menkat km:n jälkeen

Hei!

Olen kokenut keskenmenon n. kk sitten. Kaavinta tehtiin 30.4, milloinkahan vois menkkoja alkaa odottelemaan?? Vähän on vatsasta sen verran kipristelly että ne vois vaikka kohta alkaakin.

Kertokaa kokemuksianne keskenmenon kokeneet. :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 12:07 adolfiina kirjoitti:
noin viikon pidempi kierto kaavinnan jälkeen.
No niitä menkkoja se varmaan sit enteilee toi vatsan nippailu.. toivottavasti saisin vielä oman nyytin syliini. Olen niin epätoivoinen ja vähän masentunutkin kun tuntuu että kaikilla tuttavapiirissä raskaus onnistuu alusta loppuun. Miksei minulla?? :'(
 
Mulla on ollut 2 km, joista ekan jälkeen menkat tuli kerran ok, sitten hävisivät kokonaan, enkä ollut raskaana. Piti hormooneilla aloittaa uudestaan. Toisen jälkeen en menkkoja kuulunut, mutta n. 2½kk km:sta tulin uudelleen raskaaksi.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 12:13 hemuli kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 12:07 adolfiina kirjoitti:
noin viikon pidempi kierto kaavinnan jälkeen.
No niitä menkkoja se varmaan sit enteilee toi vatsan nippailu.. toivottavasti saisin vielä oman nyytin syliini. Olen niin epätoivoinen ja vähän masentunutkin kun tuntuu että kaikilla tuttavapiirissä raskaus onnistuu alusta loppuun. Miksei minulla?? :'(
kyllä se sullakin onnistuu, usko pois :) :hug:

kolmen km jälkeen olin jo toivonu menettänyt, mutta sitten tuli kaksi onnistunutta raskautta peräkkäin :heart:
 

Yhteistyössä