H

    Näin meillä jäi vaippa pois!

    Meidän poika täyttää elokuussa 2v. ja ajattelin, että kesällä kyllä yritetään jättää vaippa pois. Potta on ollut tuttu pojulle jo kauan, se on ollut aina vessassa, mutta poika on lähinnä omasta tahdosta tutustunut pottaan. Touko-kesäkuussa sitten otimme pottaan tuttavuutta päivittäin ja kotona...
  15. H

    Kakkaongelma

    Meillä oli pojalla pari viikoa sitten kova oksennus- ja ripulitauti. Ennen tautia poika teki hienosti sekä kakat, että pissat pottaan, mutta ripulitaudin jälkeen tuntuu, että olemme taas aloituspisteessä. Malttaa kyllä istua potalla, mutta kakat tulee kyllä vaippaan taikka housuun jos ilman...
  16. H

    tonalin ja imetys

    Eli voiko tonalinia käyttää kun edelleen imetän? purkissa ei ollut minkäänlaisia ohjeita enkä netistäkään löytänyt
  17. H

    kokemuksia oriflame-tuotteista

    Onko kokemuksia oriflamen tuotteista? Ja onko hinta/laatu-suhde kohdallaan. =)
  18. H

    Sisarusten ikäero

    Hei! Minulla on 1v9kk vanha poika ja kova vauvakuume. Tahtoisin saada esikoiselle kaverin, mutta yksi asia minua kuitenkin mietityttää. Tällä palstallakin on kovasti puhuttu kuinka kahta vuotta lähentyvillä taaperoilla esiintyy uhmaa. No joo, niin meilläkin ;) Välillä ajattelen, että miten...
  19. H

    2-vuotiaan kutsukorttiin runo/värssy

    Tyttö täyttää 2-v ja olisi kiva löytää jostain kutsukorttiin runo /värssy, löytyisikö keneltäkään siihen sopivaa?
  20. H

    pääseekö pakkoajatuksista eroon?

    heips! itse kärsin masennuksesta, ja pakkoajatuksista.pelkään satuttavani vauvaani kun hän syntyy.. laskettuaikani on kesällä.kysynkin että pääseekö pakkoajatuksista eroon lääkkeillä.olen nyt syönyt 2vkoa sepram 20mg.. käyn myös psykologilla ja neuvolassa asiasta tiedetää.haluan nauttia...

Yhteistyössä